K
Kilohinta
Vieras
No kertokaapas arvon rouvat ja neidit että mimmoinen painoindeksi on "hoikalla". Mihin sijoittuu esim. BMI 21-22?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun mielikuvissani hoikka-sana on yhteydessä enemmänkin kropan malliin kuin painoindeksiin. Ihminen voi olla hoikka painoindeksillä 24, etenkin jos on paljon lihasta.
Juu ei tässä olekaan siitä kyse, tarkoitus oli vaan katsoa miten eri "silmä" eri ihmisillä on tämmöisessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26215980:Tuossa tapauksessa ei puhuta hoikasta, vaan urheilullisesta, atleettisesta tms.
Miksei atleettinen voi olla myös hoikkaOnkohan mulla käsitteet hukassa...
Ja myös sanon itseäni hoikaksi.. 166/59 ovat mittani. Käsivarteni ovat hoikat, samoin kylkeni (ei jenkkakahvoja), vähän kuin tuo urheilija tuossa yläpuolella kokonsa puolesta mutta hieman pehmeämpi on ulkomuoto. Tuosta urheilijasta poiketen minulla on myös D-kupin rinnat, leveä lantio, muhkea peppu ja reidet, mutta silti sanon itseäni hoikaksi, vaikka muodokas olenkin. Kiinteytymisen varaa kyllä olisi, vaikka erityisemmin mitään ei missään roikukaan, mutta onhan tuota takapuolta ja reittä aikalailla.