Alkuperäinen kirjoittaja go away:
Ihmisille asiallisesti vastaaminen ei taida olla sinulla hallussa? Muutenkaan tämä palsta tuskin kaipaa miehisiä näkökulmia asioihin.. Mua ei todellakaan kiinnosta lukea SINUN kirjouituksiasi niin tarkasti että varmasti KAIKEN ymmärtäisin. Vai oletkos juuri tälläinen moraaliton hoitaja jotka saavat nyt juuri sitä mitä tilaavat.
Ei ole kyllä. Keskustelu asioista on erittäin vaikeaa jos vastapuoli ei ymmärrä lukemaansa. Muutenkin kaiken maailman "go away88 4ever 4you" nimimerkit eivät voi antaa tähän keskusteluun omilla uskomuksillaan muutenkaan mitään järkevää, mitä ei olisi muut jo 100 kertaa ihmetelleet.
Itseäkin oikein hävettää miten olen juuri sinun raapustelusi ottanut huomioon... Kirjouituksesi olen lukenut ehkä liian tarkasti. Ehkä ne antavat minulle jotain, ehkä eivät.
En ole myöskään hoitaja, vaikka eihän se sinulle "go away" kyllä kuulu, mutta kerrotaan nyt kun kauniisti kysytään. Itsellä ei riitä halua mennä 4 vuoden ammattikorkeakoulun koulutuksella pyyhkimään ihmisten perseitä ja ottamaan juoppohulluilta iskuja tuolla palkalla.
Amis pohjalta mennään yli 3000 peruspalkalla ja ei oikein mitään tarvitse tehdäkkään. Voi täällä jauhaa paskaa.