Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja:
Lisäksi vastatkaapa tehyn kiristysten kannattajat-
Miten yksityisellä puolella samaa työtä tekevät sairaanhoitajat ovat tyytyväisiä palkkaan ja huomattavasti pienempään palkankorotukseen. Kukaan ei yksityisellä puolella ole menossa lakkoon. Kuitenkin työ on samaa sairaanhoitoa.
Miksi teille ei riitä sama palkankorotus, kuin yksityisellä puolella?
Minusta kaikki irtisanoutuvat jääköön kotiin. Ei lomarahoja, ei uutena töihin. Toivottavasti kukaan ei edes lupaa maksaa isoa palkkaa, kun joskus nolona anelevat takaisin töihin. Toivottavasti heiltä menee kaikki edut!!!
Hemmetin ahneet...
Sitä ei voi tietää, kuin kysymällä miksi he ovat yksityisellä puolella tyytyväisiä palkkaansa. Vaatimattomuutta? Ovatko he tyytyväisiä? Oletko kysynyt? Ja jos olet, niin kuinka kattavasta kyselystä voidaan puhua? Vastaavatko he vain sinulle olevansa tyytyväisiä ja todellisuus on toista?
Aika harvinaisita taitaa olla, että kaikilla saman koulutuksen omaavilla on täysin sama liksa. Omalla alallani olen kuullut jonkun tekevän töitä alle 10/h kuin itse saan n. 21/h. Aika suuri ero mielestäni. Kaikille ei riitä se mitä muut saa. Itse en selviäisi sinun palkallasi 1700/kk. Paska liksa, mutta ei se työsikään hienoa ole.
Kertoisitko Pirkko, miksi oma työsi on niin paljon muiden työtä hienompaa/tärkeämpää (esim. hoitajien).
Sinulta puuttuu ihmissuhdetyössä tarvittavaa hienotunteisuutta ja sydämmellisyyttä, tai sitten olet vaipunut TEHY:n hypnotisoimaan transsiin.
Itse en halua, että minua hoitaa robootti vaan lämmin ja sympaattinen IHMINEN.