Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
Meidän kaupungissa sitä ei vielä ole, ei myöskään vasua. On vasta ohjaajilla suunnittelun alla.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
no eikös tämmönen kasvun kansio jo vaadita, että joka lapsesta täytyy olla sellainen vasun kanssa?