Hölmö ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiltti ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiltti ihminen

Vieras
Minulla on yksi kaveri(nainen) jonka kaveri en enää haluaisi olla. En vaan tiedä miten kaveruuden voi lopettaa? Olen tuntenut hänet vuoden ajan ja tapaamme yleensä kerran viikossa yhteisessä harrastuksessa. Nyt hän on alkanut seurustella ja olisi tulossa jatkuvasti meille kylään miehen kanssa, jota en tunne ja johon en ensi vaikutelman jälkeen haluakaan tutustua. En vaan jaksa. Hän ei tunnu ymmärtävän hienovaraisia vihjailuja, pitääkö se sanoa ihan päin naamaa.

Sanot, että tänään ei sovi tänään/ tällä viikolla ja keksit, että olet menossa muualle kylään, töihin, baariin, matkalla, olet kipeä, olet lenkillä, teillä on vieraita, sinulla on luennon valmistelu, etätöitä jne.

Jep. Olen jo monta kertaa käyttänyt näitä tekosyitä ja jättänyt vastaamattakin viestiin, mutta tämä nainen ei näytä välittävän. Viimeksi tosin laittoi, että milloin hän oikein pääsee käymään kun näyttää ettei koskaan ole tulemista.. Joten jospa se siitä, ettei tarvitse ihan tyly olla.

Olen muuttanut tänne uudelle paikkakunnalle vasta pari vuotta sitten ja ihan mukavasti olen saanut uusia tuttavuuksia.. Tämä nainen vaan oli jotenkin ihan eri maailmasta kuin minä. En tiedä kuinka moni aikuinen esim laittaa semmoisia tekstiviestejä, jotka alkaa AINA näin: Mitä kuuluu?Mulle kuuluu hyvää.

Yhteistyössä