Hölmö palstailla kun ei tiedä ketä kaikkia täällä on keitä en näe..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ettei kävis vielä niin, että ahkerimmat stalkkaajat, jotka saa selville, että heitä estellään niin rupeevat vaan kirjoittamaan harmaana joten hyöty oli mikä?

Mä en myöskään tajua tota kaverilista juttua.... Kenelle se näkyy??? Mikä pointti siinä on? Onko tää uudistus oikeesti pelkkää facebookin matkimista??

Jos laitat ton "connect facebook" niin tarkoittaako se sitä, että KAIKKI täällä näkee myös mun facebook sivun... eli samalla oikean nimen jne. Vai mitä se oikeesti tarkoittaa???

Ei kai kukaan oikeesti halua tällaisella palstalla paljastaa liikaa omia tietojaan (joita yleensä face on täynnä) joita harmaat ja miksei mustatkin voi surutta käyttää hyväkseen....
Ja sen jälkeen täällä on varmaan turhaan se sääntö, että ei paljasteta oikeita nimiä, vai onko sitäkään sääntöä ollut enää pitkään aikaan???

No. Sitä ominaisuutta on toivottu. Joten jos nyt valitetaan, kun se saatiin, niin voi vittu.

Oletteko te kusipäät tuollaistakin toivoneet!?

No kaatakaa vaan sitten itsellenne jatkossakin... ei teistä anaalisista pikkusieluisista pihtareista ole edes keskustelemaan äippäketjuissa vaan sieltäkin pitää rotuerotella osa porukasta muualle... melkoista natsimeininkiä

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21893694:
menee ne muutenki, vaikkeivat oikeesti mitään tiedä
No ihan sama. Mutta ei tuon estolistan pitäisi ketään haitata. Tähänkin asti on voinut valita, kenen kirjoituksia lukee ja kenen ei. Nyt se on tehty vaan hieman helpommaksi, mikään muu ei ole siinä asiassa muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21893894:
No ihan sama. Mutta ei tuon estolistan pitäisi ketään haitata. Tähänkin asti on voinut valita, kenen kirjoituksia lukee ja kenen ei. Nyt se on tehty vaan hieman helpommaksi, mikään muu ei ole siinä asiassa muuttunut.

Ai juma kun onkin nyt äitien elämä helppoa! Kukahan vielä alkais pyyhkimään teidän perseenne?

Monta kysymystä jäi ilman vastausta!
Se riski aina on, että porukka alkaa kirjoitella harmaana. Mutta ihan sallittuahan se on, joten mitä vikaa siinä olisi?

En ole perehtynyt vielä tuohon kaverilistaan sen paremmin. Mutta joku Facebookin tapainen se kai on. Enkä myöskään tiedä tuosta tähän linkitetystä Facebookista... itse ainakin pidän palstailut palstailuina ja naamakirjailut naamakirjailuina. Ja viimeinen lause olikin vastaukseni viimesieen kappaleeseesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21892380:
No joo, onhan toikin kyllä totta:D:D Mutta ehkä sitten voi miettiä, miksi joku on sut ignoorannut.

Joo, voi mennä niin sanotusti itseensä.... :D :D :D

...ja hävetä helvetin rankasti ja anella että pääsisi takaisin huomioiduksi.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21893168:
helvattiin tollaset estolistat. tämä on keskustelupalsta eikä mikään kaverikerho.

Minusta olisi hyvä tämä estolista, mutta nimenomaan siten ettei kyseinen henkilö voisi lähettää minulle yvtä...
olen ottanutkin kyseisen toiminnon käyttöön sen yhden sekopään takia. ennen palsta uudistusta kyseinen henkilö tukki eräskin yö mun postilaatikon useilla yksityisviesteillä jotka oli aivan mielisairaita ja vailla mitään järkevää syytä.

Minusta olisi hyvä tämä estolista, mutta nimenomaan siten ettei kyseinen henkilö voisi lähettää minulle yvtä...
olen ottanutkin kyseisen toiminnon käyttöön sen yhden sekopään takia. ennen palsta uudistusta kyseinen henkilö tukki eräskin yö mun postilaatikon useilla yksityisviesteillä jotka oli aivan mielisairaita ja vailla mitään järkevää syytä.

tuohon tarkotukseen se sais olla juu. mutta muuten olen sitä mieltä että jos leikkiin lähtee niin se pitää sitten kanssa kestää.

No. Sitä ominaisuutta on toivottu. Joten jos nyt valitetaan, kun se saatiin, niin voi vittu.

Täh? Toivottukin vielä? Mikä älykääpiöitä täällä palstalla on. No enpä sit ihmettele sitä meininkiä mikä oli ennen... Kohta täällä ei olekaan enää varmaan mitään meininkiä. Uudistusten tuulet puhaltaa.
Tosiaan aika vammasta jos ei näe koko keskustelua vaan on osa viesteistä pois. Sensuuri iskee pätkittäin. Kohta ei ole enää edes sananvapautta kun kukaan ei näe ketään :laugh::headwall:

Täh? Toivottukin vielä? Mikä älykääpiöitä täällä palstalla on. No enpä sit ihmettele sitä meininkiä mikä oli ennen... Kohta täällä ei olekaan enää varmaan mitään meininkiä. Uudistusten tuulet puhaltaa.
Tosiaan aika vammasta jos ei näe koko keskustelua vaan on osa viesteistä pois. Sensuuri iskee pätkittäin. Kohta ei ole enää edes sananvapautta kun kukaan ei näe ketään :laugh::headwall:
Jos haluat nähdä koko keskustelun, niin älä laita ketään estolistallesi. Niin yksinkertaista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21893894:
... Mutta ei tuon estolistan pitäisi ketään haitata. Tähänkin asti on voinut valita, kenen kirjoituksia lukee ja kenen ei. Nyt se on tehty vaan hieman helpommaksi,....

Juuri tämän vuoksi en ole noita estolistoja missään ikinä oikein ymmärtänyt. Eikö aikuinen tervejärkinen ihminen voi tosiaan vain hypätä yli määrätyistä jutuista sen enempiä niistä mesoamatta. Tuollaiset estotoiminnot kuulostavat kovin lapselliselta pissismeiningiltä; halutaanko vain saada jotain sairasta nautintoa jonkun dissaamisesta? Vallankäyttöä. Edes jonkinmoista. Revanssiksi, tyyliin lällälllää?

Juuri tämän vuoksi en ole noita estolistoja missään ikinä oikein ymmärtänyt. Eikö aikuinen tervejärkinen ihminen voi tosiaan vain hypätä yli määrätyistä jutuista sen enempiä niistä mesoamatta. Tuollaiset estotoiminnot kuulostavat kovin lapselliselta pissismeiningiltä; halutaanko vain saada jotain sairasta nautintoa jonkun dissaamisesta? Vallankäyttöä. Edes jonkinmoista. Revanssiksi, tyyliin lällälllää?
Kyllä tietysti voi hypätä yli. Mutta tekeehän tuo toiminto yli hyppimisen vähän helpommaksi. Ja käsittääkseni se, onko joku jonkun estolistalla, ei näy muille mitenkään. Ei edes sille estolistalla olevalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21893576:
En mä tarkoittanut, että sinä olisit ilkeillyt :hug: Vaan yleensä. Kun joku ilkeilee jollekin, ilkeilyn kohde voi pistää ilkeilijän estolistalleen. Kaikki muut edelleen näkevät illkeilyn paitsi ne, jotka eivät halua sitä nähdä. Toiminto olisi hyvä saada kyllä harmaillekin. Ei pitäisi olla teknisesti mikään mahdoton juttu, tosin siinä menisi piiloon kaikkien samaa nikkiä käyttävien kirjoitukset, mutta jokainenhan itse saisi kuitenkin päättää, kenen kirjoituksia haluaa nähdä ja kenen ei.

Eli periaatteessa kun vaan lykkäis palstan sellaseks, ettei tänne voi kirjoittaa kun kirjautuneet hnkilöt, niin jutussa olisi ideaa. Muuten toi ei kyllä oikein toimi.

[QUOTE="Einäin";21893947]Eli periaatteessa kun vaan lykkäis palstan sellaseks, ettei tänne voi kirjoittaa kun kirjautuneet hnkilöt, niin jutussa olisi ideaa. Muuten toi ei kyllä oikein toimi.[/QUOTE]
Toimisi se sillä tavoinkin, että voisi kirjoittaa vaan estolistalle nikin ja kaikki sillä nikillä olevien kirjoitukset ei näkyisi.

En mä nyt kuitenkaan tajua että mitä hyötyä siitä on, että joku ilkeilee mutta sitä ei itse näkisi? Kaikki muut näkis mitä puhutaan mutta itse ei tietäis mitä itsestä puhutaan. Ei mee mun jakeluun :rolleyes:
Tällaisia ignore-toimintoja oli jo 10 vuotta sitten, joten ei tämä mikään uusi keksintö ole. Ja eihän toimintoa ole pakko käyttää, jos ei koe sitä itselleen tarpeelliseksi.

Yhteistyössä