V
vierailija
Vieras
Tämä on selkeä trendituote nyt.
Mitä ihmettä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on selkeä trendituote nyt.
Ymmärrän.Miten sä kehtaat puhua muista ihmisistä tuollaisin sanoin?
Mitä mahtaisit sinä äitinä tehdä, jos joku lapsistasi ilmoittaisi, ettei tunne olevansa se, joksi häntä luullaan, tyttö tai poika vaan päinvastaista tai jotain muuta.
Olen vähän pettynyt sinuun, enkä viitsi edes kaikkia kommenttejasi lukea, olet kuin Echo konsanaan. Missä se lempeys, jota esität levittäväsi, niin kutsuttu "diplomaattinen keskustelu"?
Olen tosi pettynyt.
Trendikäs ilmiö. Parempi?Mitä ihmettä??
Ilkeetä.Joo ei tuu vastaus läpi
Oon puhelimella. Tossahan se on näön tekstin mut oottaa hyväksyntää. Ennen ei ollut tollaistaIlkeetä.
Kai kopsasit tekstin?
Koita ilman lainauksia?
Heitän sulle yksäriboksiin miten voit kiertää ton odotteluvaiheen.Oon puhelimella. Tossahan se on näön tekstin mut oottaa hyväksyntää. Ennen ei ollut tollaista
Juu, johan kirjoitin, että ok, ja sekin, että kaikille normaalia. Homoseksuaalisuutta on ja jaadi jaadi jaa, mutta se ei ole edelleenkään ok, mitä siinä ympärillä tapahtuu ns. kamalia ei hyviä lieveilmiöitä.No siis jos homoseksuaalisuus on sinunkin mielestä normaali juttu niin miksi siitä ei saisi puhua nuorelle että on sellaisiakin ihmisiä jotka pussailevat samansukupuolisten kanssa ja ei se heistä pahaa tee ne nyt vaan tykkää toisista. Vai selititkö sä lapsille et haikara toi heidät? Vai odotetaanko et lapsi näkee kun homo miehet suutelee kadulla ja sit hämmentyy kun se luuli et vain prinessa ja prinssi suutelee?. Ku monesti just erilaisuutta pilkataan julmasti ja kidutetaan ankarasti. Mut jos lapset tietää et on homomiehiäkin olemassa ni se on heillekkin luonnollinen juttu ja homopoikaakin pidetään normaalina ja otetaan ehkä paremmin joukkoon mukaa. Nythän moni vanhempi juuri kiroilee ja sättivät muita lasten kuullen ja siitä oppivat julman käytöksen mikä on kyl paha asia. Ei se et joku poika on homo. Siihen halutaan muutosta että saa ne lesbot ja homot ja muutkin elää normaalia elämää ja olla onnellisia ettei kukaan hauku ja säti heitä suuntauksen vuoksi. Koska vanhemmat ei näistä puhu avoimesti vaan tuomitsevat ja haukkuvat on joidenkin siitä sanottava et mekin ollaan niinkuin sinä tuntevia ihmisiä joilla vain on erimielekiinnonkohtee joiltain osin. Mut tietty vanhempien sana painaa lapselle eniten. Ja sieltä se kiusaaminen erilaisuutta kohtaan lähtee. Ja kiusaaminen on julmaa verrattuna siihen et lapsille kerrotaan. Et ne kasvaa siihen et sekin on normaalia hänen kohdallaan eikä pahaksi tee.
Nojoo tuosta menkka jutusta se joka erotti taisi kärsiä just menkoistamut avoimuutta kohdata negatiivisiakin asioita jotka tuo sillä hetkellä ahdistusta ja tuo turvatonta oloa on harjoiteltava kestämään. Aina voi antaa oman vastineensa rauhassa vaik se vastaansanominen pelottaa ja jännittää. Itellä ainakin opittavaa kun aina toivon et kaikki menisi niin mukavasti mut ei todellakaan tule tapahtumaan
Nii i. Mut normaalit muuttuu ja ihmiset muutehan me elettäisiin sademetsissä alasti hilluen. Mut normaali on muuttunut niistä ajoista. Mut siis mitä lieveilmiöitä? MutJuu, johan kirjoitin, että ok, ja sekin, että kaikille normaalia. Homoseksuaalisuutta on ja jaadi jaadi jaa, mutta se ei ole edelleenkään ok, mitä siinä ympärillä tapahtuu ns. kamalia ei hyviä lieveilmiöitä.
Voisin kaivaa yhden ketjun missä laitoin kyllä vähän leikiksi, mutta siinä tulee esiin asioita jotka ovat sangen epänormaaleja mutta jotkut olettaa, että pitäisi pitää normaalina.
Toivottavasti löydän sen ketjun vielä.
No nyt oli kyseessä homoseksuaalisuus. Mut islam maissa 9vuotiaan naitattaminen vanhalle sedälle ei ole aivovaurio? Tai se että nainen ei saa lähteä ovesta ulos ilman miestä. Niitä pelottaa itsenäisesti ajattelevatJuu, johan kirjoitin, että ok, ja sekin, että kaikille normaalia. Homoseksuaalisuutta on ja jaadi jaadi jaa, mutta se ei ole edelleenkään ok, mitä siinä ympärillä tapahtuu ns. kamalia ei hyviä lieveilmiöitä.
Voisin kaivaa yhden ketjun missä laitoin kyllä vähän leikiksi, mutta siinä tulee esiin asioita jotka ovat sangen epänormaaleja mutta jotkut olettaa, että pitäisi pitää normaalina.
Toivottavasti löydän sen ketjun vielä.
En löytänyt sitä ketjua, mutta etin sen myöh niin ymmärrät mitä tarkoitin noilla lieveilmiöillä.Nii i. Mut normaalit muuttuu ja ihmiset muutehan me elettäisiin sademetsissä alasti hilluen. Mut normaali on muuttunut niistä ajoista. Mut siis mitä lieveilmiöitä? Mut
No nyt oli kyseessä homoseksuaalisuus. Mut islam maissa 9vuotiaan naitattaminen vanhalle sedälle ei ole aivovaurio? Tai se että nainen ei saa lähteä ovesta ulos ilman miestä. Niitä pelottaa itsenäisesti ajattelevat
Nojoo mut nyt oli kyse homoseksuaaleista joten miksi heistä ei voisi puhua lapsille. Sähän voit sanoa omalla tavalla et sellaisiakin ihmisiä on ja eivät hekään ole sen kummempia. Kuinka nuorilla puhuttiin hormoonihoidoista? Ja kuinka suuresta joukosta edes on kyse? Mut miten lapsi vaaraantuu jos kertoo elämänmonopuolisuudesta? Vai tarkoititko sitä et jos poika sanoo olevansa oikeasti tyttö aiheuttaisi monille muille samat mietteet? Vai voisiko leikkiä ihan kaikenmoisilla jutuilla ja ulkomuotoa ei tarvitsisi muuttaa? Mut toki oot oikeessa että äkkipikaistuksissaan ei kannata tehdä päätöksiä. Tuli mieleen se entinen ihmis ken joka halusi siis keniksi. Sitten kun oli ollut se halusikin muuttaa ulkomuotonsa naiseksi. Luin et sillä vaikeuksia saada silmiä kiinni. Ku oli liian kireet. Mut en siis tiedä syitä en ole seurannut. Mut moni joka löytänyt itsensä loistaa nykyään sellaisena kuin on. Ku oikeesti onko niitä leikkauksia koskaan tehty nanosekunnissa kun joku on ilmoittanut itsensä lääkärillä. Se vaatii testejä että onko oikeesti se todellinen minä joka toisi täyttymyksen ja ei tarvitsisi enään sen asian kanssa kamppailla mikä se lopullinen päätös sitten onkaan. Ja vuosittain 800 ihmistä hakee arviota lääkäreiltä. 0.4 prosenttia katuu päätöstään leikkauksien jälkeen. Miten sä olet opettanut lapsiasi transeksuaalisuudesta? Ja elämänmonipuolisuudesta. Koska kyl mä mieluummin kerron niistä asioista ikätasonmukaan kuin siitä et opetan lapseni kivittämään ihmishirviöm joka kiusaa kaikkea erillaista kiusaajat on isompi ongelma joka tuhoaa monta elämää. Mut ei mee vanhemmille perille millään kun ollaan muutosvastaista sakkia. Ei ne ongelmat kieltämällä katoa. Mä en itse näe homoutta tai transeksuaalisuutta ongelmana. Mut ne kehonmuutokset mitä tekee tarvii pitemmän aikaa ettei vain nopean oikun takia sitä teeEn löytänyt sitä ketjua, mutta etin sen myöh niin ymmärrät mitä tarkoitin noilla lieveilmiöillä.
Juuri noista alaikäisten hormoonihoidoista, leikkauksista ja ylipäätään tästä älyttömästä homohumpasta ja sukupuoli-identiteettihumpasta.
Meillä on vastuu lapsista. Heidän kasvu ja kehitys tulee olla hyvää ja turvallista. Vanhemmilla on vastuu. Lapset ovat heikommassa asemassa olevia.
Eihän nyt noin voi sanoa, että kaikki kehitys on väistämätöntä ja normaalia.
Tai muuten mennään sademetsään ja naisilta lähtee äänioikeus?
Kyllä meidän täytyy voida välttää haitalliset asiat.
No taas jauhat samasta asiasta, senki höpsö.Nojoo mut nyt oli kyse homoseksuaaleista joten miksi heistä ei voisi puhua lapsille. Sähän voit sanoa omalla tavalla et sellaisiakin ihmisiä on ja eivät hekään ole sen kummempia. Kuinka nuorilla puhuttiin hormoonihoidoista? Ja kuinka suuresta joukosta edes on kyse? Mut miten lapsi vaaraantuu jos kertoo elämänmonopuolisuudesta? Vai tarkoititko sitä et jos poika sanoo olevansa oikeasti tyttö aiheuttaisi monille muille samat mietteet? Vai voisiko leikkiä ihan kaikenmoisilla jutuilla ja ulkomuotoa ei tarvitsisi muuttaa? Mut toki oot oikeessa että äkkipikaistuksissaan ei kannata tehdä päätöksiä. Tuli mieleen se entinen ihmis ken joka halusi siis keniksi. Sitten kun oli ollut se halusikin muuttaa ulkomuotonsa naiseksi. Luin et sillä vaikeuksia saada silmiä kiinni. Ku oli liian kireet. Mut en siis tiedä syitä en ole seurannut. Mut moni joka löytänyt itsensä loistaa nykyään sellaisena kuin on. Ku oikeesti onko niitä leikkauksia koskaan tehty nanosekunnissa kun joku on ilmoittanut itsensä lääkärillä. Se vaatii testejä että onko oikeesti se todellinen minä joka toisi täyttymyksen ja ei tarvitsisi enään sen asian kanssa kamppailla mikä se lopullinen päätös sitten onkaan. Ja vuosittain 800 ihmistä hakee arviota lääkäreiltä. 0.4 prosenttia katuu päätöstään leikkauksien jälkeen. Miten sä olet opettanut lapsiasi transeksuaalisuudesta? Ja elämänmonipuolisuudesta. Koska kyl mä mieluummin kerron niistä asioista ikätasonmukaan kuin siitä et opetan lapseni kivittämään ihmishirviöm joka kiusaa kaikkea erillaista kiusaajat on isompi ongelma joka tuhoaa monta elämää. Mut ei mee vanhemmille perille millään kun ollaan muutosvastaista sakkia. Ei ne ongelmat kieltämällä katoa. Mä en itse näe homoutta tai transeksuaalisuutta ongelmana. Mut ne kehonmuutokset mitä tekee tarvii pitemmän aikaa ettei vain nopean oikun takia sitä tee
Noniin mut identiteettiään vaihtavien määrä ei ole juurikaan kasvanut vaikka sitä sunnmielestä humppaa ollut vuosikausia.pitäisi kyllä lukea että missä iässä näitä tunteita on alkanut tulla ja että se on täysin oikea ja varma tunne. Mut luin että itsemurhat on leikkauksienkin jälkeen suurempaa koska yhteisö on hyljännyt hänet. Mut nyt meen nukkuun öitä.No taas jauhat samasta asiasta, senki höpsö.
Jospa palataan asiaan kun löydän ketjun. En millään viitsisi hakea ketjun linkkejä uudestaan muualta.
Sellainen toiminto on ilmeisesti poistunut että näkee suoraan profiilistansa omat aloitukset, tai sitten en vain osaa….
www.instagram.com
Mut onko tunne tiedettä olemassa. Sekun tietää mihkä oikeasti kuuluu ja pääsee sinuiksi itsensä kanssa. Onnellisuus tiede. Olla se what u born to beHattaran kuvia ysi.
Tämä on aika hyvä jos kiinnostaa:
Näkisin, että tässä on meillä ihan oikea ongelma, kannattaa tutustua.Mut onko tunne tiedettä olemassa. Sekun tietää mihkä oikeasti kuuluu ja pääsee sinuiksi itsensä kanssa. Onnellisuus tiede. Olla se what u born to beet tunne palaset lokshtaa paikoilleen ja ristiriitaa ei enään ole oleva. Nyt moni kärsii hiljaa kun ei uskalla olla.minä mukaan lukien omien juttujeni parissa.
Mut miksi niin pieni osa katuu sitä hommaa ja loput kertoo että on paljon onnellisempia elämään. Mun melkein pitäisi lukea mona blingin kirja 24transmyyttiä. Lue säkin ? Elämä monipuolistuu niin se kait menee. Mut toki ei saa olla heikkoja tai vihollinen käyttää sitä hyväkseen! Mut on herkkyys myös vahvuutta sanoittaa hyvin. Eikä liikaa miellyttää ettei uskalla toisen rikkeistä huomauttaa. Mäkin sain kenkää rasmuksesta kun huomautin islamin epäkohdista ja miten siellä kohdellaan muita olin äärirasisti joka manattiin hittoonNäkisin, että tässä on meillä ihan oikea ongelma, kannattaa tutustua.
Mistä tiedät kuinka moni katuu?Mut miksi niin pieni osa katuu sitä hommaa ja loput kertoo että on paljon onnellisempia elämään. Mun melkein pitäisi lukea mona blingin kirja 24transmyyttiä. Lue säkin ? Elämä monipuolistuu niin se kait menee. Mut toki ei saa olla heikkoja tai vihollinen käyttää sitä hyväkseen! Mut on herkkyys myös vahvuutta sanoittaa hyvin. Eikä liikaa miellyttää ettei uskalla toisen rikkeistä huomauttaa. Mäkin sain kenkää rasmuksesta kun huomautin islamin epäkohdista ja miten siellä kohdellaan muita olin äärirasisti joka manattiin hittoonkyl jos kritisoi pitää kestää myös se kritiikki omaa toimintaa kohtaan mut yleensä loukkaannutaan heti ja alkaa solvaus omat defenssit niin korkeella muita arvostellaan surutta mut omaa yhteisöä ei ollenkaan ja taputellaan päätä vaikka mitä tekisi.
Niin mä veikkaan että ne on pitkät tutkimukset ja keskustelut ennenkuin yli 18vuotiailta aletaan kohtuja tai peniksiä poistelemaan. Sitten on tietty adoptiot mahdollisia jos se vanhemmuus oikeasti kiinnostaa. Mä kävin noi prosentti luvut ihan lukemassa se oli 0.4 pros jotka katuu. Ikinähän ei tule täydellisyyttä. Joo siellä rasmuksessa keskityttiin suomalaisten rasistisuuteen ja on sitä tietty. Mut sitkun sanoin yhdelle muslimille et entäs kristittyjen törkeät vainot muslimimaissa ni taas oli niin kamalaa et sanottiin nyt minä vittuun siltä saitilta ja admin kickkas. Se on nuoleskilijoiden kerho missä kaikkien pitää olla samaa mieltä tai olet syöpä. Mut sama se on aina laumoissa ei uskalleta keskustella erimieltä olevien kanssa ja siksi tulee ahdistus ku joku sanookin vastaan ollaan totuttu mielistelijöihin ympärillä. Itellä on se kun ei vaan vittu jaksais konfliktei ni sit miellyttää mut sit oma spirit on down.Mistä tiedät kuinka moni katuu?
Tämähän on lasten hyväkskäyttöä että murrosikäisiä hormoonihoidetaan ja tehdään heistä hedelmättömiä!
Ihan sairasta jopa!
Murrosikäiset ovat muutenkin kemiat sekaisin ja ihan lapsiahan he vielä ovat.
Eivöt todellakaan ole valmiita päättämään tuollaisesta. Ja, vsnhempien ja lääköreiden tulisi suojella lapsia.
Tuo video antoi lukuja ja melko hyvän kuvauksen mitä on meneillään, videolla oli myös huolestuttavasta protokollasta!
Suosittelen tutkimaan aihetta jos kiinnostaa.
Joo, nuo ei ole kivoja, että hermostutaan. Parempi laittaa kone kiinni jos alkaa savu nousta korvista. Rasmuksessa ollaan täysin defencelinjalla, kokevat ihan kaiken uhkana. Ei kai siellä silleen edes haluta keskustella vaan puhua puolesta?
Voihan sä veikata mitä haluat, muttaNiin mä veikkaan että ne on pitkät tutkimukset ja keskustelut ennenkuin yli 18vuotiailta aletaan kohtuja tai peniksiä poistelemaan. Sitten on tietty adoptiot mahdollisia jos se vanhemmuus oikeasti kiinnostaa. Mä kävin noi prosentti luvut ihan lukemassa se oli 0.4 pros jotka katuu. Ikinähän ei tule täydellisyyttä. Joo siellä rasmuksessa keskityttiin suomalaisten rasistisuuteen ja on sitä tietty. Mut sitkun sanoin yhdelle muslimille et entäs kristittyjen törkeät vainot muslimimaissa ni taas oli niin kamalaa et sanottiin nyt minä vittuun siltä saitilta ja admin kickkas. Se on nuoleskilijoiden kerho missä kaikkien pitää olla samaa mieltä tai olet syöpä. Mut sama se on aina laumoissa ei uskalleta keskustella erimieltä olevien kanssa ja siksi tulee ahdistus ku joku sanookin vastaan ollaan totuttu mielistelijöihin ympärillä. Itellä on se kun ei vaan vittu jaksais konfliktei ni sit miellyttää mut sit oma spirit on down.
Voihan sä veikata mitä haluat, mutta
jos katsot vaikka tuon viimeisimmän videon niin saisit käsitystä asiasta…?
Se on oikeasti mielen avaava video.
Siinä juuri puhutaan, että kukaan ei tiennyt miten pahaksi tämä homma on mennyt…
Suomessakin tätä identiteettihumppaa edistetään…täytyy tehdä tästä varmaan oma ketjunsa.
Kaikki on rasismia nykyään niin totta kai meilläkin on rasismia.
Eli mitkä oli tuon miehen väittämät ne ongelma kohdat?. Se kysyi mikä on nainen? Monilta. et se olisi joku muotti olla jotain tiettyä ja luokitella itsensä . Mut jos jaksaisit suomentaa ne hänen mielestään ongelmakohdat missä on menty vääryyteen identiteettipolitiikassa?Tämä on tosi hyvä:
Kiinnostuneille mitä sukupuoli-identiteettihumppa on