V
vieras
Vieras
tänään aamupäivällä laitettiin hormonikierukka ja tuli pientä vuotoa, kuinka kauan vuoto yleensä kestää laiton jälkeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Kuinkas muuten on, laitetaanko hormonikierukka kuukautisten aikaan vai onko sillä merkitystä?
Paremminkin, onko se laitto kivuliaampaa ilman vuotoa?
Pitäs varata aika kierukan laittoon ja oon täs miettiny, että kuinkahan sinne saa sen ajan just kuukautisten aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Kuinkas muuten on, laitetaanko hormonikierukka kuukautisten aikaan vai onko sillä merkitystä?
Pitäs varata aika kierukan laittoon ja oon täs miettiny, että kuinkahan sinne saa sen ajan just kuukautisten aikaan
mulle laitettiin ilman vuotoo, jälkitarkastuksessa aika varattiin eikä kerenny ne päivät alkaa
Ai miksei muka?Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:Mulla meni lähemmäs vuosi ennen ku kierto tasaantui. Vuotaa siis vieläkin, mutta säännöllisesti..
Tampooneita ei saa käyttää kierukan aikana!
No jokapaikastahan saa lukea ettei tampoonia saa käyttä kierukan kanssa?!Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Ai miksei muka?Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:Mulla meni lähemmäs vuosi ennen ku kierto tasaantui. Vuotaa siis vieläkin, mutta säännöllisesti..
Tampooneita ei saa käyttää kierukan aikana!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Kuinkas muuten on, laitetaanko hormonikierukka kuukautisten aikaan vai onko sillä merkitystä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:on varmaan sit tullu kuukautisetki ja samalla alaselkäkivut joita suunnillee joka toinen päivä. Mites yleisiä tämmöset selkä ja vatsakivut on kierukan kanssa? vai eikö vain sitte sovi ollenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:No jokapaikastahan saa lukea ettei tampoonia saa käyttä kierukan kanssa?!Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Ai miksei muka?Alkuperäinen kirjoittaja hormooni:Mulla meni lähemmäs vuosi ennen ku kierto tasaantui. Vuotaa siis vieläkin, mutta säännöllisesti..
Tampooneita ei saa käyttää kierukan aikana!![]()
![]()