Hormonikierukka ja menkkojen loppuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on ollut kierukka 1½v. ja suht säännölliset menkat koko ajan. 1-2viikon aikana tulee niukkaa vuotoa ja 2-3vkoa ilman vuotoa. Nyt ois pitäny menkat taas alkaa, mutta ei vaan kuulu. Tuntuu koko ajan, että kohta ne alkaa, mut vuotoa ei tule. Voiks ne yhtäkkiä vaan loppua? Eihän vaan ois kierukka pettänyt? :o

Mulla meni just noin. Ja siihen todellakin loppui. Jotain 3-4 kk välein huomaa vähän jotain rusehtavaa paperissa, kerran oli ihn punainen viiru. Ei voi juurikaan vuodoksi sanoa.

Kerran kuussa kyl on selvästi "se aika", ei vaan ole vuotoa. =)

Mulla on yli 3 v ollu kierukka. Ekan puol vuotta menkkoja tuli jatkuvasti, sitten ne loppu. Sillon tällön tulee kahden päivän menkat (ehkä 2-3 kk välein) eikä kyllä niitäkään voi oikeen menkoiksi sanoo ku phs:lla selviää.

On tää aika luksusta ku ennen kierukkaa 3 viikkoo kuukaudesta oli häränkurkkumenkkoja. Kyllä mulla on aika paljon heitelly kierukan aikana menkat. Yhteen väliin tuli varmaan kolmet aika peräjälkeen ja aattelin että taasko tää alkaa mut ei, sit ei taas tullu pitkään aikaan.

Joo, mä aattelin, että pikkuhiljaa lyhenis tuo vuodon määrä ja kesto. Siis tosiaan melkein sen 2vkoa tulee vuotoa ja vuodon määrä on ollut suunnilleen samanlainen koko ajan. Mutta ihan kiva, jos loppuisivat kokonaan :)

Yhteistyössä