Hormoonikierukan hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko se maksaa? Oon kuullut,että noin 160e maksaisi,mutta jotkut tuttavat sanoneet maksavan vain 90e tienoilla. ihmettelen vain miten noin paljon vaihtelee hinta,siihen kun ei kela korvausta saa niin mikä vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko se maksaa? Oon kuullut,että noin 160e maksaisi,mutta jotkut tuttavat sanoneet maksavan vain 90e tienoilla. ihmettelen vain miten noin paljon vaihtelee hinta,siihen kun ei kela korvausta saa niin mikä vaikuttaa?

Soita apteekkiin ja kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Meille kunta kustantaa ensimmäisen kierukan ja neuvolan lääkäri asensi värkin.

kustantaako hormonikierukankin vai pelkästään kuparikierukan? täälläkin saa kuparikierukan ilmaiseksi.

Kuparista en tiedä, mutta hormoonin kustansi.

kustantaako hormonikierukankin vai pelkästään kuparikierukan? täälläkin saa kuparikierukan ilmaiseksi.

no se on hyvä juttu :) oispa kustantanut täälläkin...

ok eli näyttää vaihtelevan paikkakunnittan. tosi hyvä juttu,kun jossain päin saa ilmatteex :) täälä ei ainakaan hormoonista saa ilmatteex ja sellasen kuitenkin halua. makso mitä makso niin otan,mut lähinnä vain mietin noita hintaeroja miten noin paljon heittelee. kiitos vain kaikille!!

no se on hyvä juttu :) oispa kustantanut täälläkin...

Noo.. Se onkin ainut erityisetu mitä tämä persaukinen kunta suostuu maksutta antamaan. Ja eiköhän tuonkin osalta ole vaan olemassa kiero suunnitelma, ettei tarviis neuvola- ja päivähoitopalveluita tarjota tulevaisuudessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mulla määrättiin kierukka kuukautisvaivoihin ja sain sen 6v sitten 90 e kun hain espoosta, täällä missä minä asun niin oli toi korvattavuus poistunu just ja maksoi sen 160e

Yhteistyössä