Miten voi olla 2-v synttärit näin rankkoja??!!
Eilen tultiin reissusta kotiin ja kamalassa kiireessä väsäsin kakkua ja kaikkea. Nyt oon ihan PUHKI!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=ParasMuttaAinoa&image_id=69020906
Siinä pikkumiähen synttärikakku, ilman kynttilöitä vielä
Eilen tultiin reissusta kotiin ja kamalassa kiireessä väsäsin kakkua ja kaikkea. Nyt oon ihan PUHKI!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=ParasMuttaAinoa&image_id=69020906
Siinä pikkumiähen synttärikakku, ilman kynttilöitä vielä