Huh. Synttärit ohi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Miten voi olla 2-v synttärit näin rankkoja??!!
Eilen tultiin reissusta kotiin ja kamalassa kiireessä väsäsin kakkua ja kaikkea. Nyt oon ihan PUHKI!!!

http://irc-galleria.net/view.php?nick=ParasMuttaAinoa&image_id=69020906
Siinä pikkumiähen synttärikakku, ilman kynttilöitä vielä :)
 

Yhteistyössä