N
nala
Vieras
Helou! Olipas kiva lukea, kun oli tullut juttuja paljonkin. Onnea kaikille sydänääniä kuulleille! Iteltä ei oo vielä kuunneltu ja tuskin kuuluisikaan, kun on kuulemma taaksepäin kallistunut kohtu. Viimeksi ei tainnut kuulua vielä edes viikolla 11. No, lisäviikkoja odotellessa...
Mulla on kaikki ruvennu tasottumaan: öklötys, väsymys, mahan turvotus, ym. Itseäni lähinnä huolestuttaa toi muu turvotus, muuten jopa löysät sormukset ei meinaa enää tulla sormesta pois. Muutenkin tuntuu, että oon paisunut kuin pullataikina. No, katotaan seuraavassa neuvolassa, että onko vaan luuloa vai totta mun epäilyni...
Tänään oli ensimmäinen opiskelupäivä. Vähän hirvittää, miten sitä jaksaa TAAS painaa kaikkea hommaa mutta eihän tässä maalimassa voi jouten olla
. Ja eipä se olis mukavaakaan. Joten ehkä tuosta rupeamasta selviää. Keväällä sitä toivottavasti alkaa taas vähäksi aikaa uudet kuviot.
Jaksamista kaikille!
nala 9+6
Mulla on kaikki ruvennu tasottumaan: öklötys, väsymys, mahan turvotus, ym. Itseäni lähinnä huolestuttaa toi muu turvotus, muuten jopa löysät sormukset ei meinaa enää tulla sormesta pois. Muutenkin tuntuu, että oon paisunut kuin pullataikina. No, katotaan seuraavassa neuvolassa, että onko vaan luuloa vai totta mun epäilyni...
Tänään oli ensimmäinen opiskelupäivä. Vähän hirvittää, miten sitä jaksaa TAAS painaa kaikkea hommaa mutta eihän tässä maalimassa voi jouten olla
Jaksamista kaikille!
nala 9+6