Nyt alotan koko laihdutus homman ihan uusiksi. Aivan "läskiksi" on mennyt kesän aikana tämä homma.. Paino noussut siitä mitä se alimmillaan oli niin n. 2 kiloa.. Eli paino tänään 100,6 kiloa, kun alimmillaan se oli jo 98,9.. Ärsyttää suunnattomasti, mutta olihan se arvattavissa on tullut syötyä niin kauheasti.. Karkkia, jäätelöä, chipsiä, roskaruokaa jne.. Eikä liikuntaa ollenkaan..
Mie oon myös täysimetyksellä ja painon vartijoiden pisteiden avustuksella aion laihdutella pikku hiljaa tässä.. Niitä pisteitä en siis orjamaisesti noudata..
Angel nuo ruokamäärät ja ruoat näyttää hyviltä, paitsi suositushan taitaa olla että sekä lounas että päivällinen pitäisi syödä.. Lounaaksi vaikka pelkkää salaattia tai keittoa ja salaattia ja sitten päivällisenä kunnolla lämmintä ruokaa tai toisin päin.. Mulla itelle tuottaa suunnattomia vaikeuksia saada kaikki ruoat eli aamiainen, lounas ja päivällinen syötyä niin yleensä joko aamiainen tai lounas jää välistä ja nautin sellaisen yhdistelmän eli ns. brunssin..

Ja mie oon myös kiinnostunut keskustelemaan tästä projektista aktiivisemmin ja oonkin ajatellut nyt joka aamu itteni punnita ja seurata tilannetta.. Eli kiva jos siekin haluat jutella enemmän niin on seuraa..
Eli muistuksena nyt tähän tilanne :
Ennen raskautta paino 110 kiloa (neuvolan puntarin mukaan)
Ennen synnytystä paino 114,5 kiloa (sairaalan puntarin mukaan)
Paino tänä aamuna 100,6 kiloa (koti puntarin mukaan)
Tästä siis lähdetään..
Suvi