Huhtikuun 2008 äitien pudotuspino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äh, taas on tämäkin jääny..

Nyt oisin ollu sellaiset puol toista viikkoa ilman mitään hyvää.. Oikeaa ruokaa onkin sitten mennyt enemmän, ku ei tullu herkuteltua.. Parempihan se niin on.. Viikonloppuna Lappeenrantaan ja oonkin antanut itselleni luvan lauantaina herkutella.. Sitten olis taas tarkoitus olla kokonaan ilman, ainakin tuonne syyskuun alkuun asti.. Mie joudun kanssa totaallisesti kieltää itseltäni kaiken, jotta oon sitten syömättä, ihan kuten Tilsukin.. Muuten ei onnistu..

kc2 : tervetuloa mukaan..

Nämä sade päivät sitten jaksavat vaan masentaa.. Tänäänkin vettä tullu koko päivän kaatamalla, yritä tässä nyt sitten lenkkeillä.. Toivottavasti se tästä..

Mie muuten inhoan kauppojen kokovartalo peilejä ja valokuvien katselua, niistä vaan aina paljastuu se oikea totuus.. Kotona ku ei ole muuta kuin vessan peili, josta näkyy vaan tuohon rinnan alhaalle niin jotenkin sitä saa aina huijattu itelleen, että eihän tää nyt niin paha ookkaan.. Ja pah, kaupassa sitten ku erehtyy peiliin katsomaan niin totuus paljastuu.. Valokuvia selasin tuossa kanssa justiinsa.. Huh, huh.. Kyllä sitä vaan on iso ja paksu.. Tippa meinaa linssiin tulla.. Turhaahan se on.. Itse aiheutettu tila..

Mutta nyt nukkumaan.. Meinaa alkaa masentaa..

Sofku

Mulla on unohtunut tänne kirjoittaminen kokonaan...tosin ei oo mitään kirjoitettavaakaa. Mulla on kerran tippunu paino 70 kiloon. Sekin oli kun olin kipeä...hetihän se kuitenkin nous 72 kiloon. 72 kilossa mä nyt pyörin, mulla vielä pieni köhä, niin en oo vielä viittiny uimalaan lähtee vesijuokseen, Joannan mukaan olis tarkoitus lähteä. Mulla myös tuo jumppapallo minkä avulla on tarkoitus treenata vatsalihaksia, mutta siinäkin tulee kuuma ja hengästyy, niin odotan että tämä köhä on pois, etten itseäni yskään tapa..
Mulla on ihan hyvä olo vaikka ylimääräistä on 10-15kg. Auttoi tosi paljon ku ostin itelle muutaman uuden vaatteen, tuli jotenkin kaunis olo, hassua..

Paino oli pysynyt samassa eli 57 kg. Onneksi ei sentään noussut, jotain positiivista.

Minun tulee tosi huonosti jumpattua kotona. Jos sattuu pieni rauhallinen hetki niin käyn koneella tai teen jotain muuta. Yleensä on jompikumpi lapsisa valveilla ja illalla ei enää jaksa/muista jumpata.

Hip hei!!! 7. päivä sairaaladieettiä menossa, ja viime viikosta paino pudonnut 3kg!!! Tänään vaaka näytti vihdoin ja viimein 79,8kg =) =) =) Tästä kun vielä siirrytään edelliselle kymmenluvulle, niin mahtuu jo ehkä vanhoihin vaatteisiinkin :laugh:

Kun saan tämän 13 päivää täyteen tätä dieettiä, ajattelin kokeilla tuota karppausta, sillä kun monet ovat saaneet tuloksia nopeasti. Nyt on jo makeanhimo hellittänyt, enää ei ole tehnyt edes karkki mieli =)

Mulla paino jymähti 81,9kg :( Täytyy toivoa että tulevalla lomalla on niin kuuma että tulee syötyä vähän ja kevyesti :)

Olis vielä 5-7kg pudotettavaa, omat läskitestihousuni menevät jalkaan jo hienosti mut vetoketju ei vielä mene millään kiinni :(

Painonpudotus vähän hiipunut, mikä oli kyllä odotettavissakin, tasaa vähän tuota ekan viikon loistavaa alkua. Paino tänään 79,2, eli -600g viime viikosta, kokonaispainonpudotus kahdessa viikossa siis 3,8 kg. Sairaaladieetti loppui, nyt koitetaan jatkaa osakarppauksella, jokunen näkkäri päivässä kun on pakko saada, ihan ilman leipää minä kun en osaa elää :laugh:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 85,6kg
Pudotusta viikossa -0,5kg
Tavoite 65kg

Mulla on nyt lähtenyt vajaa 8kg siitä kun tää pino aloitettiin. Laitokselle mennessä painoa oli hurjat 110kg eli nyt on 25kg vähemmän tavaraa kannettavana ja se kyllä tuntuu! Silti mun paino oli ennen raskautta 75kg joten vielä on matkaa... En tajua miten mulla tuli noin paljon! Onneksi oon saanut lähtemäänkin :saint:

Täysimettääkö muut vielä? Meillä tulee 5kk täyteen huomenna, eikä oo vielä maisteltu mitään. Oon tosi mielissäni, että oon jaksanut imettää, sillä välillä on kyllä rankkaa ja väsyttää. Sit vielä mielessä se painaa jarrua tähän laihkariin, ettei maidontulo ihan niukkenis. Noh, kohtahan mekin aloitellaan syömään muutakin, jee! Jospa se tästä helpottais. Muuten kyllä haluan jatkaa imetystä yli vuoden ikäänkin jos vaan onnistuu, mutta miksipä ei kun on tähänkin asti päästy. Jännästi vaan tuo imetys pyörii mielessä, kun se on se mikä täyttää päivät. Laskin tuossa yhtenä päivänä kun tuntu et imetin kokoajan niin imetin yht.12krt/vuorokaudessa ja ne kesti yhteensä 4h. Dude, mistä sais elämän?! ;) Onneks toiset päivä on helpompia!
Mites muilla?!

Meillä ei enää täysimetetä. Aloiteltiin 4 kk iässä soseet. Tarkoitus oli aloitella vain maistelemaan, mutta poika oli itse halukkaampi syömään enemmän ja alkoikin päivällä syömään melkein tunnin välein ja yölläkin syönnit lisääntyi 1-2:sta 2-3:een. Ja esikoinenkin on vasta 2v 2 kk ja tarvitsee huomiota ja hoivaa. Vähän kyllä aluksi tuntui syylliseltä että annosta lisättiin ja saikin pian 2 ateriaa päivässä, mutta poikakin oli tyytyväisempi. Maito ei vain enää pitänyt nälkää vaikka olisi muuten riittänytkin (syö vain yhden rinnan kerralla). Mutta muuten meillä mennään rintamaidolla. Tarkoitus on imetellä tuonne vuoden ikään ruoan lisäksi.

Kävin tänään vaakalla kun eilen jäi käymättä. Vaaka näytti 56,5kg eli -500g muutosta. On jäänyt taas paino junnaamaan samoihin lukemiin. Pitäisi ottaa taas itseään niskasta kiinni. Tänään kävinkin sitten pienemmän pojan kanssa vaunulenkillä, esikoinen on kipeänä. Teki kyllä hyvää reipas kävely.

Se on taas tiistai ja punnituspäivä...

Vaaka näytti aamulla 78,8 eli -400g viime viikosta.. Hitaasti, mutta onneksi alas päin menossa sentään... Toisaalta, enpä minä noita kaikkia kilojani varmaan ihan viikossa syönytkään :laugh:

Se oli taas punnituspäivä. Tuntuu tuo paino jääneen nyt junnaamaan paikoilleen. Tänään vaaka näytti 57 kg eli pyörii tuossa 56,5-57 kg välillä. Täytyy kyllä tunnustaa että herkuteltua on tullut.

Paino tänään 80,8kg :) Ollaan oltu reissussa lähes 3 viikkoa ja herkuteltua on tullut, silti paino on tippunut. Johtunee varmaan siitä et Japanissa ei pahemmin käytetä eläinrasvoja, sama ilmiö oli havaittavissa kun olin siellä kerran kuukauden ja söin kuin possu - paino tippui silti n. 3kg reissun aikana ;)

Otin tytölle maitoa jauheena mukaan Suomesta ja ostin Italiasta keksin muodossa olevaa riisivelliä joka liotettiin maidon joukkoon - kätevää ja tyttö pysyi tyytyväisenä.

Nyt pitäis laihistella torstaihin saakka ja saada pari kiloa pois että mahtuisin uusiin farkkuihini, tiedossa pitkä viikonloppu reissussa ihan kahdestaan mieheni kanssa ;)

Mulla tavoitepaino on 75kg, kun tätä pituutta on siunaantunut 185cm :D

Me palailtiin eilen reissusta ja kävin tänään vaakalla. Muutosta edelliseen ei ollut. En kyllä odottanutkaan kun on taas tullut herkuteltua. Onneksi ei sentään ollut noussut. Pitäisi kyllä ottaa taas itseään niskasta kiinni.

Mä oon ihan unohtanut puntarin ja täällä käymisen... Viimeksi Pohjanmaalla ollessa uskaltauduin vanhempieni puntarille ja yllätyksekseni paino ei ollut noussut vaan laskenut, vaikkakin vain vähäsen.. Painoa oli 68,8kg :D mikä on kiva sillä pitkään painoni alkoin seiskalla. Nyt pitää stempata, aloin käymään lenkillä joka päivä ja ajattelin alkaa taas katsomaan mitä suuhun pistän.

Piti käydä lunttaamassa mikä oli mun lähtöpaino, se oli Artun ollessa noin 1kk 73,5kg eli on mulla nyt sit 5kg tippunut viidessä kuukaudessa. Kiinteitä Arttu alkoi syömään 5kk iässä eli varmaan alkaa olla oikeasti aika liikkua ja tsempata enemmän ku imetys vähenee. Unikoulu alkaa ens viikolla joten toivottavasti olen jatkossa paremmin levännyt ja jaksan paremmin= laihtuminenkin voi onnistua paremmin. Tosin nyt kun paino on sen 68,8 eli no melki 69 niin mulla on tavoitepainoon semmonen 7kg ja eikös sitä sanota että ne viimeiset 5 ylimääräistä on sitkeimmät? Toivotaan että pääsen niistä eroon.

Väsyneenä tulee kyllä herkuteltua herkemmin. Me ollaan oltu nyt pari viikkoa reissussa joten puntarilla käyn vasta kun palaillaan kotiin. Herkuteltua on taas tullut sen verran että ei ainakaan ole tippunut :ashamed:

Tänään kävin taas vaakalla ja olihan tuo paino taas noussut. Vaaka näytti 58,5 kg. Sitä se reissu taas teetti, oltiin 2 viikkoa mummoloissa ja ei tullut katsottua tarkkaan mitä suuhun laittoi. :ashamed:

Tänään oli taas aika käydä vaakalla. Nyt oli pudonnut -500g eli vaaka näytti 58 kg. Paljon tulee herkkuja syötyä. Pitäisi keksiä jotain piristävää niin ehkei tekisi niin paljoa makeaa mieli.

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 82,8kg
Tavoite 65kg

Tässä meikäläisen päivitystä. Edellisestä kirjoituksesta on jo melkein 2kuukautta ja siitä on lähtenyt 2,8kg. Kokonaisuudessaan pinon aloittamisesta mulla on lähtenyt yli 10kg :D Oon oikein tyytyväinen, että tippuu ja tahtikin on juuri sopiva. Vielä vaan on paljon matkaa siihen, että oon taas pikkuinen, enkä tämmönen iso tyttö. Vatsa ei valitettavasti oo mulla vieläkään palautunut. Mulla on tosi herkkä iho joka ei jousta eli se on ihan täynnä raskausarpia eikä nahka oo palautunut. Nyt kun on saanut paljon kiloja pois niin siinä on sitten sellanen roikkuva nahkapussi. En tiedä ketään kellä ois näin pahan näkönen ensimmäisen lapsen jälkeen :ashamed: Saas nähdä kiinteytyykö tuo iho ikinä. Raskausarvet ei niinkään haittaa kun ne ei näy päällepäin mutta mahan malli...

Meillä poju täyttää parin päivän päästä 7kk :heart: Kiinteät aloitettiin sillon kuukausi sitten ja imetys on vähentynyt tosi paljon siitä. Tällä hetkellä meillä syödään kiinteitä 3krt/päivä. Nyt on jo vähän rennompi olo oman syömisen suhteen kun toinen saa muutakin ruokaa. On painokin lähteen isoon nousuun pojalla!

Täällä onkin kaikilla kirjoittelut jääny.
Mä nyt kuitenkin aloitin kunnon kuntoilut. Eli mä aloitin step aerobicin, kerran viikossa...kyllä pitäis tuloksia aika pian näkyä, kun kunto on kuitenkin nolla.
Mulla siis paino nyt 69.6kg, eli JES mä olen päässy alas päin seuraavalle kymmenelle.
Tästä se lähtee.
Nyt tosin sairastellaan..

Yhteistyössä