Mäkin sain vihdoinki varattua sen sokerirasituksen. Nyt pitäs 14. päivä mennä.
Sit se on takana.
Sit mä olen ihan über-tyytyväinen ollu tänään, kun kävin yliopistolla katsomassa yhden tentin tuloksia, mistä en ollu ollenkaan varma että meneeks ees läpi, niin nelonen paukahti! (paras arvosana on siis viis).
Sit mä täytin KELAn lomakkeet, mies tulee kohta hakee mut kauppaan, niin palautan sen samalla!
Pääsee sit toivonmukaan parin viikon päästä hypistelemään äitiyspakkauksen ihanuuksia!
jos vaan oon oikein täyttäny, siskolle luin ääneen puhelimessa että miten täytin niitä kohtia, että kuulostaako oikeelta. 
Ja sit mä olen rymsteerannu meillä kotona niin, että nyt on kirjahylly ja sänky ja pinnasänky vaihtanu paikkaa. Tai siis pinnasänky tuli nyt makuuhuoneeseen, ja noita kahta muuta siirsin että mahtuu.
Vaihdoin myös makkarin verhot... Vähän kyllä meinaa supistella... :ashamed: Mut se olikin sit raskain urakka mitä ajattelin tehdä tässä raskausaikana. Huomenna voisin järjestellä keittiön kaapin, siis sellasen korkean missä on kaikki jauhot sun muut kuiva-ainekset.
Vähänks mä tunnen itseni vaihteeks ahkeraksi! 
Laala ja villi-Punkero rv23+6 (huomenna paukkuu kuukaudet, iigs!)
Sit mä olen ihan über-tyytyväinen ollu tänään, kun kävin yliopistolla katsomassa yhden tentin tuloksia, mistä en ollu ollenkaan varma että meneeks ees läpi, niin nelonen paukahti! (paras arvosana on siis viis).
Sit mä täytin KELAn lomakkeet, mies tulee kohta hakee mut kauppaan, niin palautan sen samalla!
Ja sit mä olen rymsteerannu meillä kotona niin, että nyt on kirjahylly ja sänky ja pinnasänky vaihtanu paikkaa. Tai siis pinnasänky tuli nyt makuuhuoneeseen, ja noita kahta muuta siirsin että mahtuu.
Laala ja villi-Punkero rv23+6 (huomenna paukkuu kuukaudet, iigs!)