huijari tilannut vähän suklaata..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Huijari tilasi suklaata koululle - 1540 euron lasku
Tiistai 10.11.2009 klo 09.28

Huijari tilasi netin kautta kasapäin suklaata Rovaniemeläisen koulun luokan nimiin, kertoo Lapin Kansa.

Huijaus paljastui, kun koulu sai 1540 euron karhulaskun suklaalähetyksestä.

Syväsenvaaran 3B-luokan nimiin oli tilattu 40 laatikkoa eli 880 pussia Mars Finland Oy:n suklaata. Rehtorin mukaan tilausta ei ole koskaan tehty, eikä itse suklaitakaan koskaan nähty koululla.

Urheiluseurojen ja luokkien varainkeruuseen suklaata myyvän Mars Finlandin toimitusjohtaja Aku Vikström kertoo, että Rovaniemeltä on tehty aiemmin vastaavia tilauksia, joiden takana on todennäköisesti sama

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111010573228_uu.shtml


mulle on tullu kans useamman kerran noita lappuja joilla voi koululle/urheiluseuralle ym tilailla noita suklaita/keksejä tms

(en oo tilannu :xmas: )

mut aika "helpoksi" tehty tuollainen huijaaminen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en voi kuvitella pahempaa suklaata kuin mars

Sitten sinua varmaa ällöttää tämä anekdootti: tamperelaisessa halpisruokakaupassa myytiin kolmen Marsin pakkauksia viidellä markalla. Kolme Raideria sai niin ikään vitosella. Syy patukoiden halpuuteen oli lähestyvä viimeinen käyttöpäivä. Saatoin ostaa päivässä paketin kumpaakin ja syödä ne kahdessa erässä: kaksi Raideria ja Marsin tai kaksi Marsia ja Raiderin. Patukoita myytiin reilusti viimeisen käyttöpäivän jälkeenkin. Minua alkoi hirvittää vanhentuneiden patukoiden syöminen muutaman viikon jälkeen enkä enää ostanut niitä. Pari viikkoa senkin jälkeen myynti jatkui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en voi kuvitella pahempaa suklaata kuin mars

Sitten sinua varmaa ällöttää tämä anekdootti: tamperelaisessa halpisruokakaupassa myytiin kolmen Marsin pakkauksia viidellä markalla. Kolme Raideria sai niin ikään vitosella. Syy patukoiden halpuuteen oli lähestyvä viimeinen käyttöpäivä. Saatoin ostaa päivässä paketin kumpaakin ja syödä ne kahdessa erässä: kaksi Raideria ja Marsin tai kaksi Marsia ja Raiderin. Patukoita myytiin reilusti viimeisen käyttöpäivän jälkeenkin. Minua alkoi hirvittää vanhentuneiden patukoiden syöminen muutaman viikon jälkeen enkä enää ostanut niitä. Pari viikkoa senkin jälkeen myynti jatkui.

Hih, puhutko niistä V-alkuisista joita oli muutama Treella?
Ne oli mun teiniaikojen ostosreissujen kohokohtia, käydä katsomassa mitä kivaa saa halvalla :)
 

Yhteistyössä