Hullujen Päivien Ticket-ulkoilupuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Adele

Vieras
Ajattelin ostaa tuon Hullujen Päivien Ticketin puvun pojalle... onkohan se hyvä hinta-laatu suhteeltaan? Vai pitäisikö ostaakin se Bogin ulkoiluasu.... En ole ikinä ostanut Ticketin ulkoilupukuja eli minulla ei niistä kokemusta

Meillä on Reimatec-haalari ulkoilukäyttöön ja lisäksi kuravaatteet eli lähinnä autoilukäyttöön ja satunnaiseen ulkoiluun ajattelin. Ehkä ostan sitten vaan sen Bogi-merkkisen kun siinä ei ole varmaan mitään kosteuden pitävyyttä eli on oikea autoiluasu...?

Toi Ticketti on tänä vuonna kympin kalliimpi kuin viime vuonna ja siinä näyttäis olevan jonkinasteinen vuori.

Mä ostin viime vuonna sen puvun ja se oli AIVAN loistava!!! Mä oon tykännyt, on ollut kovassa käytössä ja edelleen on kuin uusi. Meinaan hakea uuden, toivottavasti on yhtä hyvä :)

Meillä mummo osti syksyllä sekä bogin että ticketin toppapuvut(hulluilta päiviltä) ja ollaan tykätty.Bogi meillä oli kauppa/autoilupukuna ja ticketti pihaleikeissä.Hyvin on kestäny ja pitäny kosteutta.Toi bogin puku ei ymmärtääkseni pidä vettä.