V
Vanha Noita
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vela(ton):Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Miesten vaatimukset ovat nykyään niin epärealistisia, että olen päättänyt pysyä loppuelämäni vanhanapiikana.
Tai sitten mittasuhteet ei kohtaa. Haet itseäsi tasokkaampaa/laihempaa miestä. Etsi kunnolla lihavampi ja rumempi, kelpaat takuuvarmasti.
En ole lihava itsekään, mutta en täydellinen, kuten eivät miehetkään. Enkä ole edes katsellut itseäni tasokkaampia miehiä. Tosin ei kiinnosta lihavat ja rumatkaan, kun en sellainen ole itsekään. Seksiseuraksi kelpaisin ja kaveriksi kyllä, seurustelukumppaniksi en. Sitoutumisaste nolla useimmilla miehillä. Tosin miksi ostaa lehmä, jos haluaa vain maitoa. Tosin minua ei enää lypsetä.
Tästä niin sanotusta sitoutumiskammosta on tuhat ketjua täälläkin. Minä en ymmärrä sitä; en ole koskaan sen jälkeen, kun ensirakkauteni jätin sitoutumiskyvyttömyytensä vuoksi, enää käynyt ekoillakaan deiteillä sellaisen miehen kanssa. Kaikki tutustumisen arvoiset miehet ovat sen jälkeen olleet sitoutumiskykyisempiä kuin minä itse.
Miksi ne teille kulkeutuu? Ne sitoutumiskyvyttömät?
Vika lienee minussa. Koska en sitä osaa korjata, parempi pysyä kokonaan ilman miestä. Parisuhde on yliarvostettu asia. Niin kovin monet eroavat tai ovat onnettomia suhteessaan. Itse olen todennut, että olen onnellisempi ja tasapainoisempi ilman noita rasittavia säätämisiä.
Jos oveesi koputtaisi sitoutumiskykyinen, komea ja tasapainoinen sekä omillaan hyvin toimeentuleva mies, joka haluaisi kanssasi perheen; lapsia ja omakotitalon, etkö huolisi häntä?
Huolisin siinä tapauksessa, että kyseinen mies ei vaatisi minua synnyttämään lapsia, koska olen vela. Siinähän se suurin vikani sitten ilmenikin.![]()
Tämä velajuttu on minulle niin outo, että kysyisin, miksi olet vela? Vastaisitko niin rehellisesti kuin ikinäkään osaat?
Mee vela palstalle siellä on monta perustelua asiaan.
En mene, en käy muilla palstoilla kuin tällä. Tämäkin on liikaa.