O
oon seksilakossa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Minä lupaan tuoda aiemmin kertomieni kaltaisia miehiä ovesi taakse jonon. Luonteen piirteet ja odotusarvot ja elämänarvot on nyt tiedossa. Enää puuttuu se ulkonäköpuoli. Koska fakta on se, että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen. Kaikin puolin muuten jono on ilmiselvä.
Ja miksi oletuksesi tuntuu olevan, että en ole kovinkaan näyttävän näköinen nainen...
Miksi tulkitsit minut noin?
Kirjoitin vain, "että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen."
Ja minua huonomman näköiset miehet valitsevat minut... Itseäni kiinnostaisi lähinnä itseni tasoiset miehet.
Minä en kirjoittanut noin. Sinä kirjoitit.
Millaisia ovat sinun tasoisesi miehet? Ja nyt kirjoitan taas hyvin, hyvin varovasti: Oletko arvioinut oma tasoistesi miesten tason liian matalalle/korkealle? Miten mittaat tasoasi? Lähdetkö kanssani baariin? Mitataan tasosi. Voin vakuuttaa, että baarista löytyy oman tasoisesi mies.
No mennään baariin.