Huoliiko kukaan lihavaa kumppania Suomessa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Alkuperäinen kirjoittaja oon seksilakossa:
Minä lupaan tuoda aiemmin kertomieni kaltaisia miehiä ovesi taakse jonon. Luonteen piirteet ja odotusarvot ja elämänarvot on nyt tiedossa. Enää puuttuu se ulkonäköpuoli. Koska fakta on se, että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen. Kaikin puolin muuten jono on ilmiselvä.

Ja miksi oletuksesi tuntuu olevan, että en ole kovinkaan näyttävän näköinen nainen...

Miksi tulkitsit minut noin?

Kirjoitin vain, "että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen."

Ja minua huonomman näköiset miehet valitsevat minut... Itseäni kiinnostaisi lähinnä itseni tasoiset miehet.

Minä en kirjoittanut noin. Sinä kirjoitit.

Millaisia ovat sinun tasoisesi miehet? Ja nyt kirjoitan taas hyvin, hyvin varovasti: Oletko arvioinut oma tasoistesi miesten tason liian matalalle/korkealle? Miten mittaat tasoasi? Lähdetkö kanssani baariin? Mitataan tasosi. Voin vakuuttaa, että baarista löytyy oman tasoisesi mies.

No mennään baariin. ;) Baarista on harvemmin miestä löytynyt, muualta kyllä joskus... Tuohon tasonsa oikeaan arviointiin on mahdotonta vastata objektiivisesti. kerro minulle miten taso käytännössä mitataan. Silläkö perusteella, kuka tulee baarissa juttelemaan vai?

Minä lupaan tuoda aiemmin kertomieni kaltaisia miehiä ovesi taakse jonon. Luonteen piirteet ja odotusarvot ja elämänarvot on nyt tiedossa. Enää puuttuu se ulkonäköpuoli. Koska fakta on se, että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen. Kaikin puolin muuten jono on ilmiselvä.

Ja miksi oletuksesi tuntuu olevan, että en ole kovinkaan näyttävän näköinen nainen...

Miksi tulkitsit minut noin?

Kirjoitin vain, "että sinua paremman näköiset miehet valitsevat sinua paremman näköisen naisen."

Ja minua huonomman näköiset miehet valitsevat minut... Itseäni kiinnostaisi lähinnä itseni tasoiset miehet.

Minä en kirjoittanut noin. Sinä kirjoitit.

Millaisia ovat sinun tasoisesi miehet? Ja nyt kirjoitan taas hyvin, hyvin varovasti: Oletko arvioinut oma tasoistesi miesten tason liian matalalle/korkealle? Miten mittaat tasoasi? Lähdetkö kanssani baariin? Mitataan tasosi. Voin vakuuttaa, että baarista löytyy oman tasoisesi mies.

No mennään baariin. ;) Baarista on harvemmin miestä löytynyt, muualta kyllä joskus... Tuohon tasonsa oikeaan arviointiin on mahdotonta vastata objektiivisesti. kerro minulle miten taso käytännössä mitataan. Silläkö perusteella, kuka tulee baarissa juttelemaan vai?

Ei. Baarissa valitaan me. Naiset. Tietenkin. Minä voin haastatella kaikki baarin miehet ja kerron sulle sitten, kuka on etsimäsi kaltainen, ellet itse haastattele. Ja sitten vaan meet ja pokaat sen. Helppoa kuin mikä. Mutta, jos kuitenkin olen kaukana sinusta, tee se itse. Mene baariin ja haastattele jokainen mies ja päätä sitten. Sä saat valita. Nainen saa aina valita, mutta sun pitää tietää, mistä valikosta valita. Mene ja haastattele.

Voin kyllä tulla kanssasi baariin. Silloin saat takuuvarmasti miehen, joka on sinulle sopiva (jos velallisuus ei ole ihan ehdoton, JOS eteesi osuu mies, joka on muuten täydellinen).

Voi herran Jumala noita Vanhan Noidan juttuja! En ole koskaan eritysemmin hänestä pitänyt, mutta nyt tuli selkeästi pohjamudat vastaan tuosta ihmisestä.

Ja sitten vaan meet ja pokaat sen. Helppoa kuin mikä.

No ei se kyllä ihan noin mene. Minä olen kohtalaisen mukiinmenevän näköinen, mutta en taatusti saa jokaista ravintolan miestä mukaani. Ei ne miehet ole mitään tavaroita jotka ostetaan kuin kaupan hyllyltä.

Haluaako sitävastoin kukaan pitkää, ja hentorakenteista miestä, mutta komeaa? Ärsyttää tämä maratoonarin vartalo. Pituus 185cm, paino 74kg, pohje 35cm, reisi 53cm (näiltä osin naisen mitat) yms. Salilla olen kyllä lihaksia saanut, mutta luusto ne ehdot pitkälti sanelee.

Haluaako sitävastoin kukaan pitkää, ja hentorakenteista miestä, mutta komeaa? Ärsyttää tämä maratoonarin vartalo. Pituus 185cm, paino 74kg, pohje 35cm, reisi 53cm (näiltä osin naisen mitat) yms. Salilla olen kyllä lihaksia saanut, mutta luusto ne ehdot pitkälti sanelee.

Makuja on tietysti monia, mutta itse kyllä tykkään hoikista miehistä. Tietysti pitää olla vähän myös lihasta. Mutta ei liikaa - lihaskimput on yök.

Hoikat miehet luulisi olevan kuumaa kamaa, jos miettii että yli puolet miehistä on ylipainoisia.

Viimeksi muokattu:
Itse olen mies ja sitä mieltä, että lähestulkoon jokainen nainen on luonnostaan kaunis, tai ainakin nyt ihan kivan näköinen. Tämä kuitenkin koskee vain hoikkia.

Kun nainen lihoo, tämän naama turpoaa sitä enemmän mitä enemmän ylipainoa on, eikä nainen kasvoiltaan enää näytäkään oikeastaan miltään, pallolta vain. Ei ne makkarat siellä lanteilla, persiissä tai reisissä nyt niin kauhiasti haittaa, mutta jos naama on kuin ilmapallo, ei sellaiseen oikein osaa ihastua.

En katsele miehiä sillä silmällä, mutta sama varmaan koskee jossain määrin myös miehiä.

Niinpä, on se kamalan näköistä kun lihominen alkaa levitä kasvoihin ja leuan alueelle. Ei sitä vaan voi pitää viehättävänä, ettei kasvojen luusto enää erotu, kun kasvojen piirteet on kuin pullataikinasta esiin nostettuja.

Esim. naisilla on järkyttävän näköistä, kun naama leviää, niin jotkut sitten muotoilevat naamaansa erilaisilla varjostuksilla meikeillä. Onko irvokkaampaa, kuin vääränsävyisellä poskipunalla vedetyt viivat poskiluiden (tai siis kohdassa, jonka alla poskiluut ovat aiemmin sijainneet) alla? Suomessa jokapäiväinen näky ainakín pk-seudulla. Oikeasti, se naama näyttää sitten läskin lisäksi vielä likaiselta. Onko se tarkoituskin? Kaventaako laikukkuus ja likaisuus? Kuinka harvoin ihmiset katsovat peiliin, jos eivät huomaa naamansa leviämistä ennen kuin on liian myöhäistä?

Ei helvetti vain onnsituisi... hieman voi tietty olla muotoa, mutta kammoläskin kanssa en voisi kuvitellakaan hengaavani... sorry to say... Jep, itse oon karvan alle 190 ja saman verran alle 90... Silti uskon sen tärkeimmän löytyvän kuoren alta... Mutta jos itse pidän itsestäni huolta edes jollain tasolla, niin kyllä silloin odotan samaa myös kumppanilta...

Yhteistyössä