huomaako edes eroa? painosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no en todellakaan al akymmentä kiloa pudottamaan, mua ei haittaa vaikka paino jäisi tähän, kunhan saan kiinetytystä.

Mulla on edelleen vatsalihakset n.6cm etäällä toisistaan, joten mä en pahemmin voi edes vatsoja tehdä. Aikeissa pyytää neuvolan käuttaa pyytä etttä pääsisin käymään fysioterapeutilla joka osais neuvoa, miten tehdä vatsoja, ilman, että jää ikuinen harjanne tohon lihasten väliin.
Niin ja mulla on 5kk ikäinen vauva, enkä ole mitään tehotreeniä tehnyt :)

ai sulla on niinpieni vauva?? sori sitten, jotenkin oon kuvitellu että onkahta vuotta lähentelevä muksu, ja kyllä painoos saat vie aika reilusti pudotaa, eihän s pakko ole.. =)

no en todellakaan al akymmentä kiloa pudottamaan, mua ei haittaa vaikka paino jäisi tähän, kunhan saan kiinetytystä.

Mulla on edelleen vatsalihakset n.6cm etäällä toisistaan, joten mä en pahemmin voi edes vatsoja tehdä. Aikeissa pyytää neuvolan käuttaa pyytä etttä pääsisin käymään fysioterapeutilla joka osais neuvoa, miten tehdä vatsoja, ilman, että jää ikuinen harjanne tohon lihasten väliin.

Näytät hyvältä nyt :)
Tästä hyvä jatkaa, tsemppiä sinulle!

---

Rakkkaimpani, tuota sinä et vaikuta uniini, et sitten mitenkään.
Et sentään niin tärkeä henkilö tässä maailmassa ole.

sun ei tarvi edes laihduttaa vaan alkaa kiinteyttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ei oikeen oo mitn kuvaa mis näkyis koko kroppa,, mut c kupin tissit, 36 koon housut, ja s koon tissi paidat :p

Joopa joo :laugh: Mut pienet on tissit, et paree käyttääkin tissipaitoja et ees jonnekin näkyis :laugh:

missä kunnossa sun vatsalihakset oli ennen raskautta? Oliko niitä silloin treenattu? Suosittelisin sulle pilatesharjoituksia joita voit katsoa vaikka youtubesta tai liikunta-alan lehdistä. =) Sitten kun vatsalihakset alkavat vähitellen kuroutua takaisin yhteen, niin voit ja sun pitää aloittaa aktiivinen vatsalihasten kuntouttaminen. Myös yläselän lihaksia sun tulee vahvistaa ja puolestaan venytellä hyvin rintalihaksia. Syvät vatsalihakset ja selkälihakset vahvoiksi vaikka kunnon kotijumpalla jotta saat ryhdin kuntoon! Tsemppiä!

ei oikeen oo mitn kuvaa mis näkyis koko kroppa,, mut c kupin tissit, 36 koon housut, ja s koon tissi paidat :p

joopajoo nää on kuultu moneen kertaan ;) mut tää ketju on jadalin sä voi tehdä oman ketjun missä pääset kehumaan itseäsi mielummin kuvien kanssa =)

et sitten uskaltanu laittaa kuvaa ja kyllähän ne sun mittas suunnilleen näkee kuvisa missä ei nyt koko kroppa suorana oiskaan, et tais mennä pupu pöksyyn

pienet, liian isot, en niistä tykkää sillein sais olla b kuppia, isot näyttää kömpelöltä :/ ja ap, tosiaan sanoin väärin jos 10 kg lähtis menisit alipainon puolelle, joten kai se 44-45kg on sopiva paino..?

ai sulla on niinpieni vauva?? sori sitten, jotenkin oon kuvitellu että onkahta vuotta lähentelevä muksu, ja kyllä painoos saat vie aika reilusti pudotaa, eihän s pakko ole.. =)

Sinun äö on varmaan yhtä pieni kuin painosi... Opettelisit edes kirjoittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei jaksa, väsy..

pienet, liian isot, en niistä tykkää sillein sais olla b kuppia, isot näyttää kömpelöltä :/ ja ap, tosiaan sanoin väärin jos 10 kg lähtis menisit alipainon puolelle, joten kai se 44-45kg on sopiva paino..?

Jospa vaan antaisit kaikkien kukkien kukkia, ihan tasavertaisesti (mollaamatta muita, nostamatta itseä jalustalle). Liian hankala vaihe elämässä?

luulisi et rakkaimpalla olisi kokovartalokuvia pino kun on niin hottis omasta mielestään ja kaikkien miesten mielestä,raukka joutuu juoksee kaupan kassalla karkuun ukkoja kun kuolaa sen perään :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noh aika hyvin se kirjoittaa venäläiseksi.

Jadal, olet suloinen ja juuri sopivan kokoinen =) Et missään nimessä ainakaan pyöreä. Viiden kilon pudotus noissa mitoissa on tosi hieno suoritus noin lyhyessä ajassa, eikä enempään ole tarvetta.

Rakkaimpani on jo aiemmin todistanut olevansa asiaton ja vähän törppö, joten hänen mielipiteitään ei todellakaan kannata kuunnella.

sinä se jaksat mainostaa itseäsi, koski ketju sitten ketä tahansa.

laita nyt helvetissä se kuva, kai sä joltakin piuhan saat lainattua. eikä se btw montaa euroa edes maksa, niin osta samantien omaksi, että pääset häikästyttämään kauneudellasi ja timmillä kropallasi kaikki kateelliset ämmät.

ja jos sulta sitä kuvaa ei ala näkyä, niin lopeta se jatkuva pään räävintä toisille.

Yhteistyössä