huomaako edes eroa? painosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nainen olet! :flower:
Kiinteytystä halusit? Suosittelen myös pilatesta, mitä joku muukin jo suositteli. Muutamasta liikkeestä päivässä, se lähtee ja muista pitää parin päivän lepotauko viikossa.
Et onneksi ota todesta, että pitäis vielä pudottaa painoa, muodokas luonnostaan niin ei kannata ryhtyä rintojaan ja peppuaan kadottamaan ;)

Yhdyssanojen suhteen hyvänä vinkkinä toimii sijoittaa adjektiivi sanojen väliin. Jos adjektiivi sopii paremmin sanojen eteen kuin väliin, on luultavasti kyseessä yhdyssana, esim. adjektiivina kaunis: tissi kaunis paita - kaunis tissipaita.

Mulle se ihanne paino olis kyllä tuo rakkaimpani mainitsema 44-45kg, mutta mun maailma ei siihen kaadu, vaikken siihen pääsiskään. Se vaan on sellainen paino, että helpoiten löytää sopivia vaatteita :D

Tuo pilates kyllä kiinnostaa, joskus sitä yritinkin kotona harrastaa, mutta se jotenkin unohtui... Vatsalihakset oli mulla jo ennenstään aika huonossa kunnossa, kun tulin raskaaksi, edellinen oli silloin 11kk, ja silloinkin tuo rako kaventui hitaasti, ei se varmaan missään vaiheessa ehtinyt palutua normaaliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no en todellakaan al akymmentä kiloa pudottamaan, mua ei haittaa vaikka paino jäisi tähän, kunhan saan kiinetytystä.

Mulla on edelleen vatsalihakset n.6cm etäällä toisistaan, joten mä en pahemmin voi edes vatsoja tehdä. Aikeissa pyytää neuvolan käuttaa pyytä etttä pääsisin käymään fysioterapeutilla joka osais neuvoa, miten tehdä vatsoja, ilman, että jää ikuinen harjanne tohon lihasten väliin.
Niin ja mulla on 5kk ikäinen vauva, enkä ole mitään tehotreeniä tehnyt :)

ai sulla on niinpieni vauva?? sori sitten, jotenkin oon kuvitellu että onkahta vuotta lähentelevä muksu, ja kyllä painoos saat vie aika reilusti pudotaa, eihän s pakko ole.. =)

Mä muuten kysyin neuvolan lääkäriltä tuosta kolosta vatsalihasten välissä ja se ei tienny mistä mä puhun sano et saa alkaa vatsoja tekeen. (Tää siis jälkitarkastukses) Vähän ihmetytti. Mun mielestä ap:n ei kyl 10 kiloo tarvis tiputtaa. Ei oo kaunista jos on liian laiha.

Tähän väliin nyt vähän ot, mutta mulla on kaksi samanpituista ja -painoista kaveria, joista toinen käy satunnaisilla kävelylenkeillä ja toinen on käynyt vuosia salilla noin 4 kertaa viikossa. Heidän ruumiinrakenteensakin on suurin piirtein samanlainen. Uskokaa tai älkää, mutta salilla käyvällä kaverillani on kuitenkin 11cm kapeampi vyötärö kuin tuolla toisella kaverillani. Yhtenä päivänä huvin vuoksi vertailivat ja mittailivat ja yllätys oli melkoinen.

Näytät suloiselta ja erittäin oikean kokoiselta. Vartalosi on oikein sopusuhtainen ja kasvosi sievät.

Mitä taas tuohon rakkaimpani-nikkiin tulee, niin useamman näkemäni kuvan perusteella voin kertoa että hän on aivan liian laiha, lähinnä luuta ja nahkaa. Ja omaa täysin mitäänsanomattomat kasvot. Eli kateudesta sulle läyhää, jätä kommentit omaan arvoonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja zadal:
jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?

24v

olitko se sä joka yhteen toiseen ketjuun laitoit, että ihan saman näköisiä ollaan :)

jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?

24v

olitko se sä joka yhteen toiseen ketjuun laitoit, että ihan saman näköisiä ollaan :)

Ei ollu mulle, mutta sä et kyllä näytä yhtään 24-vuotiaalta.

Hoikistunut olet kyllä ihan selvästi :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahh:
Kattelin vähän nuita muita kuvaketjuja niin rakkaimpani on jokaisessa nälvimässä, mutta mihinkään ei oo omaa kuvaasa kehdannu laittaa!

Se on ainakin pariin otteeseen itse aloittanut kuvaketjuja ja suoraan kerjännyt kommenttia ja mielipidettä. Niitä se ei ole paljoakaan saanut, varmaan siksi ettei ole keksitty mitään kaunista sanottavaa.

Ikävää kirjoittaa näin, mutta siltikin ajattelen että sitä saa mitä tilaa.

24v

no en oo laittanu, en ainakaan muista, tosi satunnaisesti täällä käyn. Mäkin olen 24 v!

24v

no en oo laittanu, en ainakaan muista, tosi satunnaisesti täällä käyn. Mäkin olen 24 v!

hmm. mitähän se äiti multa salaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:
Kattelin vähän nuita muita kuvaketjuja niin rakkaimpani on jokaisessa nälvimässä, mutta mihinkään ei oo omaa kuvaasa kehdannu laittaa!

Se on ainakin pariin otteeseen itse aloittanut kuvaketjuja ja suoraan kerjännyt kommenttia ja mielipidettä. Niitä se ei ole paljoakaan saanut, varmaan siksi ettei ole keksitty mitään kaunista sanottavaa.

Nostakaa joku noista kuvaketjuista, kiinnostaa nähdä, varsinkin nyt kun luin sen hissiin 2 päiväksi-ketjun! Oli kyllä hyvää viihdettä :D

24v

en tiiä, mut pelottavaa kattoa netissä sellaisia kuvia, jotka vois olla minusta otettuja! Mistäpäin sä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:

Nostakaa joku noista kuvaketjuista, kiinnostaa nähdä, varsinkin nyt kun luin sen hissiin 2 päiväksi-ketjun! Oli kyllä hyvää viihdettä :D

Mä kans tahtoisin mielelläni kyseisen eukon kuvan nähdä :D

24v

en tiiä, mut pelottavaa kattoa netissä sellaisia kuvia, jotka vois olla minusta otettuja! Mistäpäin sä olet?

Jyväskylästä.

ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!

Yhteistyössä