H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:no en todellakaan al akymmentä kiloa pudottamaan, mua ei haittaa vaikka paino jäisi tähän, kunhan saan kiinetytystä.
Mulla on edelleen vatsalihakset n.6cm etäällä toisistaan, joten mä en pahemmin voi edes vatsoja tehdä. Aikeissa pyytää neuvolan käuttaa pyytä etttä pääsisin käymään fysioterapeutilla joka osais neuvoa, miten tehdä vatsoja, ilman, että jää ikuinen harjanne tohon lihasten väliin.
Niin ja mulla on 5kk ikäinen vauva, enkä ole mitään tehotreeniä tehnyt![]()
ai sulla on niinpieni vauva?? sori sitten, jotenkin oon kuvitellu että onkahta vuotta lähentelevä muksu, ja kyllä painoos saat vie aika reilusti pudotaa, eihän s pakko ole.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
24v
olitko se sä joka yhteen toiseen ketjuun laitoit, että ihan saman näköisiä ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahh:Kattelin vähän nuita muita kuvaketjuja niin rakkaimpani on jokaisessa nälvimässä, mutta mihinkään ei oo omaa kuvaasa kehdannu laittaa!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
24v
olitko se sä joka yhteen toiseen ketjuun laitoit, että ihan saman näköisiä ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zadal:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
24v
no en oo laittanu, en ainakaan muista, tosi satunnaisesti täällä käyn. Mäkin olen 24 v!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miltäs mä sit näytän, nuoremmalta vai vanhemmalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miltäs mä sit näytän, nuoremmalta vai vanhemmalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miltäs mä sit näytän, nuoremmalta vai vanhemmalta![]()
Olisin veikannu kuvan perusteella max. 20![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahh:Kattelin vähän nuita muita kuvaketjuja niin rakkaimpani on jokaisessa nälvimässä, mutta mihinkään ei oo omaa kuvaasa kehdannu laittaa!
Se on ainakin pariin otteeseen itse aloittanut kuvaketjuja ja suoraan kerjännyt kommenttia ja mielipidettä. Niitä se ei ole paljoakaan saanut, varmaan siksi ettei ole keksitty mitään kaunista sanottavaa.
Ikävää kirjoittaa näin, mutta siltikin ajattelen että sitä saa mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
24v
no en oo laittanu, en ainakaan muista, tosi satunnaisesti täällä käyn. Mäkin olen 24 v!
hmm. mitähän se äiti multa salaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahh:Kattelin vähän nuita muita kuvaketjuja niin rakkaimpani on jokaisessa nälvimässä, mutta mihinkään ei oo omaa kuvaasa kehdannu laittaa!
Se on ainakin pariin otteeseen itse aloittanut kuvaketjuja ja suoraan kerjännyt kommenttia ja mielipidettä. Niitä se ei ole paljoakaan saanut, varmaan siksi ettei ole keksitty mitään kaunista sanottavaa.
Ikävää kirjoittaa näin, mutta siltikin ajattelen että sitä saa mitä tilaa.
Nostakaa joku noista kuvaketjuista, kiinnostaa nähdä, varsinkin nyt kun luin sen hissiin 2 päiväksi-ketjun! Oli kyllä hyvää viihdettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zadal:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:jadal, sie taidat olla mun kaksoisolento. tai kadonnut sisko tai jotain. =) me ollaan hyvin samannäköisiä ja moni muukin asia täsmää! minkä ikäinen sä olet?
24v
hmm. mitähän se äiti multa salaa![]()
en tiiä, mut pelottavaa kattoa netissä sellaisia kuvia, jotka vois olla minusta otettuja! Mistäpäin sä olet?