huomaako edes eroa? painosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakkaimpani laittaa aina kuvansa profiiliin ja nyt sillä ei siellä ollut kuvaa. Onkohan missään hänestä kuvaa, tuskimpa. Itse olen nähnyt ainakin 2 eri kuvaa hänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja NYT ÄKKIÄ NOSTAKAA :
NOSTAKAA ÄKKIÄ JOKU "rakkaimpani":n kuva siis joku ketju jossa kuvansa on ja linkittäkää tänne!

ketjua sen enempää lukematta on pakko kysyä että miks ?

Hei älkää nyt enää viittikö tuota rakkaimpani-nikkiä tölviä. Eiköhän homman nimi ole tullut jo hänelle ja muillekin selväksi. Turha tuota enää on jatkaa, sitä paitsi ketjun alkuperäinen tarkoitus alkaa hukkua tähän raikkampani-tuubaan.

Alkuperäinen kirjoittaja zadal:
ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!

kotoisin oon täältä, mutta muuten on sukua mulla niin pohjoisessa kuin etelässä, sekä Ruotsissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!

kotoisin oon täältä, mutta muuten on sukua mulla niin pohjoisessa kuin etelässä, sekä Ruotsissa :)

muitanko oikein et säkin oot meikäläisii? Jos olet niin tajuat kyllä mitä tarkoitan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

muitanko oikein et säkin oot meikäläisii? Jos olet niin tajuat kyllä mitä tarkoitan. =)

juu olen kyllä :)

miten musta tuntuu, että toi zadal ei ole sitä, mitä väittää olevansa.. :whistle:

hyvin on ainakin saanut ongittua ap:n tiedot, kertomatta periaatteessa mitään itsestään.

tai ehkä mä oon vaan tullu tällä palstalla paranoidiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miten musta tuntuu, että toi zadal ei ole sitä, mitä väittää olevansa.. :whistle:

hyvin on ainakin saanut ongittua ap:n tiedot, kertomatta periaatteessa mitään itsestään.

no, mä oon kyllä hyvin (ehkä liiankin) avoimesti kertonut täällä itsestäni, joten vaikea musta ei ole tietoja onkia :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

siis mitä? =) kerrotko mitä mä väitän olevani? olen vaan joskus lueskellu tätä palstaa ja nimimerkki jadal on jääny mieleen mm. siksi kuten muistelinkin et meillä on sama vakaumus. ja nyt vaan näin kuvan eka kertaa ja säikähin ihan ku näyttää niin minulta... mut joo, en ole kyllä kertonu itestäni juuri mitään, kukaan ei kysynyt. =)

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ei oikeen oo mitn kuvaa mis näkyis koko kroppa,, mut c kupin tissit, 36 koon housut, ja s koon tissi paidat :p

Mitä säkin täällä skitsoot? Ihan sama millainen kroppas on, mutta mä olin tukehtua nauruun kun näin sun kuvan! Sä olit sitä ennen jossain ketjussa kirjoittanut että olet kaunis niin omasta kuin _muidenkin_ mielestä ja voin ihan suoraan sanoa jos näin _lievästi_ ilmaisen niin olit todella ruma, sun naamallas en kyllä kehtais aukoa yhtään päätä, eikä nuo sun mitatkaan miltään unelmien kropalta kuulosta.

Tästä sen taas huomaa... Oikeesti kauniilla naisilla ei ole tarvetta tuoda jatkuvasti esille sitä kuinka he ovat omasta mielestään ja muiden mielestä niin upeita. Palstallakin on todella monta, todella kaunista naista, enkä ole kertaakaan nähnyt heidän mainostavan omaa erinomaisuuttaan vaikka varmasti hekin kehuja saavat siinä missä joku Rakkaimpani. Enkä epäile hetkeäkään, etteikö Rakkaimpani saisi miehiltä huomiota. Nainen joka on itsevarma ja käyttäytyy provokatiivisesti saa takuuvarmasti miehiltä huomiota. Mutta se ei tarkoita että sellainen nainen on kaunis. Näitä asioita ei pidä sekoittaa keskenään.

Ap:n kuvaan liityen, en huomannut varsinaisesti mitään eroa, mun mielestä sä vaan seisot ryhdikkäämmin ja rintsikat istuu paremmin ;) Mutta tämän sanon sen takia, että mitään vikaa en näe siinä ensimmäisessäkään kuvassa :) Ihan olet normaalivartaloinen, kiinteyttää toki voit, mutta laihduttaa sun ei missään nimessä tarvi.

Siis jos piti kattoa/verrata kuvaa eka sivulta ja, olikohan sivulta 3 (sivukuvia) niin miusta jälkimmäisessä on pienempi pömppis. Eikä mikään hirmu iso oo siinä eka kuvassakaan.
Sanoisin kans, ettei tuossa niinkään laihdutusta tarvis, vaan kiinteytystä, vatsalihaksia tai jotain.=)
(Miun onkin hyvä sanoa, ku itellä on 100 kertaa pahempi pömppö :ashamed: )

Yhteistyössä