S
sanos muuta
Vieras
Rakkaimpani laittaa aina kuvansa profiiliin ja nyt sillä ei siellä ollut kuvaa. Onkohan missään hänestä kuvaa, tuskimpa. Itse olen nähnyt ainakin 2 eri kuvaa hänestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NYT ÄKKIÄ NOSTAKAA :NOSTAKAA ÄKKIÄ JOKU "rakkaimpani":n kuva siis joku ketju jossa kuvansa on ja linkittäkää tänne!
Alkuperäinen kirjoittaja zadal:ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!
kotoisin oon täältä, mutta muuten on sukua mulla niin pohjoisessa kuin etelässä, sekä Ruotsissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zadal:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja zadal:ai jaa, no ei mulla ole kyllä edes sukua sieltäpäin, vaikka iso suku onkin. Oletko sieltä ihan kotoisin siis? sori ku kyselen mut alko vaivaamaan, miten joku voi olla just niinkuin mä!
kotoisin oon täältä, mutta muuten on sukua mulla niin pohjoisessa kuin etelässä, sekä Ruotsissa![]()
muitanko oikein et säkin oot meikäläisii? Jos olet niin tajuat kyllä mitä tarkoitan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten musta tuntuu, että toi zadal ei ole sitä, mitä väittää olevansa..
hyvin on ainakin saanut ongittua ap:n tiedot, kertomatta periaatteessa mitään itsestään.
tai ehkä mä oon vaan tullu tällä palstalla paranoidiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten musta tuntuu, että toi zadal ei ole sitä, mitä väittää olevansa..
hyvin on ainakin saanut ongittua ap:n tiedot, kertomatta periaatteessa mitään itsestään.
tai ehkä mä oon vaan tullu tällä palstalla paranoidiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ei oikeen oo mitn kuvaa mis näkyis koko kroppa,, mut c kupin tissit, 36 koon housut, ja s koon tissi paidat![]()