Huomenta !! JA ihanaa alkanutta viikkoa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
:) Se pukkaa taas työpäivää .
Ihana herätä kun ei ole pääkipua. Oli tossa parina päivänä pientä pääsärkyä. Nyt on autuaallinen olo . :xmas: Eikä edes väsytä lainkaan. Kumma maanantai :D:D

Huomenta huomenta =)
Mua hieman väsyttäis, mutta toukka pyörii niin kovasti et heräsin kun maha heilu joka puolelle :D :D
Ja sain mielettömän hyvää lempee viime yönä :p Tästä päivästä tulee loistava =)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
:) Se pukkaa taas työpäivää .
Ihana herätä kun ei ole pääkipua. Oli tossa parina päivänä pientä pääsärkyä. Nyt on autuaallinen olo . :xmas: Eikä edes väsytä lainkaan. Kumma maanantai :D:D

:hug: kuin myös...ihana maanantai.
Jos ei perjantaita lasketa mukaan niin 7pv ilman kipuja *tanssii ripaskaa* :D

sen kunniaksi kahvikkaille

images

njaa :/
yön ois voinu nukkua paremminkii ja aamukin ois voinu alkaa pikkusen paremmin. Ei niinku yhtään jaksais huvittaa lähtee töihin. Toi mein keskimmäinen taas yski puol yötä kauheesti ja nyt aamullakin pelkkää yskää. Valittaa taas kurkkukipua :/

Väsyttää ihan sairaasti. Silmät ei jaksa pysyä auki. :snotty: Väsyttää. Keskimmäinen pitää käyttää tänään lääkärissä ja siks menee päivä ihan sekaisin taas. Niin ja mua väsyttää. :snotty: Mutta huomenta nyt kuitenkin.

Huomenta =)
Mullakin oli vähän tynkä yö, mut kai se tästä. Töihin on lähdettävä..
Ihan kiva lähteä töihin kun on yrittäjä ja töitä on, vielä ainakin!
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Huomenta!

Tänään on muksuilla koulussa Martinpäivän juhla... Ei hotsita illalla enää sinne itseään vääntää, vaan minkäs teet. Isommat jäävät suoraan koulun jälkeen virkkaamaan tilkkuja peitteitä varten, että voivat hyventekeväisyyteen laittaa villatilkkutäkkejä. Kaunis ajatus... Ja kun tulee pimeää, on lyhtykulkueen aika. Sinne Hekankin kanssa olemme menossa.

Huomenta!
Mua ei kumma kyllä väsytä, vaikka onki menny jo useempi yö huonoilla unilla. Pojan yskä on sitä luokkaa ettei kukaan nuku enää koskaan tässä talossa...
Eli lekurikeikka edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Huomenta!

Tänään on muksuilla koulussa Martinpäivän juhla... Ei hotsita illalla enää sinne itseään vääntää, vaan minkäs teet. Isommat jäävät suoraan koulun jälkeen virkkaamaan tilkkuja peitteitä varten, että voivat hyventekeväisyyteen laittaa villatilkkutäkkejä. Kaunis ajatus... Ja kun tulee pimeää, on lyhtykulkueen aika. Sinne Hekankin kanssa olemme menossa.
niin muuten onkin,tänä vuonna ei veetin koulussa vanhemmat osallistu mutta viime vuonna oli iso kulkue.. se oli aikamoinen kokemus
=) siis hieno..
mä täällä odottelen poikia hoitoon ja hörpin kahvia

Yhteistyössä