HuOmenta sunnuntai aamuun !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" VOiko ihanammin päivän enään alkaa , onko ihanampaa aamua kuin tää... " :)

Rauhallinen aamu. Pirteä olo.

Josko kupin kahvia jois, ja menisi heittää pirteän aamulenkin.

Millane

Huomenta, vä-syt-tää...

Oltiin eilen likkojen kans kaverin keikalla ja myöhäänhän siellä meni. Nyt sitte silmät ristissä täällä... Kahviaaa
b020.gif

Huomenta!

Ihanaa herätä aamulla aikaisin kun muut nukkuu. Siivota toki voisi, mutta en taida vaivautua, juon kaffet mieluummin rauhassa :)

Päivällä mennään syömään siskon anopin miehen luokse. Me saatiin vihdoin tällä kertaa ostaa lihat, hävettää mennä sinne aina syömään "piikkiin". Erilaisia paloja lammasta on vino pino ja lisäksi raakamakkaroita ja nakkeja :p

Huomenta! :)
Ihana sunnuntai, aurinko paistaa, tulee taas ihana keväinen päivä. Mä niin rakastan kevättä, herään vihdoin pitkästä talviunestani. Ja sitäpaitsi, mulla on yks salaisuus, joka saa perhoset lentelemään mun vatsassa ;) Jotain ihmeellistä tapahtui mulle, mutta mä en uskalla kertoa siitä enempää jos vaikka toinen osapuoli sattuu palstailemaan täällä ;)
Tänään ohjelmassa siivousta ja kotiaskareita, lapset lupasin pulkkamäkeen viedä. Makkaranpaisto on kyllä hyvä idea, pitää miettiä voisko sitä toteuttaa täällä kotona jotenkin kun grilli on kuitenkin puutarhassa lumikinosten saartamana.

Huomenta!
Täällä makoilee 3 krapulaista, tai oikeastaan eivät ole vielä heränneet, niin eivät tiedä olevansa kankkusen talossa. :D
Hehehee! Itse en ottanut mitään, mulla oli aivan yhtä hauskaa kuin heillä, nauroin maha kippurassa koko illan. :)

Yhteistyössä