HuOmenta torstai aamuun !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mikäs fiilis ?? :)
Täällä ihan ok. Onneksi on tosiaan jo torstai . Kohta pääsee taas viikonlopun viettoon. Ihanaa.
Nyt puuroa ja kahvia maha täyteen ja töihin. :p :p
Vettä meinaa ripotella .

Huomenta :)
Onneksi tosiaan jo torstai!
Nämä aamut on silti ihania kun on ihan rauhallista ja hiljaista sen hetken ennen kuin muut heräävät :D
Töihin tästä pitäisi suoriutua vaikka ulkona näyttää tulevan taivaalta jotain veden/rännän/lumen sekaista.

Huomenta! Kahvia juon, pikkunen tuhisee sängyssään. :heart: Ruokaa ajattelin valmistella, kunhan tästä pääsen irti. Hyvä fiilis, normi aamu. Taitaa vaan tulla sateinen päivä, höh ja pöh!!
No, me mennään kyläilemään, että antaa sataa vaan.

No huomenta vaan marabuut ja tursaat ja muut pikku porsaat =) :flower: Ihana aamu lallallaaa, not ;)
Annapa sä marabou mulle vinkkiä millä kääntäisin mun rytmin samanlaiseks kuin sulla, että oisin noin iloinen ja pirteä tuohon aikaan aamusta?! No ei se nyt tässä elämäntilanteessa tietty onnistu ku tuon pienen vauvankin rytmin mukaan pitäis elää.
Eli menin ajoissa nukkumaan (klo 1). No heh se on ajoissa tässä vaiheessa mun rytmiä. No sitten mä heräsin painajaiseen että oon nukkunut pommiin ja unohtanu herättää eskarilaisen. Jaa, no kello olikin vasta 4. No sitten mä aloin kuuntelemaan että vauva vähän ääntelee siihen malliin että kohtakohan se syö. No nukahdin vähäks aikaa uudestaan kunnes tuo järjenjättiläinen koira rupes haukkumaan postinjakajan autoa (vahtii aina kun mies on yön poissa). Noh, enhän mä sit enää unta saanu ku jännitin että herääkö vauva/saanko enää unta kun kohta pitää taas kuitenkin herätä kesken unien... Ja sitte mulla rupes pyörii kaikki ajatukset pääs. Ni nyt oon sit täällä. Heh, tätä sepustusta ei kannata eikä jaksa kukaan lukee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Huomenta!! Enää yksi aamu tän jälkeen ja miehellä alkaa talviloma :heart: ihanuutta.
Kokonainen viikko vietetään yhdessä. Jos vaan saatais tää vauva mahasta syntymään. Nyt ollaan jo 2 päivää yli lasketun. Puuduttavaa!

Tänään ohjelmassa aamukahvin jälkeen kodinsiivousta ja palstailua :)

Ihanaa että teil on yhteistä aikaa sitten just sopivasti :) Hui, jännittäviä aikoja sulla edessä. :D Onko esikoinen?

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihanaa että teil on yhteistä aikaa sitten just sopivasti :) Hui, jännittäviä aikoja sulla edessä. :D Onko esikoinen?

Esikoinen on, ISO tyttö tulossa :heart:
Ja kyllä jännittää kovasti, toivottavasti ei tarvitsisi enää kauan odotella. Olisi kiva nähdä jo hänet kasvotusten.

Ja kyllä jännittää kovasti, toivottavasti ei tarvitsisi enää kauan odotella. Olisi kiva nähdä jo hänet kasvotusten.

Huiiii, mitenkäs isosta tytöstä ne on puhuneet? Jännittääkö synnytys (no ketäs se nyt jännitäis)? :D

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Huomenta :wave: Täälläkin heräillään kahvikupin kanssa. Poppaliinan juttua en vielä onnistunut lukemaan. Oli ihan liikaa sanoja vastaheränneelle :ashamed:

Ei se mitään, lue vaikka joka toinen sana :laugh:

Luettu B) Ehditkö sä nukkua ollenkaan yöllä?

Oho, nopeastihan heräsit :D Nukuin siis öö, yhteensä 3 tuntia :|

Huiiii, mitenkäs isosta tytöstä ne on puhuneet? Jännittääkö synnytys (no ketäs se nyt jännitäis)? :D

Nelikilonen sieltä olis tulossa. Eihän se oikeesti edes vielä iso ole, mutta ensimmäiseksi lapseksi tuntuu, että on :/
Lääkäri sanoi, että tytöllä on pitkät sääret (heitti rankasti käyrien yläpuolella), joka voi heittää painoarviota. Vois olla siis pienempikin.

Synnytys jännittää ja paljon. Ehkä eniten sen takia, koska olen kuullut, että ne kivut ovat menkkakivut x 1000... ja mulla on normaalisti niin kamalat menkkakivut, että ensimmäinen päivä menee kivusta itkien. Joten se vähän mietityttää, että jos menkkakivut ovat jo niin hirveitä, mitä se synnytyskipu sitten on.

Mutta toisaalta avoimin mielin synnytykseen, pelko vaan kasvattaa kipua.

Nelikilonen sieltä olis tulossa. Eihän se oikeesti edes vielä iso ole, mutta ensimmäiseksi lapseksi tuntuu, että on :/
Lääkäri sanoi, että tytöllä on pitkät sääret (heitti rankasti käyrien yläpuolella), joka voi heittää painoarviota. Vois olla siis pienempikin.

Synnytys jännittää ja paljon. Ehkä eniten sen takia, koska olen kuullut, että ne kivut ovat menkkakivut x 1000... ja mulla on normaalisti niin kamalat menkkakivut, että ensimmäinen päivä menee kivusta itkien. Joten se vähän mietityttää, että jos menkkakivut ovat jo niin hirveitä, mitä se synnytyskipu sitten on.

Mutta toisaalta avoimin mielin synnytykseen, pelko vaan kasvattaa kipua.

No tosta kivusta, et ne supistukset oli mun mielestä koko synnytyksen kauhein osio, mutta helpottaa kyllä jos saa kivunlievitystä. Mulla epiduraali tepsi hyvin. Mun kolmas lapsi oli yli nelikiloinen (sitä ei tiedetty) mutta se oli helpompi synnytys kuin alle 3 kiloisen esikoisen. Ja ite olen 155 pitkä ja pien siis. Ekaksi synnytykseksi voi olla tietty rankka muttei välttämättä :) Tsemppiä nyt kuitenkin tulevaan!

No tosta kivusta, et ne supistukset oli mun mielestä koko synnytyksen kauhein osio, mutta helpottaa kyllä jos saa kivunlievitystä. Mulla epiduraali tepsi hyvin. Mun kolmas lapsi oli yli nelikiloinen (sitä ei tiedetty) mutta se oli helpompi synnytys kuin alle 3 kiloisen esikoisen. Ja ite olen 155 pitkä ja pien siis. Ekaksi synnytykseksi voi olla tietty rankka muttei välttämättä :) Tsemppiä nyt kuitenkin tulevaan!

Kiitos kiitos!

Kivunlievitystä täälläkin kyllä halutaan, en ajatellut synnyttää mitenkään luomuna. Ja eniten odotan sitä allasta, koska kuuma suihku auttaa menkkakivuissa, ajattelin että vois siinäkin rauhoittaa.

Yhteistyössä