Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos. Minäkin toivon kaikkea hyvää pienelle. On tää kyllä niin epäreilua. Sinäkin varmasti koit kaiken huolen Lylen kautta.Vaikea niistä on sanoa.
Lylen kuolema olisi voitu ehkäistä rokotteella joten minä luonnollisesti näen ne positiivisemmin kuin moni muu... (ja esim. nyt tilasin Tiitille hepatiitti-rokotteet kun hänen ystävissään pari hepatiitti A:n kantajaa.)
Mutta koskaan ei voi tietenkään varmasti tietää.
Toivon, että sydänleikattava pienokainen toipuu hyvin.
Tsemi tsemii!!Mä sain tänä yönä kaksi ISOA koulutehtävää palautettua ja siis valmiiksi!!
Jihuu!
Kiva kuulla! Minä taasen olen vanha mummeli, joka kokee itsensä nuoreksi.Millainen minä ?No töissä käyvä 31 vuotias yhden , kohta 7- vuotiaan tytsin äiti.
Ukkokin löytyy kotoa![]()
Positiivinen elämän asenne! Nautin tästä päivästä !
Minäkin niin toivon. En tahdo kestää sitä vanhempien murhetta.Vaikea niistä on sanoa.
Lylen kuolema olisi voitu ehkäistä rokotteella joten minä luonnollisesti näen ne positiivisemmin kuin moni muu... (ja esim. nyt tilasin Tiitille hepatiitti-rokotteet kun hänen ystävissään pari hepatiitti A:n kantajaa.)
Takka! Asuttiin ok-talossa aikoinaan ja syötiin sitten ilta- ja aamupalaksi takkamakkaraa.Riepasta lauantai aamua !
Kuinkas hurisee ?![]()
Itse nautin kahvista ja takkaan pistän tulta.
Ulkona pakkasaamu . Markkinoille olisi tarkoitus aamupäivällä suunnata .
Vaikea niistä on sanoa.
Riepasta lauantai aamua !
Kuinkas hurisee ?![]()
Itse nautin kahvista ja takkaan pistän tulta.
Ulkona pakkasaamu . Markkinoille olisi tarkoitus aamupäivällä suunnata .
Kiitos tarkennuksesta.
Eli pitää tarkentaa siten että kaksi hänen ystävistään sairastaa hepatiittia?