Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanaa lauantaiaamua sinulle myös!
Tänään on kiiiiiva päivä!![]()
Mitäs suunnitelmia ?
No tänään menen kampaajalle, vauvauintiin ja illalla ystäväni tupareihin.![]()
Oi, kaikkea kivaaNo tänään menen kampaajalle, vauvauintiin ja illalla ystäväni tupareihin.![]()
Hei minkä ikäisenä aloititte vauvauinnin?
Tai siis minkä ikäinen poika oli silloin..![]()
Saitko fortunate sen sormuksen vaihdettua? Tai veikö kummi(???) sen?
Ja mikä oli selitys? Mua jäi häiritsee.![]()
MIkä juttu tää on?
Saitko fortunate sen sormuksen vaihdettua? Tai veikö kummi(???) sen?
Ja mikä oli selitys? Mua jäi häiritsee.![]()
Siinä hommassa kävi vähän k*sisesti..
Kummi oli käynyt liikkeessä kysymässä asiasta ja Kultajousesta sanottiin kummille sit et tulla mun näyttämään sitä sormusta, että se ei todellakaan sais tummua.
Nooh, sit käytiin kerran liikkeessä ja se oli just silloin kiinni (joku inventaario).
Sit seuraavana päivänä meillä oli tarkoitus mennä uudelleen, mutta sit kävi silleen, et olin jättänyt sormuksen keittiön pöydälle ja mun veli siivosi keittiön eikä sormusta ole sen jälkeen näkynyt.. Eli koko sormustakaan ei enää ole. :x
Elättelen vielä toiveita, että sormus olisi löytynyt, mutta eipä oo vielä ainakaan soittoa kuulunut.. Oltiin siis silloin mun porukoilla kun se sormus hävis![]()
Jaahans. Jos vetäsis lenkkikamoja jo pikku hiljaa päälle.
Tekis virkistävän aamujuoksun .
Sitten perheelle aamiaista valmistamaan .![]()
No fortunaten vauvalla oli kultajousesta(tai vastaava) saatu sormus josta lähti väriä, ihan ku nikkelikoruista. :O Aitona myyty! Mua jäi häirittee miten ne voi myydä sellasia!!![]()
Juu Kultajousi oli liike tosiaan mistä ostettu sormus..
Ihan senkin takia ois mukava jos löytyis, koska haluisin todella kuulla sen selityksen, mun luottamus Kultajousee kohtaan ainakin laski ton jutun jälkee aika paljon..
Huomenet! Valmistaudutaan pojun kanssa sairaalalle lähtöön. Eilen käytiin siellä röntgenissä toiveissa päästä kipsistä eroon mutta murtuma näyttikin pahemmalta kuin ennen kipsaamista. Tänään sitten narkoosissa korjaavat sen asennon ja kipsaavat uudestaan.