HuOmentA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saitko fortunate sen sormuksen vaihdettua? Tai veikö kummi(???) sen? :D
Ja mikä oli selitys? Mua jäi häiritsee. :D

Siinä hommassa kävi vähän k*sisesti.. :D
Kummi oli käynyt liikkeessä kysymässä asiasta ja Kultajousesta sanottiin kummille sit et tulla mun näyttämään sitä sormusta, että se ei todellakaan sais tummua.
Nooh, sit käytiin kerran liikkeessä ja se oli just silloin kiinni (joku inventaario).
Sit seuraavana päivänä meillä oli tarkoitus mennä uudelleen, mutta sit kävi silleen, et olin jättänyt sormuksen keittiön pöydälle ja mun veli siivosi keittiön eikä sormusta ole sen jälkeen näkynyt.. Eli koko sormustakaan ei enää ole. :x

Elättelen vielä toiveita, että sormus olisi löytynyt, mutta eipä oo vielä ainakaan soittoa kuulunut.. Oltiin siis silloin mun porukoilla kun se sormus hävis :D

Siinä hommassa kävi vähän k*sisesti.. :D
Kummi oli käynyt liikkeessä kysymässä asiasta ja Kultajousesta sanottiin kummille sit et tulla mun näyttämään sitä sormusta, että se ei todellakaan sais tummua.
Nooh, sit käytiin kerran liikkeessä ja se oli just silloin kiinni (joku inventaario).
Sit seuraavana päivänä meillä oli tarkoitus mennä uudelleen, mutta sit kävi silleen, et olin jättänyt sormuksen keittiön pöydälle ja mun veli siivosi keittiön eikä sormusta ole sen jälkeen näkynyt.. Eli koko sormustakaan ei enää ole. :x

Elättelen vielä toiveita, että sormus olisi löytynyt, mutta eipä oo vielä ainakaan soittoa kuulunut.. Oltiin siis silloin mun porukoilla kun se sormus hävis :D

Ok, voi ei. Toivottavasti löytyy! :)

No fortunaten vauvalla oli kultajousesta(tai vastaava) saatu sormus josta lähti väriä, ihan ku nikkelikoruista. :O Aitona myyty! Mua jäi häirittee miten ne voi myydä sellasia!! :D

Juu Kultajousi oli liike tosiaan mistä ostettu sormus..
Ihan senkin takia ois mukava jos löytyis, koska haluisin todella kuulla sen selityksen, mun luottamus Kultajousee kohtaan ainakin laski ton jutun jälkee aika paljon..

Huomenet! Valmistaudutaan pojun kanssa sairaalalle lähtöön. Eilen käytiin siellä röntgenissä toiveissa päästä kipsistä eroon mutta murtuma näyttikin pahemmalta kuin ennen kipsaamista. Tänään sitten narkoosissa korjaavat sen asennon ja kipsaavat uudestaan.

Huomenta!

On tääkin aika herätä lauantaiaamuna..ei voi mitään, lapset olivat kumpikin taas meijän sängyssä eikä lopulta nukkumisesta tullut mitään kun mies ja esikko yskivät hirveesti ja kuopus ramppas potalla.

No, onneks mentiin nukkuu jo ajoissa illalla kun kipeenä ollaan niin väsyttääkin..sai kuitenkin sen melkein 8h unta, parilla herätyksellä mut kuitenkin.

Viettäkäähän hauskaa päivää, myö jatketaan flunssan potemista.

Madickenin pojulle tsemppiä, toivotaan että jalka alkais paranemaan pian.

Hyi hitto mun tekee pahaa...katselin vanhan koulukaverin kuvia facebookissa ja ihastelin jotain tuntematonta naista joka oli maha pystyssä. Kuvasarja meni eteenpäin, ilmeisesti joku bileilta kyseessä ja rööki huulessa kalja kädessä, aluksi ajattelin että ehkä joku huono vitsi, mutta kalja toisensa jälkeen kuvasarja muuttuu vaan kännisemmäksi. :( Eikö tuommosta osaa edes hävetä. :(
Katselin vaan masua ja mietin sitä vauvaparkaa. :( Jotenkin se tupakka vielä, vaikka en sitäkään hyväksyisi, mutta että vielä viinaa pitää vetää pää täyteen...

Tulipa paha olo..huh..sori meni ohi aiheen.
Toivottavasti tulisi se muutos, että alkoholistit ja narkomaanit voitaisiin allekirjoitettuaan sopimus pitää pakkohoidossa...tulisipa! Aika moni haluaisi kuitenkin lopettaa, mutta retkahtaa aina uudestaan. :/

Yhteistyössä