Huomenta kaikille, tämä aamu olikin vähän erilainen, juuri tein plussatestin, joten meille on nyt tulossa pikkunelonen...<3 Eka ajatus oli että kääk, 4 alle 5-vuotiasta, mutta jos näin hyvin on mennyt kolmenkin kanssa niin miksei sitten neljänkin kanssa.
Pahaa oloa pukkaa, ja kun kuopus herätti puoli viideltä, olin ihan kanttuvei, mutta sitten muistin testin ja hetihän siihen pärähti kaksi viivaa.
Leijailen tässä juuri jossain ihan eri sfääreissä.
[QUOTE="hipsu";25966130]Huomenta kaikille, tämä aamu olikin vähän erilainen, juuri tein plussatestin, joten meille on nyt tulossa pikkunelonen...<3 Eka ajatus oli että kääk, 4 alle 5-vuotiasta, mutta jos näin hyvin on mennyt kolmenkin kanssa niin miksei sitten neljänkin kanssa.
Pahaa oloa pukkaa, ja kun kuopus herätti puoli viideltä, olin ihan kanttuvei, mutta sitten muistin testin ja hetihän siihen pärähti kaksi viivaa.
Leijailen tässä juuri jossain ihan eri sfääreissä.[/QUOTE]
Ja hipsulle heti alkuun etten unohda, ONNEA! On se plussatestin saaminen jännä tunne
Tänään ois iltavuoro harjottelussa, 13-19..sen jälkeen sit onkin ihan poikki. Huomenna sit onkin aamuvuoro, sit vapaa ja la töitä.
Sit alkais kaksi viimestä harjotteluviikkoa, nopsaan on puol vuotta hujahtanut enkä edelleenkään tiedä että mitäs sitten tehdään...: /
Huomenta!
Lastentauti, eli välikorvantulehdus taitaa vaivata minua. Sen lisäksi olen limainen ja nielu on tulessa. :snotty:
Ja taitaa olla kohta muillakin tätä samaa, ainakin tyttö aivastelee jo siihen malliin kans.
Hipsulle onnea plussasta, kuullostaa silti omaan korvaan hurjalta lapsimäärältä
Mä sain eilen silmälasit :| ei nappaa kauheesti vaikka miehen mielestä ne sopii mulle. Eilis illan niitä pidin ja yöllä heräsin vasemman silmän puoleiseen päänsärkyyn. Joka jatkuu vieläkin. Ärsyttäää!
Niin ja lapselle ei kelpaa muumit olkkarissa kun pitäis olla meen makkarissa, ei tartte kattoo sit lainkaan.
Meillä on tänään hoidetaan kaikki asiat-päivä. Pari virastoa ja pankki ja ruokakauppa. Hoh, muksukin sopivasti herännyt väärällä jalalla. Ihana päivä tulossa
Vaan jos lounaan jälkeen olikin hyvä ruoka-parempi mieli toteutunut ja leikkitreffit meniskin sit ilman riitoja.
Itse siinä vaiheessa katoan salille, joten oikeastaan ihan sama =)