HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26963431:
Huomenta! Oon herännyt jo seitsemältä. Eilen. Samoilla silmillä tää päivä. :D

Mikä maa,mikä valuutta???
Eiku se olikin kait eilen

Mut hyvää huomenta!
Työt jo aloitettu.

Huomenta

Tulee vettä niin en lähtenyt aamulenkille, mutta olen silti ollut ahkera. Sain luettua toiseen kertaan esseen materiaalit ja tehtyä jo runkon esseelle, nyt vaan pitäs alkaa kirjoittamaan ja iltäpäivällä viel tehtyä haastattelu niin se olis siinä :)

Nautin ihan hetken vielä hiljaisuudesta ennenkuin herätän lapset. Tiedossa tosi kiireinen päivä töissä ja sen jälkeenkin saa sykkiä paikasta toiseen. On kaupassakäyntiä, uuden auton hakua ja vanhan siivousta, kyläilyä, jne.
Onneksi pian on perjantai. Viikonloppuna vaan ollaan ja oleillaan. Hauskaa keskiviikkoa!

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Huomenta..

Eilisen metsäsaaliin 8 l mustikoita ja sata ötökän puremaa lisäksi taisin saada jonkunsortin nuhan..Silmiä ainakin kutittaa kiitettävästi,otsalohkoa jomottaa hassusti,nenäkin vuotaa.Saalis se on sekin,eiköstä vaan?Mutta nyt on kaikki tilanneet saaneet mustikkansa,tämä mummo ei enää sinne mettään mene-ei ennen ko puolukat on kyspsiä.Niitä näyttäskin tulevan ihan kivasti =)
Edessä olis 16 ihmisen saunotus/pesu,ja sit kotona hieman suurempi siivous..vaikka tuo kakspunttinen kyllä sano,että eikö se riitä jos oot eilen pessyt lattiat..Ei riitä,mun mielestä...Sori vaan..

Aurinkokin näyttäys - ihan kiva...Kahvikupposen kanssa ulos tupakille,nauttimaan tuosta auringon värittämästä metsätylvöstä.

Kivaa keskiviikkoa!

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Huomenta juu! ei oikein tunnu siltä että viikonloppu lähestyy kun on lauantaina aamuvuoro ja sitä ennen pitäisi vetästä 2 iltavuoroo. tänään nautitaan kuitenkin vapaapäivästä ja Neiti Marplesta. :popcorn:

Huomenta.
Eka yö takana oikeen kipsin kanssa (ja uskalsin piikittää itteeni eilen :laugh: ).
Samalla kyttäilen ebayta et saisinko yhen veskan vai en..pikkasen enää huutoaikaa jälellä :P

Yhteistyössä