HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
fynnomis_gb_bilder-guten_morgen_18.gif

Huomenta! Kurkuun sattuu oikeen kunnolla taas, ääni ei ihme kyllä ole (vielä) menny *koputan puuta* Pitäis suihkuun ängetä mut kylmää viel se verran että kerään täs vielä rohkeutta hetken..

[QUOTE="vieras";27424597]Käytä yyveetä. :attn:[/QUOTE]

Mihin? Data nukkuu vielä, joten en hänelle kysymystä osoittanut. Mie herätän Datan ihan ite, mutta vasta tunnin päästä ja sitä ennen teen hänelle aamiaisen valmiiksi.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta.
Aamukahvia ja sitten töihin..
tänään on.. no ..mieli vähän spinnaaa..

animated-candle-2-sm2.gif

Kun en haudalle pääse niin näin virtuaalisesti Isälle.
Tänään tulee 20vuotta kuluneeksi ja muistan sen päivän kuin eilisen ja sen jälkeisen helvetin

Ihanaa huomenta!

Tästä se viikko lähtee taas:)
Toivottavasti olis pakkasia ja
tulis lisää lunta.

Koiran kanssa ulkona on kepitetty, ja
nyt höyryää vieressä iso kuppi mustaa kahvia.

Hyvää työpäivää kaikille:)

[video=youtube_share;8Y5t2WrSQRg]http://youtu.be/8Y5t2WrSQRg[/video]

Huomenta.
Aamukahvia ja sitten töihin..
tänään on.. no ..mieli vähän spinnaaa..

animated-candle-2-sm2.gif

Kun en haudalle pääse niin näin virtuaalisesti Isälle.
Tänään tulee 20vuotta kuluneeksi ja muistan sen päivän kuin eilisen ja sen jälkeisen helvetin

Otan osaa :hug:
Tunsin myös, sen jälkeisen helvetin, nyt olen voiton puolella. Voimia!

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ihanaa huomenta!
Tästä se viikko lähtee taas:)
Toivottavasti olis pakkasia ja
tulis lisää lunta.
Koiran kanssa ulkona on kepitetty, ja
nyt höyryää vieressä iso kuppi mustaa kahvia.
Hyvää työpäivää kaikille:)
Sää

Sään ennustetaan lauhtuvan alkavalla viikolla, kertoo Ilmatieteen laitoksen päivystävä meteorologi Jari Tuovinen Uudelle Suomelle.

- Vähitellen ensi viikon aikana sää lauhtuu. Maanantai-illan, tiistain vaistaisen yön ja tiistaiaamun aikana tulee annos lauhempaa ilmaa. Torstain-perjantain aikana on luvassa vielä reippaampi annos lauhaa, Tuovinen kertoo.
Etelä-Suomessa päästään Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan loppuviikosta jo viiden asteen lämpötiloihin ja Keski-Suomessakin plussalle
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että lauha jakso voisi kestää jopa muutaman viikon.

Huomenta!
Jos sitä nyt kahden viikon sairausloman jälkeen koittas asennetta etsiä,että se on nyt mentävä..Ei mulla sinälleen kinnaa mikään töihin lähtöä vastaan,mutta kun tuota jalkaa pistää edelleen astuessa nilkkaluunalapuolelta ja kolmen keskimmäisen varpaan sinerrys vaihtelee...(on siis joskus tummempi,joskus "laskeneempi")Kyllä mä käyn ainakin kokeilemassa..pääseehän siitä aina sitten työterveyslääkärille..

Mihin? Data nukkuu vielä, joten en hänelle kysymystä osoittanut. Mie herätän Datan ihan ite, mutta vasta tunnin päästä ja sitä ennen teen hänelle aamiaisen valmiiksi.

HA! Löysinpäs toisenkin joka väsäilee miehelleen aamupalan *yläfemmaa*. Tästä keskusteltiin yks päivä palstalla, että on kuulema sukupuuttoon kuolemassa sellaiset tavat:D

Huomenia!

En tiiä. Tai siis ei vaan nää aamut oo mun juttu. Varsinkin kun talviajan johdosta poika herää ennen kuutta, kun vasta seiskalta tarttis herätä. Oon vaan niin älyttömän kiukkunen kun ei millään jaksas |O.

Hyvää huomenta! Juuri kotiuduin töistä. Tässä mietin, jotta missä välissä ehtisin/saisin nukkua ennen seuraavan työvuoron alkua. |O

Yhteistyössä