Y
Yksi äiti
Vieras
Minulla lapsi 1v2kk
Joskus koen huonoa omaatuntoa hänen ruokailuistaan kun en osaa varmaan antaa hänelle riittävän monipuolista ja terveellistä ruokaa.
Hän kun ei osaa syödä esim.leipää tms itse niin ei tule sitten annettuakaan. Hän ei osaa/tykkää syödä esim marjasoppaa....
Joskus pilkon hänelle juustonpalasia tai leipää pöydälle, mistä hän ne kyllä syö näppärällä pinsettiotteella.
Tässä esimerkki päivän ruokailusta:
Aamulla kaurapuuro, siihen vähän voita ja marja/hedelmäsosetta. Syö hyvin ja ison annoksen. Vettä ruokajuomana.
Kohta maitopullo n.180ml.
Lounas vaihtelee iso purkki pilttiä tai itse tehty esim.perunaa, porkkanaa ja lihaa. Vettä.
Maitopullo n180ml.
Päiväunien jälkeen välipala, jogurtti tai hedelmää, yleensä banaania.
Ja taas kohta maitopullo, sama määrä.
päivällinen yleensä samaa ruokaa kuin itse tai iso purkki pilttiä.
Maitoa.
Iltapuuro + voisilmä ja sosetta.
Maitopullo nukkumaan mennessä.
Syöpi yleensä hyvin kaikki ruuat.
Itsellä vain mietityttää ruokien monipuolisuus.
En vain jotenkin saa aikaiseksi keitellä ja laitella monipuolisesti kasviksia ja hedelmiä.....
Saapi sen noista purkkiruuista(mitkä kyllä pyritään jättämään pois ja ei syö edes joka päivä noita)
Miten muiden samanikäiset syövät.
Teettekö itse monipuoliset vihannes/kasvis/peruna/liha/kala ateriat
päälle leivät ym....
Mie oon vaan varmaan kauheen laiska.... :ashamed: :ashamed:
Joskus koen huonoa omaatuntoa hänen ruokailuistaan kun en osaa varmaan antaa hänelle riittävän monipuolista ja terveellistä ruokaa.
Hän kun ei osaa syödä esim.leipää tms itse niin ei tule sitten annettuakaan. Hän ei osaa/tykkää syödä esim marjasoppaa....
Joskus pilkon hänelle juustonpalasia tai leipää pöydälle, mistä hän ne kyllä syö näppärällä pinsettiotteella.
Tässä esimerkki päivän ruokailusta:
Aamulla kaurapuuro, siihen vähän voita ja marja/hedelmäsosetta. Syö hyvin ja ison annoksen. Vettä ruokajuomana.
Kohta maitopullo n.180ml.
Lounas vaihtelee iso purkki pilttiä tai itse tehty esim.perunaa, porkkanaa ja lihaa. Vettä.
Maitopullo n180ml.
Päiväunien jälkeen välipala, jogurtti tai hedelmää, yleensä banaania.
Ja taas kohta maitopullo, sama määrä.
päivällinen yleensä samaa ruokaa kuin itse tai iso purkki pilttiä.
Maitoa.
Iltapuuro + voisilmä ja sosetta.
Maitopullo nukkumaan mennessä.
Syöpi yleensä hyvin kaikki ruuat.
Itsellä vain mietityttää ruokien monipuolisuus.
En vain jotenkin saa aikaiseksi keitellä ja laitella monipuolisesti kasviksia ja hedelmiä.....
Saapi sen noista purkkiruuista(mitkä kyllä pyritään jättämään pois ja ei syö edes joka päivä noita)
Miten muiden samanikäiset syövät.
Teettekö itse monipuoliset vihannes/kasvis/peruna/liha/kala ateriat
päälle leivät ym....
Mie oon vaan varmaan kauheen laiska.... :ashamed: :ashamed: