Huono vai hyvä aamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Yllätyin, kun vein lapset hoitoon ja tapasin muutamia ihmisiä... lähes kaikilla oli huono aamu, mukaanlukien päiväkodin hoitaja. Onko ollut jotenkin vaikea yö vai sattuiko vain tällainen epänormaali aamu. Ihan vana mietin näin, onko jotenkin laajemmallekin levinnyt ilmiö?
Meillä on ollut hieno aamu.

Meillä tuli kiire. Sain lapset puettua jotenkin myöhässä ja 4 min ennen bussin lähtöä oltiin ulkovaatteissa eteisessä. Sitten mies alkaa huutaa että missä on hänen suorat housut... enpä ehtinyt jäädä nitä etsimään kun oli pakko viedä lapset hoitoon että ehdin itse töihin.

kuopus 1v. alkoi heräilemään n.klo4-5 välillä koko ajan, klo 5.30 nousin hänen kanssaan ja annoin vähän maitoa ja panadolia, jos kipuili jotain (hampaita tekee kai?). nukahti uudelleen lopulta, mutta itse jouduin heräämään 6.30 koululaisten takia. nyt on 1v. nukkunut isänsä kanssa (joka sairaslomalla) hyvin koko aamun...argh! pienikin univelka saa mut niiiiiiiiiiin kärttyisäksi! ja olen sentään neljän lapsen äiti, mutta univelkoihin en ikinä totu! ;)

Meillä on ollut hyvä aamu, johtuu siitä että lapsi nukkui 10 h putkeen. Ollut pitkään hammaskipuilua. Nyt on äitikin kuin uudestisyntynyt ja ulkona paistaa aurinko. :)

Hyvä aamu täällä, pojat menneet kouluun, minulla vapaapäivä, jotain leipomista ajattelin ja jospa kävisin vähän kävelemässä, kun sää näyttää niin hienolta :) Aamupalaa kohta miehen kanssa, ennen kuin hän lähtee töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja pahamieli:
Todella huonot fiilikset.isäni kuoli eilen ja oma mieheni haukkuu minua pesuhuoneessa vitun huoraksi.Siinä vasta mies,pää sekoaa

Olen pahoillani sun puolesta, ja otan osaa suruusi :´(
Tänään ei ole hyvä päivä, mutta usko pois että mustimmallakin
pilvellä voi olla kultaiset reunat.
Jaksamista arkeesi!

:flower: Hyvä aamu, oikeestaan loistava aamu. Aurinko paistaa, 8h unta pollassa, kahvi on hyvää, lapset lähti reippaasti opinahjoon, miehellä vapari ja varasin meille kylpyläpaketin :D

Meillä hieno aamu. Kahvit juotu, isommat hoidossa ja nyt alan siivoamaan. Päiväkodin tädeillä tais olla huonompi...kysyin,voiko ensi viikolla vaihtaa yhtä päivää, niin tuntui olevan jotenkin tooosi vaikeaa eikä meinannut saada edes minkäänlasita vastausta..

Noh, periaatteessa ihan jees aamu, vaikka herättiinkin jo 6 aikaan.(=liian aikasin)
Mut on tässä jo ehditty esikon kanssa jo taistelee,kun on niin jäärä..isäänsä tullut. :snotty:

Yhteistyössä