Relaatio 1280

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2,1,
pääsanasta vasemmalle bä pa 12
2.3. mistä näitä löytyy?
vasen yläkulma 5 3 4 7
oikea yläkulma 9 8
pääsanan yläpuolella sa vi lähtevät 3 9 10 ja 4 4 3 3 4
ja paljon muita..

Näin tähän puol vuotta vaivaa ja käyttänyt tunteja mun omaa aikaa vielä siihen, että kerron vastauksia mun omaan tekeleeseen ja ihmiset ei osaa mitää muuta ku valittaa. Selvä sitte. Loppu auttaminen tähän. Pärjätkää omillanne. Ei osata olla kiitollisia sitte pätkääkään. Tehkää ite parempi. Se, ettei jaksa perehtyä aiheisiin on kyllä puhtaasti omaa syytä
Tähän on epäilemättä käytetty tolkuton määrä tunteja, mutta pieni itsekritiikki olisi kyllä paikallaan. Osa ruuduista on semmosia että tieto saattaa kadota tai vaihtua ajan mittaan eikä jo valmiiksi hankalia ruutuja välttämättä parin vuoden päästä pysty edes teoriassa ratkomaan.

Pienillä muutoksilla tästä olisi saanut paremmin toimivan, mutta rajasanojen puute on yksi. Mulla on about 85% ratkottuna, mutta kaksi ruutua on edelleen kiinni. Toinen hankaloittava tekijä on kielen pomppiminen ruutujen sisällä ja vaikka iso osa sanoista ei lopulta niin hankalia olekaan, niin mikään ei anna vihjettä miltä kantilta asiaa pitäisi pohtia ja kun tökkiviä sanoja on useita kymmeniä auki niin ei ole ihme että ns. helppoihinkin ruutuihin kysytään vinkkejä.

Sitten näiden päälle on vielä nää oikeasti hankalat tapaukset joita ei oikeasti meinaa googlella / tekoälyllä / millä tahansa löytää ja se johtaa myös ratkojapuolella turhautumiseen.

Mutta kyllä tässä toiveena on saada tämä läpi. Eihän tässä mikään kiire ole, mutta ei tätä enää jouluna jaksaisi tehdä.

Näistä sanoista huolimatta hauskaakin tätä tehdessä on ollut kun on päässyt kiinni aiheeseen josta tietää edes jotain ja sanoja löytyy nopealla tahdilla.
:)