Husu Hussein sai postitse hirttoköyden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkähän valheen sinä itse keksit seuraavaksi?

Hei ihan oikeesti. En väitä etteikö Husu ole voinut saada uhkauksia menneisyydessä, mutta jos sä vakavissas pidät tätä uusinta tempausta totena, niin uskonet myös joulupukkiin. Vaikka olisi miten suvaitsevainen ihminen ja Husun fani, niin nyt jos koskaan pitäisi olla rohkeutta sanoa, että ketuiks män!! :D Sen verran ja niin monin tavoin epäonnistuneesta trollista on kyse.

Mä luulin ettei tämä tyyppi enää voi nolommaksi mennä, mutta olinkin väärässä. Siis jos tällaisen trollin tekee, niin olisi edes hieman nähnyt vaivaa sen onnistumiseksi. Ensiksikin kirjoitusvirheet. Kieli on juuri samanlaista, kuin mitä Husu itse käyttää. Olisiko ollut ylivoimaista pyytää jotain kantasuomalaista kaveria kirjoittamaan tuo kirje? Toiseksi, vaikka teksti vilisee kirjoitusvirheitä, on Husun oma vaikeasti kirjoitettava nimi täsmällisen oikein. Olisiko kannattanut tehdä samalla logiikalla tähänkin virhe? Nyt tuo vaikuttaa juuri siltä, että Husu on itse kynäillyt koko jutun.

Kolmanneksi: ei kannata käyttää sellaista suttupaperia, minkä toisella puolella on kirjoitettu somaliaa ja painautuneet kynän jäljet näkyvät siitä edelleenkin. On jokseenkin epätodennäköistä, että klux klux klaanin rasisti kirjoittelee uhkailukirjeiden ohessa somaliankielistä runoutta.

Neljänneksi: voisiko vähän ottaa termistöstä selvää, ennen kuin lähtee tällaisia kirjeita itselleen rustaamaan. Ei Suomessa ole klu klux klania. Ei tunnu uhkaus kovin uskottavalta, kun tekijätaho on muka joku 40-luvun järjestö Yhdysvalloissa.

Voi Husu sun kanssas.... mitähän sää seuraavaksi keksit.

Siis mistä nämä tiedot on?

Tuota tarkoitan. Sinäkin arvaat mitä on tapahtunut.
Niin on tapana tehdä, kun asiat vahvasti juuri siihen viittaavat. Mitä tässä voisi tehdä muuta kuin arvata ja olettaa? Kaivaa jostain povitaskusta salatallenne Husun kotoa, missä hän keittiön pöydän ääressä väsää tuota kirjettä?

Eikä tuo poliisin tutkintakynnystä ylitä, kun husu varmaan itse haluaa nyt jo unohtaa asian. Jäi nolosti nalkkiin, veikkaan vahvasti ettei sitä haluta tonkia tätä yhtään syvällisemmin.

Hei ihan oikeesti. En väitä etteikö Husu ole voinut saada uhkauksia menneisyydessä, mutta jos sä vakavissas pidät tätä uusinta tempausta totena, niin uskonet myös joulupukkiin. Vaikka olisi miten suvaitsevainen ihminen ja Husun fani, niin nyt jos koskaan pitäisi olla rohkeutta sanoa, että ketuiks män!! :D Sen verran ja niin monin tavoin epäonnistuneesta trollista on kyse.

Miksi sä vakavissasi uskot, ettei näin ole voinut käydä? En ole mikään Husun fani, mutta kyllä Suomessa sen verran hulluja on, että joku voisi tuollaista tehdäkin. Valitettavasti.

Miksi sä vakavissasi uskot, ettei näin ole voinut käydä? En ole mikään Husun fani, mutta kyllä Suomessa sen verran hulluja on, että joku voisi tuollaista tehdäkin. Valitettavasti.

Toki mahdollista se on. Kaikki tähän mennessä olevat viitteet antavat silti ymmärtää, että on huomattavasti todennäköisempää hänen tehneen tuon itse. Tyyppihän kerjää mediahuomiota muutenkin hinnalla millä hyvänsä. Myös se sopisi oikein hyvin tähän itse tehtyyn uhkaukseen.

Mutta voihan se tosiaan olla somaliankielistä runoutta harrastava klu klux klaanilainen 40-luvulta, joka kirjoittaa kuin somali muutenkin. Eli suomalaiset perussanat väärin, mutta monimutkaisen somalinimen välittömästi oikein :D

Toisaalta toivottavasti ei ole totta, että joku ulkopuolinen on lähettäjä, mutta toisaalta, jotta nettihuutelijat jälleen kerran olisi väärässä, toivon, että on totta, ettei lähettäjä ole Husu tai joku hänen lähipiieistään.

Yhteistyössä