Huutonet suostutteko kaupan purkuun ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilen

Vieras
Olisi 1 huutaja joka huusi myynti kohdettani ja haluaisi purkaa kaupat jos hän voittaisi , ellei kukaan muu huuda. Kohde on vielä auki pari päivää.
On löytänyt muualta ja siksi ei tarvitse

Suostuisitteko kaupan purkuun jos huutaja voittaisi ?

Mitä laittaisitte palautteeksi ?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilen :
Olisi 1 huutaja joka huusi myynti kohdettani ja haluaisi purkaa kaupat jos hän voittaisi , ellei kukaan muu huuda. Kohde on vielä auki pari päivää.

No jos ajoissa ilmoittaa ja fiksusti niin tietty hyväksyisin. Ajattele asiaa toisinpäin. Enkä laittais negaa, korkeintaan neutrin.

Laittasin varmaan negan ja pakkohan se tosissaa siihi kaupan purkuun ois suostua jos ei meinaa lunastaa. Laittasin varmaa vastaukseks että hv:n ylittyessä sinulla on velvollisuus lunastaa tuote. Jos et näin tee niin annan negatiivisen palautteen.

oli kuitenkin rehellinen syyn suhteen

Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:

No jos ajoissa ilmoittaa ja fiksusti niin tietty hyväksyisin. Ajattele asiaa toisinpäin. Enkä laittais negaa, korkeintaan neutrin.

Näin, kunpa kaikki ilmoittaisivat eivätkä vaan jättäisi lunastamatta.

Mä suostuisin ja oon suostunukin. Jos ei kerran halua niin ei halua, myyn jollekin muulle.

Ja sitä paitsi kerran painoin vahingossa sitä osta nappia kohteessa jota en todellakaan halunnut ja johon olin päätynyt haun kautta sattumalta, ja ihana ja ymmärtäväinen myyjä suostui siihen että pisti kohteen auki uudestaan. Eli todellakin ymmärrän että joskus näitä vahinkoja käy.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:

Näin, kunpa kaikki ilmoittaisivat eivätkä vaan jättäisi lunastamatta.

Nimenomaan. Sitten laittaisin negan jos ei ees ilmottais, mutta jos nätisti kertoo ettei ota niin ei siinä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ei en todellakaan suostuis:
Miten musta tuntuu että jotkut ottaa ton Huutiksen pikkasen turhan vakavasti!?!

No älä muuta sano.
Mä tosiaan kyl antaisin asian vaan olla, jos toinen on kerta ollut yhteydessä asian tiimoilta ennen sulkeutumista jne.
Sattuuhan noita, eihän sun tartte laittaa palautetta lainkaan.
Ihme juttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja A VOT:
OLEN LAITTANUT POS.PALAUTTEEN KOSKA EHDOTTI ITSE KAUPAN PURKUA. NEG SILLOIN KUN HUUTAA EIKÄ ILMOITA EIKÄ MAKSA

Näin mäkin ajattelisin. Mitä hitsin merkitystä sillä on, että huusiko se sitä vai oisko löytänyt tuotteen päivää ennen huutamistaan ja jättänyt huutamatta kokonaan?

En mä aina oikeen ymmärrä :D