Huvitutit keräykseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi minua:
en ole kuullutkaan moisesta ja olen aina heittänyt pois tutit... =(

Noita keräyksiä on ollut jo monesti, myös pullotuteista on ollut keräystä. Kyllä se on niin, että ei kande heittää kuin käytetyt vaipat roskiin, kaikesta muusta voi saada jotain :D Nimim. pullotutit edelleen kaapissa vaikka pullottelu loppui 9kk sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja hei lisää:
Ei kovin hyvä tuo lahja nyt. Viimeksi oli se tuutulaulu-cd, joka kaupassa maksoi normaalin cd:n hinnan.

mä taasen tykkään paremminkin tällaisesta "käyttöroinasta", ei tule lasten levyjä kyllä kuunneltua, samaa musaa kuuntelee mitä mekin....
Muistelen että viimeksi oli jokin pupukalenteri tms

>Meillä ei neljää tuttia taida edes löytyä...vai onko just neljä. Mutta sitä ekaa tuttia en hävitä vaan säästän sen muistona.
Olis ensitutti jonka sairaalassa jo sai.

Ihana tuo pupu minun mielestä. Joku vuosi sitten oli keräys, millä sai niitä julisteita, nekin oli ihan söpöjä, mutta eipä tullut kehystettyä, eikä siten laitettua seinällekään. Mutta niiden julisteiden kanssa sattu aika jännä juttu; neljällä tutilla sai yhden kuvan, mutta mulle tulikin neljällä tutilla kaikki 4 erilaista kuvaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.

Mä varmaan lähtisinkin :)

Mä kans kyllä syöksyisin perään.... Asutteko kaukana Savosta, mä voin tulla penkomaan! ;-)

Mä keräsin viimeeksi kadunvarsilta pudonneita tutteja :ashamed: kun halusin niitä tauluja, ja täälläpäin kun on paljon lapsiperheitä niin on myös aika usein pudonneita tutteja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.

Mä varmaan lähtisinkin :)
meillä menee kuivatavara polttoon ja niitä pusseja on noin 30.... :whistle:

Mutta jos muistat millainen pussi oli ja mihin kohtaa sen laitoit?

Yhteistyössä