Hyi, veljeni "horrorperhe"..onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
MUn mielestä voisit kirjottaa ton aloituksen mieluummin veljesi sähköpostiin, kuin tänne. Jos menee sanomaan tuollaiselle -sorivaan "mulkulle" jotain, niin ei auta varmasti.

Menee huti mut oil pakko lisätä tää. Tuli vahingossa sama nimimerkki kuin jollain aiemmin

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
TOTEANPA VAAN, ETTÄ ÄITIHÄN SE ON POIKANSA KASVATTANU, JA IHAN SAMAA LINJAA JATKAA LAPSENLAPSENSA KANSSA. ei tietenkään ole mummon "tehtävä" kasvattaa, vaan vanhempien, mutta kertoo paljon, kun sallii tuollaisen käytöksen. mun himassa ei ainakaan kenenkään lapsi käyttäytyisi noin.

iloisestihan nuo mallit siirtyvät sukupolvelta toiselle :)

No itse asiassa meillä on nimenomaan ollut kova kuri ja molemmat ollaan oltu kilttejä lapsia. Meillä ei todellakaan riekuttu miten sattuu. Siihen aikaan vanhempia kunnioitettiin. Veljeni on TÄYSIN erilainen kasvattaja mitä hänen omat vanhempansa oli. Meillä vanhemmat oli muutenkin paljon kotona, tavaraa oli paljon vähemmän, käytöstapoja opetettiin jne... Veljenikin oli ennen erilainen, lämpimämpi ihminen, mutta vuosien kuluessa on muuttunut tuohon suuntaan.

Mutta kiitos vastauksistanne!

Mä oon meiän perheessä se joka sanoo jopa veljelleni suorat sanat jos on jotain tarvetta, meillä ikäeroa 11v. Just jouluna kehuin sille kuinka hyväkäytöksinen sen poika on vaikka isä käyttäytyykin ku 6v. Katto vähän aikaa kieroon mut tajus mitä tarkotin.

Eli mun neuvo on kaiken uhallakin että sanot veljelles suoraan sen käytöksestä, tuskin se välejä suhun katkasee.

Luin vain ap ekan kirjoituksen ja meinasin tipahtaa tuolilta. Voiko olla tottakaan? Minulle ap kirjoitus on aivan tuttua. Sillä erotuksella, että tämä veljeni on äitini ja isäni suosikkiperhe. Jalustalla ja ulkona arvostelun :0 Noh, siinähän ovat keskenänsä. Minä luen vain lehteä ja hymyilen itsekseni...

Yhteistyössä