Mä taas kuulun vanhempainyhdistykseen.
Vinkkinä ap:lle, että siihen kuuluu jokainen koululaisen huoltaja automaattisesti.
No, kuulun vanhempainyhdistyksen hallitukseenkin. Me jaettiin koulun, kaupungin ja muitten lisäksi omat stipendit. Me ei päätetty niitä vastaanottajia, vaan kerrottiin koululle mitä me annettaan, ja opettajat itse ne kohteet päättivät.
peeäs. Mun lapseni eivät ole saaneet yhtään stipendiä, harrastuksistaan tai koulumenestyksistään huolimatta.
Mä oon itseasiassa sitä mieltä, että stipendeja pitäis entistä enemmän jakaa sillä perusteella, että ne jaetaan sille oppilaalle joka omien taitojensa puitteissa tekee eniten duunia, ei sille joka saa parhaat numerot. Kympin oppilas voi selvitä paljon pienemmällä työllä, kun seiskan oppilas, Järkevämpää olis se, että huomioitais ne, jotka yrittää parhaansa ja petraa hommiaan, eikä ne joille hommat on helppoja.
Ja itse olen ollut just sellainen, joka on aina saanut stipendejä, koska sain kymppejä, oli kyse sitten taideaineista tai tieteistä. Ja voin ihan rehellisestä sanoa, että mun ei niiden eteen tarvinnut tehdä oikeastaan mitään.