Hynynen kertoo taas totuuksia naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";24145740]No kyllä vaan pitää.
Mistät ne matroonat esim. "neljään morsiameen" löytyvät. Juuri näitä "tahtoo prinsessahäät" (mielellään vielä telkkariin). Niissä moni on jo valmiiksi kauhean lihavia. Naiset on hirveän vaativia ja itsekkäitä ja miehelle jää vain elättäjän rooli perheessä.
Haloo naiset, katsokaa joskus peiliin. Itse ainakin olen katsonut ja hylännyt jo aikaa sitten tuollaiset kanamaisuudet ja itsekkyyden.[/QUOTE]

Jaa, no omassa lähipiirissäni ei ole yhtään kuvailemasi kaltaista naista.

[QUOTE="vieras";24145751]Mitenpä miehistä edes voisi kirjoittaa yhtä halveksivasti? Ei miehistä ole edes olemassa yhtä törkeitä sanamuotoja kuin naisista. Enpä itse keksi muita yhdenvertaisia kuin ukko ja akka. Ei löydy naisia tarkoittavalle lutkalle, huoralle, lehmälle tai ämmälle miestä tarkoittavaa synonyymia.[/QUOTE]

Ämmä voi olla myös miespuolinen... Ja alkujaan sekin on ollut hieno asia.

Ja pienellä viitseliäisyydellä pystyy solvaamaan ketä tahansa.

Ja eikö tuossakin todeta, että mies on hullu, tyhmä hullu? :saint:

On hieman eri asia sanoa tyhmäksi hulluksi kuin tuo mitä naisista sanoo. En tosin kannata miestenkään haukkumista. En tajua koko rääppimistä ollenkaan, mutta jos joku väittää "tyhmän hullun" olevan yhtä paha sanontamuoto kuin kaikki ämmittelyt ym. mitä Hynynen tuossa naisia halveksi, niin pahasti metsään menee.

Suomessa on pakana-aikojen jälkeen iskostettu naisiin ja naisiin viittaaviin sanoihin negatiivisia merkityksiä, joita ei ennen niissä ollut. Papit pelkäsivät naisia, sillä nainen oli heiltä kielletty. Ja siksipä oli helpompaa inhota ja vihata, kuin kaivata ja rakastaa. Yllättävää(kö), että papit olivat miehiä...

[QUOTE="vieras";24145775]On hieman eri asia sanoa tyhmäksi hulluksi kuin tuo mitä naisista sanoo. En tosin kannata miestenkään haukkumista. En tajua koko rääppimistä ollenkaan, mutta jos joku väittää "tyhmän hullun" olevan yhtä paha sanontamuoto kuin kaikki ämmittelyt ym. mitä Hynynen tuossa naisia halveksi, niin pahasti metsään menee.[/QUOTE]

Jos tyhmä hullu louskuttaa leukojaan, ei kai se tarkoita, että tyhmä hullu puhuu asiaa?

[QUOTE="Mie vaan";24145718]Kuka osaa kirjoittaa miehestä yhtä kitkerästi? Muuten näitä naisensolvaus juttuja on paljon miesvaltaisilla palstoilla. Yleensä katkeruus tuntuu johtuvan siitä, etteivät naiset ymärrä antaa jokaiselle puutteesa olevalle.
Johtuisko Hynysen katkeruus siitä, ettei saa sen tyyppisiltä naisilta kuin haluaisi? Eikö hänelläkin ollut joku tekstarikohu?[/QUOTE]

tuo on niin paksua etti mene tuolta edes alas
pytty.gif

[QUOTE="vieras";24145751]Mitenpä miehistä edes voisi kirjoittaa yhtä halveksivasti? Ei miehistä ole edes olemassa yhtä törkeitä sanamuotoja kuin naisista. Enpä itse keksi muita yhdenvertaisia kuin ukko ja akka. Ei löydy naisia tarkoittavalle lutkalle, huoralle, lehmälle tai ämmälle miestä tarkoittavaa synonyymia.[/QUOTE]
Mieslutka (on kuultu)
Sika (yleisessä käytössä, katkerilta naisilta kuulee usein seksistisen yleistyksen "miehet ovat sikoja", vrt. "naiset ovat lehmiä" katkerien miesten suusta)
Hintti, munaton

Huoralle en nyt parin sekunnin miettimisellä keksinyt vastinetta. Eiköhän sekin vähän pidemmällä miettimisellä löytyisi.

Mieslutka (on kuultu)
Sika (yleisessä käytössä, katkerilta naisilta kuulee usein seksistisen yleistyksen "miehet ovat sikoja", vrt. "naiset ovat lehmiä" katkerien miesten suusta)
Hintti, munaton

Huoralle en nyt parin sekunnin miettimisellä keksinyt vastinetta. Eiköhän sekin vähän pidemmällä miettimisellä löytyisi.

Miesprostituoitu? Huora kuin huora...

Ja taas huomaa kuinka Hynysen lauseet osuu asian ytimeen. Ne koirat älähtää joihin kalikka kalahtaa =)

Uskaltakaa siskot hyvät nauraa joskus itsellenne. Mitäs sitten vaikka Hynynen noin kirjoittaa, tai ehkä moni muukin mies voisi? Silti he rakastavat meitä "lehmäpiirteineen". Niin kuin mekin rakastamme sikojamme jotka eivät omaa aina kunnon tunneälyä, eivät osaa meidän haaveita telepaattisesti lukea ja jotka käyttävät joskus sukkia kaksi päivää putkeen. Heitä me kuitenkin rakastamme, virheineen.

Mielestäni fiksu on se joka osaa ja uskaltaa nauraa itselleen - te tosikot, relatkaa!

Mieslutka (on kuultu)
Hintti, munaton

No sika nyt taitaa olla aika suosittu. Eipä sekään samalla tapaa viittaa miehiin kuten lehmä naisiin utareidensa vuoksi. Tai ainakin näin olen sen aina itse mieltänyt. Mieslutkaa en ole kuullut ja jos joku nainen sillä miehiä haukkuisikin, niin varmasti vastapuoli vain nauraisi räkäisesti päälle. Hintti = lesbo, rekkalesbo. Munaton = Pihtaaja, pihtari.

Kaksplussallahan näistä maristaan ja miehiä haukutaan...

"Osaa nainen rentoutuakin. Kun viimein, kuukausia tai pahimmassa tapauksessa vuosia kestäneen jahkailun ja suunnittelun jälkeen, se vitun lehmä saa omia perheimperiumejaan hallitsevat kouluaikaiset natsiystävänsä kasaan, silloin vedetään jo ennestään turvoksissa olevat lärvit todella turvoksiin. Ilta kuluu omaa miestä haukkuessa ja maristessa perhe-elämän raskaudesta ja siitä, että nainen on se, joka joutuu kotona tekemään kaiken. Sujuvasti unohdetaan se, että mies kyllä tekisi, mutta kun se ei naiselle kelpaa."

Juu, ei varmaan. Sovinistien lähipiirissäkään ei ole ikinä yhtään sovinistia.

Ymmärrän poittisi, mutta itse kyllä pidän itsestäni huolta, samoin kaikki kaverini. Ja ne tuntemani naiset jotka ovat vähän pyöreämpiä, ovat silti siistejä, tyylikkäitä, eivätkä tuollaisia sohvalla makaajia miehen pompottaja kuin kuvauksissa oli. Ja noita hieman pyöreämpiäkin tuntemiani naisia on vain kaksi, kaikki muut ovat hoikkia.

Mielestäni tuollainen aloitusviestin tapainen haukkuminen on järjetöntä, kun tuskin moinikaan kaikkine virheineen edes voisi "yltää" sille tasolle, ja vaikka joku yltäisikin, niin tuollainen yleistäminen ja haukkuminen on törkeää.

[QUOTE="minttu";24145826]Ja taas huomaa kuinka Hynysen lauseet osuu asian ytimeen. Ne koirat älähtää joihin kalikka kalahtaa =)

Uskaltakaa siskot hyvät nauraa joskus itsellenne. Mitäs sitten vaikka Hynynen noin kirjoittaa, tai ehkä moni muukin mies voisi? Silti he rakastavat meitä "lehmäpiirteineen". Niin kuin mekin rakastamme sikojamme jotka eivät omaa aina kunnon tunneälyä, eivät osaa meidän haaveita telepaattisesti lukea ja jotka käyttävät joskus sukkia kaksi päivää putkeen. Heitä me kuitenkin rakastamme, virheineen.

Mielestäni fiksu on se joka osaa ja uskaltaa nauraa itselleen - te tosikot, relatkaa![/QUOTE]

Allekirjoitan, paitsi, että naiset eivät niitä sikoja taida rakastaa, kun joka päivä täälläkin on niitä otan eron ja lapset -juttuja ja aina on miehessä vika.

Huomatkaa, ettette ole täydellisiä itsekään ja silti se mies rakastaa! Kannattaisiko vähän höllentää ja arvostaa sitä miestäkin, vaikka sillä on kaikenlaisia ikäviä tapoja ja lihonutkin on.

[QUOTE="minttu";24145826]Ja taas huomaa kuinka Hynysen lauseet osuu asian ytimeen. Ne koirat älähtää joihin kalikka kalahtaa =)

Mielestäni fiksu on se joka osaa ja uskaltaa nauraa itselleen - te tosikot, relatkaa![/QUOTE]

Koita nyt jauhaa paksumpaa skeidaa!! Itse olen todella kaukana tuosta kuvauksesta, paljon huomiota ulkonäöstäni saanut, ja vieläkin samoissa mitoissa kuin 16-vuotiaana. En vain ole noin törkeä että haukkuisin oman sukupuoleni edustajia, tai nauraisin miesten mukana tuollaisille törkeyksille.

Olen tuo vieras joka tässä ketjussa kai eniten on asiasta vääntänyt. Kerroppa miten Hynysen lätinä sitten minua koskee?:D Olen 25-vuotias, tällä hetkellä sinkku, 43kg/155cm, verkkareita käytä melkeinpä koskaan. Samalla tavoin pidän todella mauttomana naisiltakin haukkua miehiään sioiksi yms aina aliarvioiden heidän taitojaan kaikessa.

Koita nyt jauhaa paksumpaa skeidaa!! Itse olen todella kaukana tuosta kuvauksesta, paljon huomiota ulkonäöstäni saanut, ja vieläkin samoissa mitoissa kuin 16-vuotiaana. En vain ole noin törkeä että haukkuisin oman sukupuoleni edustajia, tai nauraisin miesten mukana tuollaisille törkeyksille.

Entäpä jos olisit ylipainoinen, kärttyinen nainen, joka nauraa ko. tekstille siksi, että on huvittavaa lukea ja seurata, kuinka itse itseään tyhmäksi hulluksi nimittävä laukoo muka-totuuksia, roisisti liioitellen?

Minusta pointti tuossa kirjoituksessa oli se, että ei miehillä(kään) ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.

Yhteistyössä