hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen tyttö 36 vuotta ja 166 senttiä. Ylipainoa minulle on kertynyt noin 10 kiloa. Liity mukaan tsemppaajiin, laihdutus alkaa huomenna. Jo keväällä pudotin tuon kilomäärän pois, mutta takasin tuli, kun laihdutuksen jälkeen lipes. Mutta nyt päätös pitää ja liikuntaa lisätään kunnolla. :flower:

Tullaan. =)

Olen kohta 28v ja pituutta 164cm. Painoa olen saanut kevään aikana 7kg pois ja nyt jumii. :ashamed:
Tänään uusi yritys ja vielä samat 7kg tarttis saada pois. Painonvartijoiden pisteitä lasken. Toivottavasti tällä kertaa onnistun.

Tsemppiä meille!

Heips!

Neiti 25vee täällä, pituutta 162 cm. Raskauskilot (23 kg) sain karisteltua painonvartijoiden pisteiden avulla, mutta nyt alkukesän aikana on taas ropissut takaisin jokunen kilo. Tavoitteena olis 5-7 kiloa nyt kesän/alkusyksyn aikana pudotella. Tsemppausta kaipailisin myös porukasta, eihän tästä taas muuten mitään tule!<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 09:54 Kesämamma kirjoitti:
Juu, otetaan vaan joku punnituspäivä. Mä olen käynyt usein perjantaisin.. juuri siksi kun viikonloppuna tulee joskus lipsuttua. Mutta käy tuo tiistaikin. =)

Käydään perjantaisin vaan!

Hei.Pääseekö mukaan..

Olen 8kk pojan äiti ja kooltani nyt 158/70
tavoite ois huikeat 55, johon ois matkaa 15kg.
Alkupainoni oli tammikuussa vielä n. 80kg...

Tsemppiryhmät tuo oikeesti tsemppiä, kun vaan jaksetaan kirjoitella ahkerasti

:flower:

Tsemppiä herkuista kieltäytymisiin :heart:

Heips!!

Huomasin, että ootte aika "tuore" ryhmä ja aattelinkin laittaa teille linkin aivan mahtavaan laihdutusyhteisöön, jos joku kaipaa vielä lisätsemppiä ;) niin käykäähän laittamassa hakemus http://groups.msn.com/SopivastiIhanat/

Tervetuloa mukaan, jos intoa löytyy :hug: !!<br><br>

Heippa!

Mä haluun kans mukaan...

Ikää on 25v, pituutta 167cm ja painoa 72kg. 10kg olis tarkotus pudottaa, syyskuussa odottaa Kreetan reissu ja sinne vähän välitavotetta ja tsemppiä!!!!

Joko eka punnitus olis ens tiistaina, onko se nyt 4.7. ???

niin olikos se nyt niin että perjantai vai tiistai se punnitus päivä?pitäisi ostaa digitaalivaaka,minulla on tollanen perinteinen ja eihän siitä oikein erota tarkkaan että mitä se näyttää.

Otetaanko se tiistai, nyt kuitenkin. Vaikka itse ehdotin aluksi perjantaita. Alkuviikko punnitukseen ja siitä on hyvä tsempata loppuviikkoon. =) Eikö?

Mun pitäisi kanssa ostaa digivaaka, itellä vuodelta sata vaaka, joka näyttää joka toinen päivä mitä sattuu. Joten etsin sitä, jos en heti löydä, käyn tuolla vanhalla. TSEMPIT! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:05 kultahippuset kirjoitti:
Heips!!

Huomasin, että ootte aika "tuore" ryhmä ja aattelinkin laittaa teille linkin aivan mahtavaan laihdutusyhteisöön, jos joku kaipaa vielä lisätsemppiä ;) niin käykäähän laittamassa hakemus http://groups.msn.com/SopivastiIhanat/

Tervetuloa mukaan, jos intoa löytyy :hug: !!

Mites tonne kirjaudutaan? Yritin mut ei onnistunut. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 09:38 Kesämamma kirjoitti:
Otetaanko se tiistai, nyt kuitenkin. Vaikka itse ehdotin aluksi perjantaita. Alkuviikko punnitukseen ja siitä on hyvä tsempata loppuviikkoon. =) Eikö?

Mun pitäisi kanssa ostaa digivaaka, itellä vuodelta sata vaaka, joka näyttää joka toinen päivä mitä sattuu. Joten etsin sitä, jos en heti löydä, käyn tuolla vanhalla. TSEMPIT! :flower:

Otetaan vaan tiistai punnituspäiväksi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 14:02 aurinkoinen81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:05 kultahippuset kirjoitti:
Heips!!

Tervetuloa mukaan, jos intoa löytyy :hug: !!

Mites tonne kirjaudutaan? Yritin mut ei onnistunut. :ashamed:

Taisit jo onnistua ;) !!

Helou!
Tyttö kolmenkymmenen paremmalla puolella, 158 ja 70 kiloa.
vuosi sitten laihdutin 72kilosta 62een, ja sitten loppui laihdutus... :ashamed: Pikkuhiljaa ollaan tultu taas tähän tilanteeseen. Mikä se on että ei onnistu!!? :o kääk, tsemppausta tarvin minäki!

Tänään päätin että nyt loppuu herkuttelu ku sain tilaamani vaatteet, ja niistä mahtuivat ainoastaan kengät ja rintsikat päälle! :laugh: Vissiin meni koot hieman toiveajatellessa alakanttiin...

Tavoite ois tuonne 60-62kiloon päästä. Aattelin ottaa taas pistevihon esiin... =)

No, miten on menneet ekat päivät? Hiljasta on...

Itelläni virallinen eka päivä pisteiden laskussa, ja meinaa jo päästä ajatus lipsumaan tuonne "no ehtiihän sitä laihduttaa myöhemminki"-puolelle... :x

On vaan niin tottunu tuohon pullaan ja jäätelöön että mietin koska tulevat ne vierotusoireet...
Olo on niinku alkoholistilla ku viinaa tekee mieli eikä sais juoda... :o

Tiedän kyllä että ku vaaka näyttää vaikka sen puoli kiloa vähemmän joku aamu, niin siitä saa potkua ihan erilailla!! Ei vaatis ku muutaman päivän sinnittelyn niin paino lähtis jo laskuun. :) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 20:23 karkkinarkki kirjoitti:
No, miten on menneet ekat päivät? Hiljasta on...

Itelläni virallinen eka päivä pisteiden laskussa, ja meinaa jo päästä ajatus lipsumaan tuonne "no ehtiihän sitä laihduttaa myöhemminki"-puolelle... :x

On vaan niin tottunu tuohon pullaan ja jäätelöön että mietin koska tulevat ne vierotusoireet...
Olo on niinku alkoholistilla ku viinaa tekee mieli eikä sais juoda... :o
Ei se helppoa ole minullakaan.Oikeasti tänään olen syönyt monta pullaa ja suolatikkuja nippu tolkulla. :headwall: :headwall: :headwall: Mulla tulee välillä sellaisia ei vois vähempää kiinnostaa kausia ja nyt on se. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 23:43 karkkinarkki kirjoitti:
Helou!
Tyttö kolmenkymmenen paremmalla puolella, 158 ja 70 kiloa.
vuosi sitten laihdutin 72kilosta 62een, ja sitten loppui laihdutus... :ashamed: Pikkuhiljaa ollaan tultu taas tähän tilanteeseen. Mikä se on että ei onnistu!!? :o kääk, tsemppausta tarvin minäki!

Tänään päätin että nyt loppuu herkuttelu ku sain tilaamani vaatteet, ja niistä mahtuivat ainoastaan kengät ja rintsikat päälle! :laugh: Vissiin meni koot hieman toiveajatellessa alakanttiin...

Tavoite ois tuonne 60-62kiloon päästä. Aattelin ottaa taas pistevihon esiin... =)
Mulla oli eka pudotus 1½vuotta sitten.Pudotin 75kg 60kg kunnes huomasin olevani raskaana.Kiloja ei tullut montaa raskaana ollessa,mutta sen jälkeen tuli useita kiloja kun imetin. :ashamed: Mutta nyt on pakko saada paino 60kg ja ei haittaa vaikka vielä kilo pari alemmas. :whistle:

Mä olen kyllä vähän myöhässä, huomenna alkaa pisteiden lasku (eihän sitä kesken viikon voi aloittaa => )!

Aamulla pitää käydä puntarissa kattomassa vielä tarkka lähtöpaino ja sit alkaa!

Ajattelin jos ottaisin ekax välitavoitteen 65kg:oon ja sit siitä vielä sinne 60kg saakkaa...

Kiire ei oo mihinkään, imetys on just loppumaisllaan, joten siitäkään ei tarvii ottaa paineita. Neito on kyllä vasta 5,5kk, mutta kun ei tule maitoa ni ei tule :ashamed:

Mutta turha sitä on surra, nyt vaan iloisella mielellä aidillekin hyvä olo kilojen karistuklsen myötä! B)

Huolisitteko vielä yhden epätoivoisen mukaan?

Painoa pitäis tiputtaa noin 15kg.. Huomenna aamulla olis tarkoitus aloittaa urakka. 60kiloon olisi tarkoitus päästä. Urakka tuntuu niin mahdottomalta mutta jotenkin vaan olis nyt tsempattava. :/ <br><br>

Mä taidankin olla sit vähän ainut, jolta on itsekuria löytynyt :kieh:

Painoa on lähtenyt jo viikon aikana hurjasti, säästelen kuitenkin huomiseen ennen kuin kerron teille ;) Pisteitä olen orjallisesti noudattanut ja liikkunut paljon.

Kyllä mullakin on kausia että ei vois vähempää kiinnostaa, mutta nyt mulla on taas joku kauhee tsemppi päällänsä! Paljon tsemppiä muillekin, kyllä se siitä kun vaan pitää itteään tarpeeksi tiukassa narussa :whistle: . Varmasti kaikki onnistuu!

Huomenna punnitaan!<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 23:45 pinguli kirjoitti:
Huolisitteko vielä yhden epätoivoisen mukaan?

Painoa pitäis tiputtaa noin 15kg.. Huomenna aamulla olis tarkoitus aloittaa urakka. 60kiloon olisi tarkoitus päästä. Urakka tuntuu niin mahdottomalta mutta jotenkin vaan olis nyt tsempattava. :/

MUKAAN VAAN!

Yhteistyössä