hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hiehostihan tämä "uusi yritys" alkoi kaikilla!

Tämä päivä edelleen menty pisteiden rajoissa, vaikka nyt nyllä on maha niin täynnä että..

Aamupala: jugurtti
Lounas: Kasvissosekeitto, ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja suolakurkulla sekä maitoa
Välipala: pari avomaan kurkkua
Päivällinen: omatekoinen pyttis, eli vanhat keitetyt perunat, kalkkuna nakkeja ja -pyöryköitä sekä sipulia. Kyllä oli hyvää, eikä älyttömästi edes pisteitä, kun on reilusti perunaa, että masu täyttyy.
iltapala: muhkusämpylä ja iiiso lautasellinen mansikkarahkaa!

Oon löytäny tuosta rahkasta itelleni oivan avun. Desistä menee vaan yx piste, eli koko purkillisesta 2,5p. Ja siihen kun sellanen keskikokoinen pakasterasia mansikoita tai muita marjoja ja makeutusaoinetta, ni ai että on hyvää ja täyttävää! Teen rahkaa usita kertoja viikossa. Ja jos ei ole marjoja omasta takaa, kaupan mehukeitto sopii myös!

tykkään myös älyttömästi perunasta ja sitä tulee aika paljon syötyä. Voisi sitäkin yrittää korvata jollain muulla vihanneksella.

Onko jollain muuten uudempaa ostajan opasta, jossa näkyisi ingmanin rasvattoman mansikkajäden pojot? Tai siis sen, jossa on 0,4% rasvaa?
Tai sitten viikonloppuna syötiin hk:n hapankorppumarinoituja kanansiipiä, paljonkohan niistä menee? Aika rasvasilta kyllä vaikuttivat :ashamed: mutta hyviä nekin!

Tästä jatketaan huomenna, vaikka vielä pari pistettä olisikin käyttämättä B)

Juups... tais tulla luvattua liikoja tälle viikolle.... (Se kilon pudotus)
En muistanu, et menkat alkaa perjantaina. Hirvee himo kaikkeen sillon koko ajan :ashamed:
Ja turvotusta tulee mulla hirveesti. Mut täytyy yrittää pysyä erossa herkuista!! Alkuviikko on menny ihan hyvin mut tänään oon suklaata syöny yhen rivin+pätkiksen. Enempää ei herkkuja tälle päivälle :x
Mitenkäs teillä muilla??

Cool mama: Omatoimisesti pisteilen ja hyvin sujuu, kun vain pisteissä pysyy!

Minulla ei ole mitenkään erityisen "rankka" ruokavalio, vaan yritän opetella säännöllistä syömistä, lisätä kasviksia ja pienentää annoskokoa. Ja kutistaa karkkien syönti kertaan viikossa.

Tänään illalla vielä jalisharkat, jos porukkaa tulee, oli heinäkuu aika hiljasta sillä rintamalla...

Tänää aamu alkoin muroilla ja maidolla, lounaaksi vielä kasvissosekeion jämät ja kaurapuikula. Välipalaksi karviaismarjoja omasta pensaasta!
Päivälliseksi sit vielä kanakastiketta ja pastaa.

Eilen kävin vielä luistelemassa. Kotona olen kyllä tooosi huono jumppaaaja, kunhan ilmat tästä viilenevät, pitää yrittää aloittaa salilla käynti, jos vähän jotain kiinteytystä olisi luvassa!

Tsemppiä kanssasisarille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 13:17 cool mama kirjoitti:
Moi!

Laihdutatteko te kaikki muut Painonvartijoiden systeemeillä? Toimiiko hyvin?

joo mäkin laskeskelen kotona ihan omatoimisesti pisteitä. Mulla on sellanen painonvartijoiden romppu, josta löytyy paljon infoa: pisteitä jos jollekin, saa piirrettyä painokäyrää ittelle, paljon informaatiota laihdutuksesta, liikunnasta jne...

rouva80: sä käyt kanssa futista pelailemassa vai? Ootko jossain harrastelijaporukassa vai pelaatteko oikein jossain sarjassa? Kuinka usein käytte pelaamassa?

HäntäluuHellänä: Meillä on ihan tämmön oma poppoo, jonka kanssa pelataan. Tai siis tään on semmonen n. 3000 asukkaan pieni kylä ja kuulun paikalliseen naislliikuntajaostoon. Ollaan sit jotain yritetty kesäksikii kehittää, kun jumpat ei oiken vedä porukkaa...

Mut tosiaan aika vähän oli tuossa heinäkuusa porukkaa, toivottavasti vilkastuu.
On meillä ns valmentajakii, joka keksii meille harjotuksia. Kerran viikkoo vaa pelaillaa, yritettii paria kertaa, mutta ei porukka innostunu!

Mie olen vielä äitiyslomalla, 10.10 loppuu loma. Tekis mieli jäädä hoitovapaalle, mutta työttömänä taitais olla paremmat korvaukset...

Juuri pisteiden rajoissa pysytty, mitää ei enää saa syödä :\|
Ei kamalasti vettäkeen viitsi kitata, kun sit yöllä saa veskissä juosta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 21:01 rouva80 kirjoitti:
HäntäluuHellänä: Meillä on ihan tämmön oma poppoo, jonka kanssa pelataan. Tai siis tään on semmonen n. 3000 asukkaan pieni kylä ja kuulun paikalliseen naislliikuntajaostoon. Ollaan sit jotain yritetty kesäksikii kehittää, kun jumpat ei oiken vedä porukkaa...

Mut tosiaan aika vähän oli tuossa heinäkuusa porukkaa, toivottavasti vilkastuu.
On meillä ns valmentajakii, joka keksii meille harjotuksia. Kerran viikkoo vaa pelaillaa, yritettii paria kertaa, mutta ei porukka innostunu!

No mut toihan on aika kiva juttu! Kaipa syksyn tullen taas alkaa porukkaa käydä kun on kesälomat vietelty! Jalkapallo on vielä siitä kiva laji, että vaikka ei oikein hyvin osaiskaan niin hiki tulee ainakin helposti! Jos kaipailette jotain vinkkejä tms. harkkoihin niin multakin voi kysellä, 16 vuotta kun on tullut tota lajia jo harrastettua :o Yhden vuoden olen SM-sarjassakin pelannut, mutta lopun aikaa ykkösdivaria tahkonnut. Mutta pakko on sanoa, että irti ei lajista pääse vaikka yrittäis.. Nyt oon kyllä luvannu ja vannonu että tää on vihoviimeinen kausi ainakin näin tosissaan.

Heippa vaan!

Mä olen käynyt lukemassa teidän juttuja ja hienoja pudotuksia kaikille. Onnea siitä. :flower:
Itellä ei mitään mainittavaa. Menkat alkoi vihdosta viimein, joten nyt alkoi lakkari, kun turvotus lähti. Kaksi viikkoa olen laskenut pisteitä, mutta vaakalle en ole rohjennut vielä mennä. Mies lomalla, mutta olen pystynyt aloittamaan laikkarin, ennen mullakin on laikkari mennyt poskelleen juuri viikonloppuna. Mutta nyt on hyvä fiilis, että ehkä onnistun. =)

Tsemppiä kaikille! :wave:

Miulla tänään pieni sortuminen.. karkkiin, yllätys sinäänsä :ashamed:
Pisteitä oli 4 jäljellä ja söin lauantaipussin...

Ihan älytöntä kun kaupasta ei saa enää pieniä karkkipusseja, vaan jättimega-kokoisia. Miulla ei ainakaan onnistu, että jakaisin useammalle päivälle ne namut, jos niitä on kaapissa, ne kuisaa niin kauan, ennen kuin ne on syöty!

Muuten ihan mukavasti mennyt
aamupala: kunto plus puuroa
lounas: kaurapuikula, juustoa ja tomaattia
päivällinen: Grillattu possupihvi ja salaattia

Iltapala vielä syömättä ja pisteet käytetty...

Miehellä alko kuuden päivän vapaat, nää on pahoja paikkoja..
Ja vielä su lähtö sinne risteilylle, tulee plussaviikko miun kohdalla, mutta toivottavasti ei iso plussa!

Nyt on kaapit karkista tyhjänä =) Eli nyt karkkien syömiseen tulee pakollinen tauko. Eilen meillä oli pitkästä aikaa semmoinen perheen yhteinen ilta. Eli käytiin uimasa ja sitten Hesellä syömässä. Eipä taida munkaan paino tällä viikolla ainakaan alas päin mennä. Oon haaveillut sauvakävelystä, mutta taitaa jäädä haaveeksi. On kuuma, itikoita jne. =laiskuus vaivaa :headwall:

Meni tää päivä niiiiin hyvin....... iltaan asti :ashamed:
Turhan iso iltapala ja toffeenameja päälle ni TAAS pisteet reippaasti yli.
Aina illalla mokaan. En tajua miks se on niin vaikeeta. Nytki olis riittäny vaik puuro ja mehukeitto iltapalaks, mut kun ei... pakko oli taas turhaa syödä. Kyllä taas v.i.t.u.t.t.a.a \|O
Nyt menen kyllä tekemään muutaman vatsalihasliikkeen!!!!
Kai noi menkat vaikuttaa tohon syömiseen ku hirvee himo kaikkeen..

no niin, minäkin siis hyppään tähän remmiin... ekaa kertaa päätin alkaa ihan akuisten oikeasti laihduttamaan, kun rupes nuo makkarat ja selluliitit häiritteen ihan oikeen urakalla. painoa pitäs pudottaa 30kg... hui kamala =( ko sitä onkin kertyny... yleensä olen heilunu vaan tuolla mitäs nyt? osiossa, mutta nyt mut taitaa löytää täältä heilumasta ja vinkkejä etsimästä...
Niin ja ikää mulla on 25v. ja pituutta on huimat 165cm ja painoa on kertynyt huimat 95,3kg ... <br><br>

HEIPPA.
Saakos liittyä seuraan??

Olen 19-vuotias ja painan nyt 94 ja pituuutta 162cm. Laihduin kaheksan kiloa kevään aikana, mutta kesällä tuli kaks takas ja nyt se junnaa paikoillaan...Mut en saa oikein itteäni niskasta kiinni..

Aattelin sit et jos liityn tänne kirjoittelemaan ni vois antaa lisämotivaatiota.

Hyötyliikuntaa tulee todella paljon, koska nyt kävelen ja pyöräilen joka paikkaan...

Nonii, eli tänäänki on tullut käveltyä jo muutama kilsa ja samaten pyöräiltyä ja ainakin toiset samanlaiset tulee ku vien hoitolapsen kotiin...

Aamupalaks söin leipää, missä päällä kalkkunaa ja kurkkua..Vettä en ikinä muista juoda tarpeeks...

Mites muilla menee?Kuinka paljon liikutte?

Perjantain ja lauantain pysyin pisteissä. Eilinen meni sitten AIVAN mahdottomaksi :headwall: :headwall: Tänään oon yrittänyt taas pysyä pisteissä. Liikuntaa ei tuu harrastettua minkään vertaa. Pitäs, pitäs ja vielä kerran pitäs.... Onneksi kantri alkaa ensi kuussa niin sitten tulee edes vähä liikuntaa.

Joo ei kyllä tullu kilon pudotusta... Lähellekään! Tulos -300g, mut oon kyl ihan tyytyväinen et tuli kuitenki miinusta vaikka oli menkat. Mulla on sillon hirvee himo syödä kaikkee. Suolasta ja makeeta, kaikki menee! Et ihan ok tulos :D
Mites muilla???

- 1,5 kg =) Eli nyt kokonais pudotus on tasan 11kg =) Hyvä minä. Vaikka tässä vielä ois toinen mokoma pudotettavaa niin oon silti tyytyväinen itseeni. En ois koskaan uskonut, että painan vielä joskus näin vähän B) Tsemppiä muillekki! :flower:

Yhteistyössä