hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Upea pudotus moksu!

Mäkin sitten vihdoin ja viimein sain pudotusta taas aikaiseksi! Painoa oli tänään aamulla 63,4, eli -1,4kg viime viikosta! :D JEE JEE! Kyllä on hyvä fiilis! Nyt kun sais vaan linjan pitämään ettei taas viikonloppuna repsahtelis niin olis hyvä.

Mäpäs laitan hiukan ruokapäikkyä eiliseltä
Aamupala: puuroa+1 tl sokeria+lightmehua+omppu
Välipala: rahkaa 2dl+persikkaa+makeutusainetta
Lounas: Paellaa 2dl+maitoa+tomaattia ja porkkanaa, jälkkäriksi valion soktonta mehukeittoa 1,5dl
Iltapala: Rahkapulla :ashamed:+teetä +valion rasvatonta juggea 2dl+omppu

Pisteissä siis pysytty taas, mutta kyllä ottaa päähän kun melkein päivittäin tulee jotain herkkuloita syötyä. Niiden viemällä pistemäärällä kun vois syödä vaikka mitä terveellistä...<br><br>

Moi vaan kaikille!Hienoja pudotuksia :flower:
Itselläni on ollut taas vaikeuksia, mutta miinusta kuitenkin vaikka vain 600g ja painoa oli nyt siis 86,5kg. Olen kuitenki suhteellisen tyytyväinen vaikka parempaan on pyrittävä

TSEMPPIÄ Ensiviikkoon :wave:

Mahtuisinkos mukaan vielä minäkin? Painoa pitäisi saada pois noin kymmene kiloa niin olo voisi olla hyvä ja voisi olla taas olemukseensa edes jotenkin tyytyväinen.

Painoa tällä hetkellä noin 69kg ja tavoite olisi 60 kg että aika urakka.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 13:02 tiuhti kirjoitti:
Mahtuisinkos mukaan vielä minäkin? Painoa pitäisi saada pois noin kymmene kiloa niin olo voisi olla hyvä ja voisi olla taas olemukseensa edes jotenkin tyytyväinen.

Painoa tällä hetkellä noin 69kg ja tavoite olisi 60 kg että aika urakka.

Tervetuloa vaan!

Meillä onkin sitten lähtöpainot ja tavoitteet ihan presiis samat!
Mulla painoa tällä hetkellä 63,4, eli voiton puolella jo, mutta vielä pitää hiukan puristaa!

-100g viime viikosta :ashamed:

Eipä sillä, olen kyllä viimesen päälle tyytyväinen tuohon lukuun, ihanaa ettei tullut painoa lisää. Meillä oli erittäin rasvaset ja kosteat grillijuhlat lauantaina B) , sunnuntaina piti oloa parannella sipseillä ja limukalla.

En nyt muista kuka sitä kyseli, mutta itse olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Suunnitelmissa on palata takaisin töihin maaliskuussa 2007.

Oon joskus aikoinani saanut sen painonvartijoiden cd:n mutta jotenki se ei ollut minun juttuni ollenkaan. Tosin siinä elämänvaiheessa ei motivaatiota laihduttamiseen löytynyt tarpeeksi joten ei varmaan mikään olisi auttanut. Nyt löysin kirjastosta kuntodieetti-kirjan jonka 8 minuutin aamujumppaa ja ruokavalio-ohjetta olen noudattanut. Hyvin on toiminut ja tyytyväinen olen ollut. Tilasin sen kirjan itselleni jotta voin jatkaa jumppaa senkin jälkeen kun täytyy palauttaa kirja takaisin kirjastoon.

No niin ensimmäinen laihispäivä takana ja ihan kivasti meni. Tänään sitten ratkesinkin äsken syömään keksin ja jätskin mutta ymmärsin sentään ettei koko pakettia tarvii kerralla mättää.

Olen nyt saattanut lastani kävellen kouluun joka aamu ja välillä tehnyt rattaita tuupaten vähän extra lenkkiä, tosin olen huomannut että kunto on huono,hiki lentää ja puhisen kuin höyry veturi mutta josko se siitä lähtisi nousuun sekin.

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :'(

Mulla ei onnistu ni ei onnistu...Eilen herkuttelin äidin synttärikahveilla...edellispäivänä kyllä kävin tunnin lenkillä ja tein vatsaa yms.lihasjumppaa hetken.. Tänään en yhtään mitään... :'( Täällä sataa vettä etten ulos ole päässy..

Huomenna ku meen hoitaa kaksosia niin meen niiden kanssa kävelemään, mutta en nyt mitää hikilenkkiä aio vetää ja sit illalla mulle kotiin tule hoitolapsi. Eli ei kunnon lenkkiä huomennakaan!!!!

Tänään söin aamupalaks ruisleipää, sit puolikkaan pizzan, kinkkukiusausta hiukan, ja sit sämpylän ja muroja..

Pitäis alkaa laskee pisteitä, mut kaikki laput kaverilla, enkä kehtaa pyytää pois. :ashamed:

Miten saan itestäni niskasta kii? En halua olla enää tän kokonen :'(

Hei taizii, älä nyt luovuta vaikka repsahdus tulikin. Nehän kuuluu elämään, aina kaikki ei ole niin täydellistä. Ja jos laihduttamaan alat niin oikeastaan sitä valittua tietähän pitää kävellä loppuelämä jos haluaa kuosissaan pysyä ja siinä mielessä herkuttelutkin kuuluu silloin tällöin asiaan.

Minä en ole mikään psykologi enkä tiedä mistä sinulle laihdutusmotivaatiota lisää saisi mutta jos kertoisit ne kaikista vaikeimmat paikat laihdutuksessa (illat, viikonloput, juhlat tms..) niin ehkä niihin voitaisiin yhdessä etsiä ratkaisuja.

En tiedä uskotko amerikkalaiseen hapatukseen ja tarvitsetko motivointipuheita mutta tuossa kirjassa mistä olen täällä maininnut on paljon kannustuspuheita ja vinkkejä. Ehkä niiden lukeminen auttaisi sinuakin?

:flower:

Kyllä niitä repsahduksia tulee kaikille! Sitkeesti vaan yritä taizii, kyllä se siitä lähtee. :hug: Mullaki meinaa taas KAMALA makean himo iskeä :headwall: Onneksi kaapissa ei oo karkkia enkä kauppaan pääse nyt. =)

Huh, onneks sain itteäni niskasta kiinni ja menin tunnin lenkille ja sit jumppasin vartin verran, tai lihaskuntoa se nyt oli...

Hiukan sipsejä tänään maistelin, mutta vettä on tullu juotua ja iltapalaks pilkonkin ihan vaa hedelmiä ja kurkkuja...

En tie onkohan kiloja yhtään lähteny, maanantaina käyn vaa'alla. Huomenna tiukka paikka ku kaverit pyys Rossoon syömään, no...

Onks muilla ollu suuria pudotuksia...

Äh, huomenna tulee vieraita ja grillataan. Sunnuntaina mennään syömään ravintolaan synttäreiden ja hääpäivän kunniaksi. Että on mulla tässä vähä miettimistä miten saan syötyä viikonloppuna kohtuullisesti. Varmaan maanantaina pitäis jotain pullantynkää pöytään hankkia ja ite katella ja kärvistellä ku muut herkuttelee.

Oli muuten jännä ku anoppi kävi tänään kylässä ja huomautti heti kun ei ole edes pullaa pöydässä. Me kun ei nykyään mitään vierasvoja kaapeissa pidetä, ite kuitenki syön aina kaikki herkut jos jotain tänne ostan. Itsekuria ei oo :ashamed:

Ai niin ,kokeilin äsken mun uutta jumppapalloa. Huhhuh, aika toimiva taitaa olla. Tein vatsalihaksia ja ihan tärisin ja sattu niin pirusti, tuntuu vieläkin enkä ees tehny montaa..Taidanpa mennä kokeilemaan vielä muutamaa.
Käsipainot ajattelin käydä ostamassa et vois treenata käsivarsia...

no niin, viikko on takana, ka pudotusta n. 2kg... illalla sit käyn paremmin puntarilla, kun töistä kotiudun. senttejä on lähteny lantiolta 3 ja vyötäröltä kans 3 ! ihan kivasti alkaa... Ens viikolla alan ottamaan tuon liikunnanki mukaan enemmissä määrin, ko oon ollu ihan kuitti tällä viikolla kun on koko viikko ollu iltavuoroa, onneks töissä tulee kuitenki sitä hyötyliikuntaa harrastettua.

Minä oon tämän viikon pysynyt pisteissä muuten, mutta eilen tein pizzaa ruuaksi. Siinä taitaa pisteet mennä yli :ashamed: Karkista ja muista herkuista oon pysynyt erillään =) Liikuntaa ei edelleenkään tuu harrastettua :ashamed:

Mulla ei toi paino tipu, nyt tällä viikolla kävin kaks kertaa lenkilla ja sen jälkee lihaskuntoa treenasin ja eilen tein jumppapallolla vatsalihaksia. Nytkin olen menossa jumppaamaan hetkeks. Taidan syödä ihan päin peetä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:32 taizii kirjoitti:
Mulla ei toi paino tipu, nyt tällä viikolla kävin kaks kertaa lenkilla ja sen jälkee lihaskuntoa treenasin ja eilen tein jumppapallolla vatsalihaksia. Nytkin olen menossa jumppaamaan hetkeks. Taidan syödä ihan päin peetä..

Niinhän se vaan on että ruokavalio on kaiken a ja o laihdutuksessa, liikunnalla on tosi vaikea laihduttaa. Tsemppiä tsemppiä!!!

Täällä yksi repsahti :ashamed: Eilen käytiin kylillä ja hain suklaata. Vetäsin sitten puoli levyä kerralla. Eipä siitä tullut, ku äklö olo ja huono omatunto. Jospa ei nyt taas vähään aikaan tarvis suklaata syödä :headwall:

No vaaka näytti aamusella kahtakiloa vähemmän mutta kun se on se aamupaino niin oliskohan kilo miinusta. Kauhiasti tekee makiaa mieli koko ajan mutta ei pitäis mussuttaa. Aamulla tehtiin taas rattailla pitkä lenkki mutta viikonloppuna en tehnyt kyllä mitään ja johan olikin jotenkin elähtänyt olo ja kauhee morkkis kun ei saa ittestään kiinni että menis vaikka ulkoilemaan.

Vieläkös tänne mukaan mahtuu yksi (ajoittain epätoivoinen) laihduttaja mukaan? Olen siis 26 vee kahden lapsen äiti ja nyt on oikeasti mitta tullut näiden kilojen kanssa täyteen. Ihmekuureja on kokeiltu ja jojoiltu ihan tarpeeksi, viikon olen nyt ollut ihan "virallisella" laihiksella. Punnituspäivä minulla on siis tämä maanantai ja vaaka tänään näytti 73,2. Pituutta minulla on 164 ja tuonne 60 kiloon paino olisi tarkoitus jollain aikavälillä laskea. Tämänpäiväinen punnitus kyllä motivoi, pudotusta viikossa 2,2kg.

Ensiksi minultakin lähti nuo ylimääräiset turvotukset sun muut, sen tähden pudotus ensimmäisellä viikolla oli tota luokkaa. Ymmärrän kyllä että kovaa työtä on rutkasti edessä. Kohta taas onneksi pääsee jumpalle, nytkin olen kyllä aktiivisesti kävelyllä/uimassa käynyt. Juoksu ei oikein ole mun laji...

No nii viikko taas kämppailua takana. Vaikeaa on kyllä ollut ja sen huomaa painon nousuna :ashamed: Menkkaturvotusta voi kyllä olla osana mutta olen kyllä syönyt surutta, en niinkään herkutellut mutta ruokaa!! Aamulla päätin että nyt otan itteäni niskasta kiinni ja laitan painolukemat alaspäin ;) paino siis tänään 87,1 :ashamed:

Yhteistyössä