Y
ymmällään.
Vieras
Mikä ihme meitä naisia vaivaa? Mulla on tällä hetkellä hyvä mies, kunnollinen, huomioonottava, sosiaalinen, iloinen ja osaa naurattaa mua tosi paljon. Sängyssä hyvä ja osaa näyttää tunteensa. Ulkonäkökään ei ole huono, mutta mutta.. olemme seurustelleet nyt ainoastaan 3 kk ja nyt jo mä olen kyllästynyt tähän mieheen. Hän on liian kaikkea mielestäni. exäni oli juro pohjanmaalainen ja seurustelin hänen kanssaan 4 vuotta, olen kai tottunut tähän jurouteen ja nyt kun tälläinen sosiaalinen tapaus tuli elmääni, ärsyynnyn helposti häneen. Hän on aina innossaan kokeilemassa kaikkea yms. Mitä ihmettä teen? Annanko hänelle vielä mahdollisuuden ja jatkan seurusteluamme, vai heitänkö hänet pois? Ikää meillä on 30-vuotta, joten ei nyt ihan kakruja olla, joten tämäkin painaa tässä.
Tämä mies olisi suoraan sanottuna juuri oikeaa aviomiesainesta,mutta hitto kun tulee näitä ärsyyntymis / kyllästymis -ajatuksia jo näin aikaisin, niin eikö se olekkin huono merkki?
Tämä mies olisi suoraan sanottuna juuri oikeaa aviomiesainesta,mutta hitto kun tulee näitä ärsyyntymis / kyllästymis -ajatuksia jo näin aikaisin, niin eikö se olekkin huono merkki?