T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
Mutta onneksi lyhyt päivä töissä - B)
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
Niin mulakin, työt loppuu jo klo 11, kun osa vastatulee töihin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
Samon , taidan olla 11 aikaan jo kotona =) =) Toiset vasta ruokiksille suhaa silloin .
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
Samon , taidan olla 11 aikaan jo kotona =) =) Toiset vasta ruokiksille suhaa silloin .
mulla sellanen duuni että saa omaa aikataulua sumpliaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
mulla olis ollut vuoro 9-14, mutta sain vaihtaa sen ku mulla on eräs tärkeä meno klo 11.30. mun pitää sit tehdä tuo yks tunti takaisin, mutta suunittelin sen tekeväni torstaina,mulle kuno n sama meenkö töihin klo 11 vai 12![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Huomenta :wave: olipa ihana herätä miehen kans kaksin kahville, ennen lasten heräämistä. Yökin oli paras pitkiin aikoihin..![]()
![]()
tästä alkaa hyvä päivä. :heart: