HYVÄÄ HUOMENTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinkiwinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Mä just tässä heräilen kahvin kanssa. Pilvistä on ja väsyttää.
Mutta onneksi lyhyt päivä töissä - B)

Niin mulakin, työt loppuu jo klo 11, kun osa vastatulee töihin. :D

Samon , taidan olla 11 aikaan jo kotona =) =) Toiset vasta ruokiksille suhaa silloin .

Samon , taidan olla 11 aikaan jo kotona =) =) Toiset vasta ruokiksille suhaa silloin .

ja mä vetelen edelleen sikeitä.. vielä muutama tunti hereillä ja sit nukkuu apua että väsyttää

mulla olis ollut vuoro 9-14, mutta sain vaihtaa sen ku mulla on eräs tärkeä meno klo 11.30. mun pitää sit tehdä tuo yks tunti takaisin, mutta suunittelin sen tekeväni torstaina,mulle kuno n sama meenkö töihin klo 11 vai 12 :whistle:

mulla olis ollut vuoro 9-14, mutta sain vaihtaa sen ku mulla on eräs tärkeä meno klo 11.30. mun pitää sit tehdä tuo yks tunti takaisin, mutta suunittelin sen tekeväni torstaina,mulle kuno n sama meenkö töihin klo 11 vai 12 :whistle:
mulla sellanen duuni että saa omaa aikataulua sumplia :D

Huomenta, on kyllä ihan käsittämätöntä et mihinkähän aikaan ollaan taas vaihteeks herätty kun luulin et kello ois jotain seitsemän puol kasin korvilla ja se onkin kuusi :o ja me ollaan oltu jo ties kuinka kauan hereillä :)

Huomenta! Työt alkaa klo 8 ja päättyy kl 16, noin periaatteessa. Mutta meillä joustetaan iltaan paljon, joten esim. eilenkin menin vasta yhdeksään töihin. Vielä 2,5 työpäivää ja juhannus alkaa.

Huomenta.
Viimeinen päivä kurssia..ihanaa mutta haikeaa kuitenkin :)
Opelle on lahja hommattuna kurssilaisten kaa ja sitten kaakut odottaa jääkaapissa kuljetusta.
Ei enää aikaista herätystä :D ja mää pääse olee teirän ilona ;)

Huomenta =)
Heräsin taas viideltä, mitään järkeä. Nyt kun sais nukkua niin pirteä kun peipponen. Mut ootas kun tulee aamu että pitäis tehdä jotain tähdellistä :headwall:

Muuten? Onko tohon privaviestien aukasemiseen joku niksi? Nyt osaa avatessa hyytyy vaan koko laatikko. Muutama päivä jo kokeiltu ja aina sama homma. APUA!

Huomenta!
Esikko pomppas jo 5 aikaan.. |O *haukotus* mutta eiköhän se tästä..miul on jo metsästys käynnissä..itikoiden nimittäin, voi prkl, niitä on joka paikassa :kieh:

Huomenta vaan..

Kahvia latkien,kuinkas muuten..Iski meinaan viimeyönä siivouspuuska;koko talo haisee tolulle kun mä vähän intouduin :ashamed: Onpahan ainakin siistiä..
Nukkumaan kaaduin joskus 1n jälkeen,ja aamulla heräsin 5ltä,siihen kun kuulin jonkun sanovan "se pöytäkirja ei mennyt läpi"

10 pintaan pitäs olla menossa kohti työsarkaa,joka on mulle täyttä tervanjuontia.. :/ mutta koska parempaakaan en ole saanut vielä hyppysiini,niin pakko..Ja juuri tästä syystä : tule jo syksy, tai ainakin elokuu,niin saan tietää miten käy sen toisen työn.. |O

Huomenta. Uskomattoman huono yö takana. Kaksoset herättivät yhteensä varmaan jonku 10 krt ja 2v 7kk vanha heräs viitisen kertaa huutamaan. Ja toki kahvi loppunut, kun en eilen hoksannut kaupassa ollessani ostaa lisää.

Huomenta :wave:
Heräsin pirteänä jo klo 5.30. Ihme kyllä. No, mutta muksut hoidossa vielä tämän päivän, sitten aloittavat loman. Esikoinen lähtee mökille pariksi viikoksi ja kuopus saa äidin kaiken huomion. :D Aamukahvia tässä naatiskelen. Anopin kanssa lähtää käymään vähän kaupoilla Lindexit yms. =)
Jäisköhän sieltä mullekin jotain kivaa käteen. :whistle:

Huomenta, vasyttaa vahan eilinen . Oikein hauska ilta oli. Vanhin likka lahti jo kesatyohonsa. Toinen likka on yokylassa. Pojat juuri herasivat ja mies puhuu tyopuhelua. Kohta lahdossa mokille, jihuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Huomenta :wave: olipa ihana herätä miehen kans kaksin kahville, ennen lasten heräämistä. Yökin oli paras pitkiin aikoihin.. :p :p :D tästä alkaa hyvä päivä. :heart:

Jahas, ihan päinvastainen tilanne kuin mulla. :laugh:

Yhteistyössä