V
Venakko Milanna
Vieras
[QUOTE="vieras";25830612]Sä osoitit sen miksi sä et ikinä tule saamaan prinsessakohtelua. Katkeruutesi karkoittaa miehet pois.[/QUOTE]
:flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella vakuuttavaa sun alkaa arvioimaan muiden mielenterveyttä, hysteerisyyttä jne.mutta mun käy sääliks jo sun mielenterveys. Kun päivästä päivään susta tulee agressivisempi![]()
Todella vakuuttavaa sun alkaa arvioimaan muiden mielenterveyttä, hysteerisyyttä jne.![]()
Todella vakuuttavaa sun alkaa arvioimaan muiden mielenterveyttä, hysteerisyyttä jne.![]()
Mitä me prinsessat sulle teimme niin pahaa, kun oot oikeasti NOIN agressivinen ja pahalla tulella?
Sä otat tämän palstan "vähän" liian tosissaan ja sua on niin helppo ärsyttää.mä luulen ettei tänne psykoloogia edes tarvi. Kun terve järkinen osaa arvioida, onko sulla oikeasti kaikki muumin laaksossa vai ei. Ei normaali ihminen käy kimpuun jatkuvasti sillä tavalla
Älä nyt. Venakko vaikuttaa niin tasapainoselta ja hyvinvoivalta.![]()
Älä nyt. Venakko vaikuttaa niin tasapainoselta ja hyvinvoivalta.![]()
mä luulen ettei tänne psykoloogia edes tarvi. Kun terve järkinen osaa arvioida, onko sulla oikeasti kaikki muumin laaksossa vai ei. Ei normaali ihminen käy kimpuun jatkuvasti sillä tavalla
Hyvää kun sinäkin löysit palstan kautta nyt tosi ystävä, kellä on melkein samanlainen pää diagnoosi. Olen onnellinen sun puolesta, ettet nyt ole yksin
Sä otat tämän palstan "vähän" liian tosissaan ja sua on niin helppo ärsyttää.![]()
Minua? Jaa... en ole kyllä sen itsessä huomannut että mua helpo ärsyttää... ei mua sellaiset ihmiset kuin sä ees kiinnosta, puhumattakaan että teillä onnistu mua ärsyttää. Mutta hyvää kun kerroit nyt mä tiedän sun takoitus, miks tuut aina mun ketjuihin. Joo, ei trevettä....Sä otat tämän palstan "vähän" liian tosissaan ja sua on niin helppo ärsyttää.![]()
Äitini sai lahjaksi rintasyöpädiagnoosin. Itse sain siis myös lahjaksi tämän "kivan" tiedon. Shokin, hämmennyksen, pelon. Kyllä tämä naistenpäivä muistetaan.
Mulle tämä on ainakin vain yksi netin keskustelupalstoista jossa voi pitää hauskaa eikä tänne tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa kuten eräät tekee.Minua? Jaa... en ole kyllä sen itsessä huomannut että mua helpo ärsyttää... ei mua sellaiset ihmiset kuin sä ees kiinnosta, puhumattakaan että teillä onnistu mua ärsyttää. Mutta hyvää kun kerroit nyt mä tiedän sun takoitus, miks tuut aina mun ketjuihin. Joo, ei trevettä....
Missä mä otan kierroksia?
:flower:Mielummin olen saamatta rehuja yhtenä päivänä ja tulen kohdelluks tasavertasena henkilönä muiden ihmisten rinnalla.