Hyvää naistenpäivää!!!:) Mitä saitte, saatte lahjaksi:D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25830612]Sä osoitit sen miksi sä et ikinä tule saamaan prinsessakohtelua. Katkeruutesi karkoittaa miehet pois.[/QUOTE]
Missä mä kirjoitin etten ole saanut/saa prinsessakohtelua. Mä vain en halua sitä jatkuvasti, mutta sehän ei teille sovi. :)

Sä otat tämän palstan "vähän" liian tosissaan ja sua on niin helppo ärsyttää. :D
Minua? Jaa... en ole kyllä sen itsessä huomannut että mua helpo ärsyttää... ei mua sellaiset ihmiset kuin sä ees kiinnosta, puhumattakaan että teillä onnistu mua ärsyttää. Mutta hyvää kun kerroit nyt mä tiedän sun takoitus, miks tuut aina mun ketjuihin. Joo, ei trevettä....

Äitini sai lahjaksi rintasyöpädiagnoosin. Itse sain siis myös lahjaksi tämän "kivan" tiedon. Shokin, hämmennyksen, pelon. Kyllä tämä naistenpäivä muistetaan.

Voi ei, ikäviä uutisia siulle, voimia paljon sekä siulle että myöskin äidillesi ! :hug:

Tuskin saan mieheltä sen kummempia lahjoja enkä edes niitä toivo.

Maissa, joissa naistenoikeudet ei ole samalla mallilla kun meillä naistenpäivä voi olla tapa herätellä niihin oikeuksiin mut tuskin yks päivä mitään korjaa jos muuten ei siihen halua ole.

Kivahan se oli aikoinaan saada joka vuosi punanen neilikka jos punaselle torille mentiin perheen kans, mut ei tuonu suureen ja mahtavaan sen parempaa tasa-arvoa.... Ja NL ei ollut edes pahimpia maita edes sillon tasa-arvon suhteen.

Mielummin olen saamatta rehuja yhtenä päivänä ja tulen kohdelluks tasavertasena henkilönä muiden ihmisten rinnalla.

Minua? Jaa... en ole kyllä sen itsessä huomannut että mua helpo ärsyttää... ei mua sellaiset ihmiset kuin sä ees kiinnosta, puhumattakaan että teillä onnistu mua ärsyttää. Mutta hyvää kun kerroit nyt mä tiedän sun takoitus, miks tuut aina mun ketjuihin. Joo, ei trevettä....
Mulle tämä on ainakin vain yksi netin keskustelupalstoista jossa voi pitää hauskaa eikä tänne tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa kuten eräät tekee.

Yhteistyössä