Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle tämä on ainakin vain yksi netin keskustelupalstoista jossa voi pitää hauskaa eikä tänne tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa kuten eräät tekee.
Mielummin olen saamatta rehuja yhtenä päivänä ja tulen kohdelluks tasavertasena henkilönä muiden ihmisten rinnalla.
mä tykkään ottaa rehut ja tykkään tulla kohdelluks tasavertasena. ei kai ne toisiaan poissulje ?![]()
Kun mä en ole missään vaiheessa hermostunut missään ketjussa.Mutta pidätkö sä hauskaApua, onko hauska pitääminen on nykyään, hermostuminen ja toisen päälle käyminen jatkuvasti. No, on sullakin huvit...
Missä mä otan kierroksia?
Mulle tämä on ainakin vain yksi netin keskustelupalstoista jossa voi pitää hauskaa eikä tänne tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa kuten eräät tekee.
Ei tietenkään, pakko vaan vähän kärjistää kun se tuntuu olevan päivän trendi![]()
Sä oletkin juuri ap:n tasoista seuraa ja taso ei korkea ole.
Sä oletkin juuri ap:n tasoista seuraa ja taso ei korkea ole.
Mikä saa aikuisen ihmisen leikkimään prinsessaa? Tulee mieleen joku Tuksu eikä kyllä anna kovin hyvää kuvaa naisista jotka haluavat olla prinsessoja.
Mun mielestä prinsessakohtelun saaminen omalta mieheltä on eri asia kuin kuvitella olevansa prinsessa.
Vautsi vau tuota luetun ymmärtämistä!
Mikä saa aikuisen ihmisen leikkimään prinsessaa? Tulee mieleen joku Tuksu eikä kyllä anna kovin hyvää kuvaa naisista jotka haluavat olla prinsessoja.
Mun mielestä prinsessakohtelun saaminen omalta mieheltä on eri asia kuin kuvitella olevansa prinsessa.
eikö kiva että jokaisella on täällä joku bestis?=) Sulla on Lunatic, mulla on hän. Paitsi me ollaan parempia, me sentään ollaan rinsessoja
ja te olette rinsessoja van joksu, jos tuuri käy![]()
mies enemmän pitää kyllä miehiä laempi arvoisena kun naisia. Just sanoi että mies pitää naista niin kuin se olisi prinsessa tai kukka, kenestä pakko huolehtia. Naisella saa tehdä mitä huvittaa, silti miehen tehtävä huolehtia niin hyvin että nainen olisi onnellinen
![]()