Hyvää naistenpäivää!!!:) Mitä saitte, saatte lahjaksi:D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mitään, enkä odota mitään, mies kyllä antaa huomiota, pusuja ja haleja muutenkin.
:) :heart:
Kalevala sormuksen kyllä kävin hakemassa , mutta sen tilasin jo pari päivää sitten
itselleni. :D

Missä mä otan kierroksia?

images

"V*ttu mä en ainakaan halua olla mikään prinsessa perkele kun kukaan ei tajuuuuu!11!!"

• Tykkää
Reactions: Minda Eloise
Mikä saa aikuisen ihmisen leikkimään prinsessaa? Tulee mieleen joku Tuksu eikä kyllä anna kovin hyvää kuvaa naisista jotka haluavat olla prinsessoja.

Mun mielestä prinsessakohtelun saaminen omalta mieheltä on eri asia kuin kuvitella olevansa prinsessa.

mies enemmän pitää kyllä miehiä laempi arvoisena kun naisia:laugh:. Just sanoi että mies pitää naista niin kuin se olisi prinsessa tai kukka, kenestä pakko huolehtia. Naisella saa tehdä mitä huvittaa, silti miehen tehtävä huolehtia niin hyvin että nainen olisi onnellinen:)

Mä olen äärettömän onnellinen siitä että meillä ei leikitä mitään prinsessakotileikkejä vaan olemme parisuhteessamme molemmat niitä vahvoja ja tasa-arvoisia.

[QUOTE="vieras";25841487]Mä olen äärettömän onnellinen siitä että meillä ei leikitä mitään prinsessakotileikkejä vaan olemme parisuhteessamme molemmat niitä vahvoja ja tasa-arvoisia.[/QUOTE]

mä en ainakaan pystyy olla miestä vahvempi, koska olen nainen;)

[QUOTE="pöö";25841656]Tyttären kanssa saatiin isot vaaleanpunaiset ruusut meidän "miehiltä"[/QUOTE]

=)

mies osti kaikille keltaiset kukat, minulle, mun äidille ja kaikille lapsille

Yhteistyössä