S
"Sissi"
Vieras
Kertokaapas, olenko mä niuhottaja vai onko tässä perhemallissa jotain vikaa? Mun mies käy melkein joka viikonloppu kavereiden kanssa ulkona. Mä itse käyn 4-5 viikon välein jossain, ja muina viikonloppuina mun miehellä on menoja. Joskus on ollut jopa viikonloppuja jolloin olen sopinut menoni lauantaiksi ja mies sitten lähtee perjantaina "vuorostaan". Mies on muuten hyvä mies ja isä, mitä nyt tekee tosi paljon töitä, eli on arkipäivisin aamusta iltaan töissä(joskus jopa viikonloput) ja sitten tosiaan toisen illan viikonlopusta viettää kavereiden kanssa. Mä olen sanonut miehelle ettei tuo ole normaalia perhe- elämää ettei yhtään viikonloppuakaan olla koko perheen kesken, mutta miehen mielestä nipotan. Ja itseasiassa vetoaa vielä siihen että kun mäkin käyn ulkona niin pitäähän hänenkin päästä. Mä olen niin monesti jo ajatellut että ottaisin eron ja etsisin sen normaalin perhe- elämän lapsilleni, mutta ei mun mielestä pallottelu kahden kodin välilläkään ole sen normaalimpaa. Ja kun mä rehellisesti sanoen pelkään ettei miehellä olisi silloin missään välissä aikaa lapsilleen. Mutta kertokaa mielipiteenne!