i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä79

Vieras
oon ruokapaikassa töissä, pomo (nainen) on muuten ihan kiva, mut selvisi et on antanut mun numeron yhdellä miehellä, joka sitä oli kysynyt.

Eihän siinä sinänsä mitään pahaa kait ole, mut jotenki tuntuu et nimi ja puhelinnumero ei kuulu asiakkaille :(

Tämä mies on sit laittanut viestejä ja pyydellyt kahville yms. Ja kun kerroin olevani naimisissa ja perheellinen, niin ehdotti salajuttua :) Itse en edes tiedä, et kuka tämä mies on :) jotenki säälittävää...

En vain tiiä, et pitäisikö pomolle mainita tuosta numeron antamisesta vai ei..

pomolle sitten lasku puhelinnron vaihdosta, ei pomolla ole mitään oikeutta antaa sun henkilökohtaisia tietoja kenellekään. yleensä työntekijöitä suojellaan sen verran ettei edes nimikyltissä lua nykyään kuin etunimi, jottei kukaan ala häiriköimään.

Pomosi rikkoi tietosuojaasi. Ehkä luuli jotakin amoria leikkivänsä, mutta silti. Kerro hänelle, mitä hänen tempauksestaan seurasi, eli häirintää sinulle. Jos saat viestejä siltä mieheltä, näetkö hänen numeronsa? Jos näet, pystyt numeron perusteella saamaan hänen tietonsa selville, ellei numero ole salainen.

Yhteistyössä